Honda: silniki turbo

Data: 2020-03-02 20:16:06
Autor: Pszemol
Honda: silniki turbo
Czy ktoś się orientuje jaką reputacją cieszą się turbocharged silniki
Hondy?

Chodzi mi głównie o 4-cylindrową jednostkę 1,5 litra 174-HP montowaną w
nowszych Civicach Hatchback i Sedan.

Data: 2020-03-02 13:17:16
Autor: sczygiel
Honda: silniki turbo
W dniu poniedziałek, 2 marca 2020 14:16:12 UTC-6 użytkownik Pszemol napisał:
Czy ktoś się orientuje jaką reputacją cieszą się turbocharged silniki
Hondy?

Chodzi mi głównie o 4-cylindrową jednostkę 1,5 litra 174-HP montowaną w
nowszych Civicach Hatchback i Sedan.

Teraz chyba zle nie jest. Jak siedzisz u usa to poszukaj lemon aid guide tam akcje serwisowe sa opisane i jakies sugestie na temat trwalosci tez maja

Kiedys honda miala problemy z aluminowymi blokami ale od chyba 8 lat jest ok.

Wiecej nie wiem.

Data: 2020-03-03 12:30:37
Autor: Pszemol
Honda: silniki turbo
T. <kuki543@interia.pl> wrote:
[...]

Nie ma tam tego silnika.

Data: 2020-03-04 12:45:11
Autor: T.
Honda: silniki turbo
W dniu 2020-03-03 o 13:30, Pszemol pisze:
T. <kuki543@interia.pl> wrote:
[...]

Fakt, że ta strona jest ciekawa, ale słabo reaguje na nowości..
T.

Honda: silniki turbo