Honda - zimowy gratis

Data: 2010-01-25 19:30:00
Autor: Weronika Styka
Honda - zimowy gratis
Witam,
z góry informuję, że piszę tej post wyłącznie z powodu chęci pochwalenia się widomością, iż są jeszcze porządne marki dbające o swoich klientów. Dziś rano zadzwoniono do męża z Hondy z propozycją całkowicie bezpłatnego przeglądu zimowego :)) Z uwagi na mrozy i ogólnie złe warunki jazdy, nasza ASO sprawdzi nam akumulator, światła i cos tam jeszcze. Nie jest to pewnie kwotowo wielki prezent, ale sprawa jest sympatyczna. Dodam tylko, że od początku tej zimy do teraz nie mieliśmy z naszą Hondą absolutnie żadnych kłopotów, pali na dotyk ;)

Pozdrawiam
Weronika

Data: 2010-01-25 20:46:20
Autor: Przemysław Bernat
Honda - zimowy gratis
Dnia Mon, 25 Jan 2010 19:30:00 +0000 (UTC), Weronika Styka napisał(a):

[...]

Pochwal się, jak wrócisz ile jaki rachunek dostałaś do zapłacenia :-) Stary trik na ściągnięcie frajerów i wciśnięcie im przy okazji czegoś
niepotrzebnego.
Mam zaproszenie na prezentację pościeli zdrowotnej. Kawa i ciastko dla
każdego małżeństwa gratis LOL. Chcesz? To taka porządna firma dbająca o
klientów :-)

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-01-25 22:23:34
Autor: to
Honda - zimowy gratis
Przemysław Bernat wrote:

Mam zaproszenie na prezentację pościeli zdrowotnej. Kawa i ciastko dla
każdego małżeństwa gratis LOL. Chcesz?

Rozdaj menelom, będzie śmiesznie. ;)

--
cokolwiek

Data: 2010-01-25 20:50:00
Autor: Rabbit McCroolick
Honda - zimowy gratis

Użytkownik "Weronika Styka" <werastyka@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hjkrfo$sek$1inews.gazeta.pl...
Witam,
z góry informuję, że piszę tej post wyłącznie z powodu chęci pochwalenia się
widomością, iż są jeszcze porządne marki dbające o swoich klientów. (...) Dodam tylko, że od
początku tej zimy do teraz nie mieliśmy z naszą Hondą absolutnie żadnych
kłopotów, pali na dotyk ;)

A przy zaproszeniu dodali, że warunkiem skorzystania jest pochwalenie serwisu na forum dyskusyjnym? ;-)

Data: 2010-01-25 20:50:14
Autor: P_ablo
Honda - zimowy gratis
[...]

Ciesze sie razem z Toba!

Picasso

Data: 2010-01-25 21:01:31
Autor: Pepek
Honda - zimowy gratis
Weronika Styka pisze:

Z uwagi na mrozy i ogólnie złe warunki jazdy, nasza ASO sprawdzi nam akumulator, światła i cos tam jeszcze.

Rozumiem, że dają auto zastępcze? Bo rozmiary inspekcji są imponujące :)

--
Pepek
-amator francuszczyzny i innych wynalazków-

Data: 2010-01-25 20:28:14
Autor: Weronika Styka
Honda - zimowy gratis
Pepek <piopio1104@wp.pl> napisał(a):
Weronika Styka pisze:

> Z uwagi na mrozy i ogólnie złe warunki jazdy, nasza > ASO sprawdzi nam akumulator, światła i cos tam jeszcze. Rozumiem, że dają auto zastępcze? Bo rozmiary inspekcji są imponujące :)

Rozumiem, że jest coś, co każe Wam pisać te uszczypliwości. Czy to aby nie zazdrość ;)

Weronika

Data: 2010-01-25 21:32:40
Autor: Pepek
Honda - zimowy gratis
Weronika Styka pisze:

Rozumiem, że jest coś, co każe Wam pisać te uszczypliwości. Czy to aby nie zazdrość ;)

To logika jest.
1. Akumulator - auto odpaliło i dojechało do serwisu, wniosek: sprawny.
2. Światła - wystarczy obejść auto i wiadomo, czy sprawne, czy nie. No! Może ustawienie świateł mijania sprawdzą. Ale za regulacje już policzą ?
3. Coś tam jeszcze - to mnie ciekawi. Chłodziwo? Ciśnienie w oponach? Pióra wycieraczek?

Po co tracić czas na ASO skoro wszystko to można zrobić samemu w 5 minut?

