Honda - zimowy gratis

Data: 2010-01-25 21:01:31
Autor: Pepek
Honda - zimowy gratis
Weronika Styka pisze:

Z uwagi na mrozy i ogólnie złe warunki jazdy, nasza ASO sprawdzi nam akumulator, światła i cos tam jeszcze.

Rozumiem, że dają auto zastępcze? Bo rozmiary inspekcji są imponujące :)

--
Pepek
-amator francuszczyzny i innych wynalazków-

Data: 2010-01-25 20:28:14
Autor: Weronika Styka
Honda - zimowy gratis
Pepek <piopio1104@wp.pl> napisał(a):
Weronika Styka pisze:

> Z uwagi na mrozy i ogólnie złe warunki jazdy, nasza > ASO sprawdzi nam akumulator, światła i cos tam jeszcze. Rozumiem, że dają auto zastępcze? Bo rozmiary inspekcji są imponujące :)

Rozumiem, że jest coś, co każe Wam pisać te uszczypliwości. Czy to aby nie zazdrość ;)

Weronika

Data: 2010-01-25 21:32:40
Autor: Pepek
Honda - zimowy gratis
Weronika Styka pisze:

Rozumiem, że jest coś, co każe Wam pisać te uszczypliwości. Czy to aby nie zazdrość ;)

To logika jest.
1. Akumulator - auto odpaliło i dojechało do serwisu, wniosek: sprawny.
2. Światła - wystarczy obejść auto i wiadomo, czy sprawne, czy nie. No! Może ustawienie świateł mijania sprawdzą. Ale za regulacje już policzą ?
3. Coś tam jeszcze - to mnie ciekawi. Chłodziwo? Ciśnienie w oponach? Pióra wycieraczek?

Po co tracić czas na ASO skoro wszystko to można zrobić samemu w 5 minut?

Data: 2010-01-25 22:52:10
Autor: Arek M
Honda - zimowy gratis

Rozumiem, że jest coś, co każe Wam pisać te uszczypliwości. Czy to aby nie zazdrość ;)
-- -- -- -- -- -- --

Moment... Honda City - dobrze pamiętam?
Faktycznie - to moze byc TYLKO zazdrość ;)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-01-25 23:33:19
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Honda - zimowy gratis
Arek M pisze:

Rozumiem, że jest coś, co każe Wam pisać te uszczypliwości. Czy to aby nie zazdrość ;)
-- -- -- -- -- -- --

Moment... Honda City - dobrze pamiętam?

Źle pamiętasz. Tu chodzi o auto klasy wyższejznienajwyższej - mega zajebiaszczego, prestiżowego sedana dla ludzi z kredytem życiowym (*) na dom. Civic 4d się znaczy się.

(*) życiowym = w momencie zaciągnięcia dłuższym niż dotychczasowy żywot kredytobiorcy.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2010-01-26 07:16:33
Autor: Arek M
Honda - zimowy gratis

[...]

Eeee....  w temacie 'zazdrości' niewiele to zmienia :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Honda - zimowy gratis