Honda - zimowy gratis

Data: 2010-01-25 21:07:28
Autor: bartekkr
Honda - zimowy gratis
Użytkownik "Weronika Styka" <werastyka@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hjkrfo$sek$1inews.gazeta.pl...
Witam,
z góry informuję, że piszę tej post wyłącznie z powodu chęci pochwalenia się
widomością, iż są jeszcze porządne marki dbające o swoich klientów.

Ale przyznaj sie - zostawisz dzieciaka w aucie zeby pilnowal. W koncu nie mozna ufac tym serwisantom!

Data: 2010-01-25 20:21:38
Autor: Weronika Styka
Honda - zimowy gratis
bartekkr <krabar@gmail.com> napisał(a):
Ale przyznaj sie - zostawisz dzieciaka w aucie zeby pilnowal. W koncu nie mozna ufac tym serwisantom!

Jako najbardziej wyrafinowanemu z wyrafinowanych w docinkach, odpowiem Ci: tak, jednego, - starszego posadzę w środku, a młodszego na dachu. Śmieszne co?

Weronika

Data: 2010-01-25 21:26:31
Autor: emes
Honda - zimowy gratis

Użytkownik "Weronika Styka" <werastyka@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hjkugi$ad3$1@inews.gazeta.pl...
[...]

no gdziesz ja jak oddaje auto do serwisu zostawiam psa w srodku (suke)

Data: 2010-01-25 22:26:09
Autor: to
Honda - zimowy gratis
emes wrote:

no gdziesz ja jak oddaje auto do serwisu zostawiam psa w srodku (suke)

A ja chomika w schowku.

--
cokolwiek

Data: 2010-01-25 22:30:36
Autor: szwagier
Honda - zimowy gratis

no gdziesz ja jak oddaje auto do serwisu zostawiam psa w srodku (suke)

Zgaduje: imie suki zaczyna sie na W?

szwagier

Data: 2010-01-25 22:25:13
Autor: to
Honda - zimowy gratis
Weronika Styka wrote:

Jako najbardziej wyrafinowanemu z wyrafinowanych w docinkach, odpowiem
Ci: tak, jednego, - starszego posadzę w środku, a młodszego na dachu.
Śmieszne co?

A sama wejdziesz do bagaĹźnika?

--
cokolwiek