Data: 2010-01-25 22:52:10
Autor: Arek M
Honda - zimowy gratis

Rozumiem, że jest coś, co każe Wam pisać te uszczypliwości. Czy to aby nie zazdrość ;)
-- -- -- -- -- -- --

Moment... Honda City - dobrze pamiętam?
Faktycznie - to moze byc TYLKO zazdrość ;)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-01-25 23:33:19
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Honda - zimowy gratis
Arek M pisze:

Rozumiem, że jest coś, co każe Wam pisać te uszczypliwości. Czy to aby nie zazdrość ;)
-- -- -- -- -- -- --

Moment... Honda City - dobrze pamiętam?

Źle pamiętasz. Tu chodzi o auto klasy wyższejznienajwyższej - mega zajebiaszczego, prestiżowego sedana dla ludzi z kredytem życiowym (*) na dom. Civic 4d się znaczy się.

(*) życiowym = w momencie zaciągnięcia dłuższym niż dotychczasowy żywot kredytobiorcy.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2010-01-26 07:16:33
Autor: Arek M
Honda - zimowy gratis

[...]

Eeee....  w temacie 'zazdrości' niewiele to zmienia :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-01-25 21:02:32
Autor: kml
Honda - zimowy gratis

Użytkownik "Weronika Styka" <werastyka@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hjkrfo$sek$1inews.gazeta.pl...

Spotkanie AT*:

- Dzień dobry wszystkim, nazywam się Weronika i nie mogę przestać trollować na pl.misc.samochody.

- CZEŚĆ WERONIKA.

*Anonimowych Trolli

Data: 2010-01-25 21:07:28
Autor: bartekkr
Honda - zimowy gratis
[...]

Ale przyznaj sie - zostawisz dzieciaka w aucie zeby pilnowal. W koncu nie mozna ufac tym serwisantom!

Data: 2010-01-25 20:21:38
Autor: Weronika Styka
Honda - zimowy gratis
bartekkr <krabar@gmail.com> napisał(a):
Ale przyznaj sie - zostawisz dzieciaka w aucie zeby pilnowal. W koncu nie mozna ufac tym serwisantom!

Jako najbardziej wyrafinowanemu z wyrafinowanych w docinkach, odpowiem Ci: tak, jednego, - starszego posadzę w środku, a młodszego na dachu. Śmieszne co?

Weronika

Data: 2010-01-25 21:26:31
Autor: emes
Honda - zimowy gratis

Użytkownik "Weronika Styka" <werastyka@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hjkugi$ad3$1@inews.gazeta.pl...
[...]

no gdziesz ja jak oddaje auto do serwisu zostawiam psa w srodku (suke)

Data: 2010-01-25 22:26:09
Autor: to
Honda - zimowy gratis
emes wrote:

no gdziesz ja jak oddaje auto do serwisu zostawiam psa w srodku (suke)

A ja chomika w schowku.

--
cokolwiek

Data: 2010-01-25 22:30:36
Autor: szwagier
Honda - zimowy gratis

no gdziesz ja jak oddaje auto do serwisu zostawiam psa w srodku (suke)

Zgaduje: imie suki zaczyna sie na W?

szwagier

Data: 2010-01-25 22:25:13
Autor: to
Honda - zimowy gratis
Weronika Styka wrote:

Jako najbardziej wyrafinowanemu z wyrafinowanych w docinkach, odpowiem
Ci: tak, jednego, - starszego posadzę w środku, a młodszego na dachu.
Śmieszne co?

A sama wejdziesz do bagaĹźnika?

--
cokolwiek

Data: 2010-01-25 22:20:33
Autor: fajnefele
Honda - zimowy gratis

[...]

To Ty mialas  spadek wartosci fury na plusie?

Data: 2010-01-25 22:26:02
Autor: elmer radi radisson
Honda - zimowy gratis
On 2010-01-25 20:30, Weronika Styka wrote:

[...]

Skoro mąż pracuje w Hondzie, to nic dziwnego, Droga Nasza Grupowa Trollewno Śnieżko :)

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-01-25 23:54:04
Autor: Yogi\(n\)
Honda - zimowy gratis
[...]
Jak wszystkie wcześniejsze zresztą...

widomością, iż są jeszcze porządne marki dbające o swoich klientów. Dziś
Oczywiście że są!

ASO sprawdzi nam akumulator, światła i cos tam jeszcze. Nie jest to pewnie
Mnie najbardziej interesuje to "coś jeszcze", akumulator i światła każdy kierowca powinien umieć sprawdzić samodzielnie. Może ciśnienie w oponach? A może coś bardziej skomplikowanego, np. regulację foteli?

początku tej zimy do teraz nie mieliśmy z naszą Hondą absolutnie żadnych
kłopotów, pali na dotyk ;)
Kurczę, jak to możliwe? Normalnie nie chce się wierzyć, że nowe auto Hondy odpala na dotyk. W innych markach to niespotykane!

--
Yogi(n)

Data: 2010-01-26 19:43:50
Autor: JoAsienka
Honda - zimowy gratis
Yogi(n) wrote:
[...]

No wiesz, jak moja Honda miala 25 lat, to po calej nocy na dworze, przy -25 stopniowym mrozie tez odpalala na dotyk, bo to taka dobra marka (szkoda tylko, ze kurcze musialam przez bagaznik wchodzic :) )
JoAsienka **gg 1489928
Człowiek staje się mądry z wiekiem.
Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

Data: 2010-01-26 00:05:48
Autor: Grejon
Honda - zimowy gratis
Weronika Styka pisze:
[...]

Przegląd może i darmowy, materiały eksploatacyjne już nie...

Dodam tylko, że od początku tej zimy do teraz nie mieliśmy z naszą Hondą absolutnie żadnych kłopotów, pali na dotyk ;)

Podobnie z moją 5-letnią Mazdą, 4-letnim Traficem i 10-letnim Focusem rodziców...

Pozdrawiam

Również.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2010-01-26 01:30:45
Autor: Czabu
Honda - zimowy gratis

[...]

Nie masz innych powodów do chwalenia? Np. że komuś pomogłaś, sprawiłaś miły prezent, zrobiłaś coś dla ratowania świata?

Smutne to i żałosne...

[...]

Skoro tak lubisz się chwalić, to pochwal się po wizycie w serwisie co wymienią i w jakich kwotach.

Nie jest to pewnie
kwotowo wielki prezent, ale sprawa jest sympatyczna.

Zawsze mnie zadziwia, że są ludzie którzy cieszą się, że ktoś ich wali w tyłek... ;-)

Dodam tylko, że od
początku tej zimy do teraz nie mieliśmy z naszą Hondą absolutnie żadnych
kłopotów, pali na dotyk ;)

He, he też mi wyczyn. Mój 14 letni strucel też pali bez żadnych problemów (pomijając jeden raz kiedy na tydzień zostawiłem zapaloną lampkę), podobnie jak siostry i całej rzeszy znajomych mających sprawne samochody (w różnym wieku, różnych marek, z różnymi silnikami)...

Nie zapomnij się pochwalić co serwis wymieni (lub zasugeruje) w Twoim sprawnym samochodzie...

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2010-01-26 09:29:16
Autor: Agent
Honda - zimowy gratis

[...]

A ile kosztuje teraz używana Honda Civic? Bo chętnie bym kupił takie świetne auto i w dodatku tak zadbane. Dałbym za to nawet więcej niż za nową.

Data: 2010-01-26 10:33:45
Autor: elmer radi radisson
Honda - zimowy gratis
On 2010-01-26 09:29, Agent wrote:

A ile kosztuje teraz używana Honda Civic? Bo chętnie bym kupił takie
świetne auto i w dodatku tak zadbane. Dałbym za to nawet więcej niż za
nową.

A ja o 1 więcej!

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-01-26 14:24:53
Autor: robal
Honda - zimowy gratis
Weronika Styka <werastyka@gazeta.SKASUJ-TO.pl> popełnił(a):

sprawdzi nam akumulator, światła i cos tam jeszcze.
                                                        ^^^^^^^^^^^^

Jestem pod wrażeniem Hondy :). Skąd wiedzą o dziecku? :)

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2010-01-26 13:32:46
Autor: kamil
Honda - zimowy gratis

"robal" <robal77BEZTEGO@BEZTEGOop.pl> wrote in message news:hjmqkb$1nb$1atlantis.news.neostrada.pl...
Weronika Styka <werastyka@gazeta.SKASUJ-TO.pl> popełnił(a):

sprawdzi nam akumulator, światła i cos tam jeszcze.
                                                       ^^^^^^^^^^^^

Jestem pod wrażeniem Hondy :). Skąd wiedzą o dziecku? :)

Maja klientki dajace sie dymac, to nietrudno przewidziec jak sie takie przyjemnosci skoncza. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-26 20:18:38
Autor: Weronika Styka
Honda - zimowy gratis
Weronika Styka <werastyka@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Co się dzieje, inne wątki takie jakby rozbudowane, poszarpane, a mój praktycznie monolit, moj post i na nim kupą połowa grupy. Wszyscy na mnie :( Czy ja pisząc na grupę robię Panom jakąś krzywdę? A może urażam Panów ambicje? Przecież piszę jasno: w moim poście brak jakiegokolwiek podtekstu. Moja wina, ze mamy nowy samochód? Oczywiście, miałam przekonać męża, że zamiast nowej Hondy mial kupić 3 wypasione szroty w dizlu?
Panowie, czy do Was nie dociera, że i w Polsce są już ludzie którzy kupują rzeczy nowe? Fakt, jak poszperać w necie ta nasza "motoryzacja" to w 2/3 niemiecki szrot (średnia wieku auta w Polsce to 14 lat!!!), fakt, że mimo spadku i tak jesteśmy rekordzistami w przywożeniu złomu do kraju (4 razy więcej niż kolejni za nami Rumuni!!!, więcej niż wszystkie kraje Unii razem wzięte!!!). Faktem GUSowskim jest również informacja, że ilość osób spawających, klepiących i malujących te hmm pojazdy jest większa niż zatrudnionych w górnictwie!!! OK, lubicie antyki, wasza sprawa, ale żeby z tego powodu pisać takie teksty jak w tym wątku?
Oj długo już tu nie napiszę.

Weronika

Data: 2010-01-26 21:32:41
Autor: Karolek
Honda - zimowy gratis
Weronika Styka pisze:
[...]

Tak.
Pierdolisz jak potluczona o jakis bzdurach, ktore nic nie wnosza w dziale zagadnien motoryzacyjnych.
Wiec zapamietaj sobie ignorantko, ze to jest grupa samochodowa, a nie grupa do chwalenia sie i pokazywania calemu swiatu jakim sie jest niedorozwojem umyslowym.

Oj długo już tu nie napiszę.

Obys juz nigdy nic tu nie napisala.

--
Karolek

Data: 2010-01-26 21:32:54
Autor: kml
Honda - zimowy gratis

Użytkownik "Weronika Styka" <werastyka@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hjnimu$r05$1inews.gazeta.pl...
Weronika Styka <werastyka@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Oj długo już tu nie napiszę.

Weronika

AMEN

Data: 2010-01-26 21:45:00
Autor: Czabu
Honda - zimowy gratis

Użytkownik "Weronika Styka" <werastyka@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hjnimu$r05$1inews.gazeta.pl...

Oj długo już tu nie napiszę.

Wreszcie pojęłaś aluzję... Długo Ci to zajęło, ale biorąc pod uwagę poziom Twoich postów, to w sumie nie dziwne...

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2010-01-27 00:16:24
Autor: Adam Płaszczyca
Honda - zimowy gratis
Dnia Tue, 26 Jan 2010 20:18:38 +0000 (UTC), Weronika Styka napisał(a):

Co się dzieje, inne wątki takie jakby rozbudowane, poszarpane, a mój praktycznie monolit, moj post i na nim kupą połowa grupy. Wszyscy na mnie :(

Przepraszamy, nie bedziemy Więcej Cię zmuszać do myślenia. --
     ___________ (R)

Data: 2010-01-27 00:26:00
Autor: Krasnal
Honda - zimowy gratis
Weronika Styka pisze:
Witam,

Weronika

I jedno sobie jeszcze zapamiętaj. Smoking dobrze leży na CZWARTYM pokoleniu.
Masz rację - są w Polsce ludzie kupujące rzeczy nowe..... i jest to dla większości normalna rzecz.

Ty kupujesz (z całą rodziną) auto klasy lekkopółśmiesznej i staje się ono dla Ciebie sensem życia. Twoje podejście dowodzi, że nie masz żadnego doświadczenia w POSIADANIU i z dużym prawdopodobieństwem zestarzejesz się pilnując tej hondy razem z nią.

Więc z łaski swojej nie wyjeżdżaj mi tu ze szrociarstwem, bo dla dużej części czytelników Twój wyczyn życiowy nie jest niczym szczególnym.
Udowodniłaś kilkakrotnie na grupie kim jesteś, teraz udowodniłaś swoją naiwność i typowo prostacki styl przyjmowania marketingu.

Bardzo smutno jest patrzeć, jak zwykły szarak zdobywa trochę kasy i zaczyna gardzić wszystkimi wokół.
Żegnam.

PS.: Jedno pytanie: masz już tuje wokół płotu? Nie? musisz posadzić - sąsiad już ma, a mieszka dopiero rok...

mały.

Data: 2010-01-27 00:39:53
Autor: Yogi\(n\)
Honda - zimowy gratis
Użytkownik "Weronika Styka" <werastyka@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hjnimu$r05$1inews.gazeta.pl...
Oj długo już tu nie napiszę.

Łaaaał! Trzymamy za słowo!
Zobacz, moje auto kończy rok dopiero za kilka tygodni, a jakoś nie miałem potrzeby pochwalenia sie tym. Dotąd.

Komu styka Weronika?

--
Yogi(n)

Data: 2010-01-27 08:10:14
Autor: Grejon
Honda - zimowy gratis
Weronika Styka pisze:

Witam,

Co się dzieje, inne wątki takie jakby rozbudowane, poszarpane, a mój praktycznie monolit, moj post i na nim kupą połowa grupy. Wszyscy na mnie :(

Widzisz tu drugą taką osobę, która kupuje nowe auto i średnio co miesiąc zdaje relację jak to truchleje na myśl o zostawieniu auta na parkingu, jak auto z tygodnia na tydzień zyskuje na wartości? Bloga sobie załóż - zainteresowani na pewno trafią.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Honda - zimowy gratis