Honda - zimowy gratis

Data: 2010-01-26 01:30:45
Autor: Czabu
Honda - zimowy gratis

Użytkownik "Weronika Styka" <werastyka@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hjkrfo$sek$1inews.gazeta.pl...
Witam,
z góry informuję, że piszę tej post wyłącznie z powodu chęci pochwalenia się
widomością, iż są jeszcze porządne marki dbające o swoich klientów.

Nie masz innych powodów do chwalenia? Np. że komuś pomogłaś, sprawiłaś miły prezent, zrobiłaś coś dla ratowania świata?

Smutne to i żałosne...

Dziś
rano zadzwoniono do męża z Hondy z propozycją całkowicie bezpłatnego
przeglądu zimowego :)) Z uwagi na mrozy i ogólnie złe warunki jazdy, nasza
ASO sprawdzi nam akumulator, światła i cos tam jeszcze.

Skoro tak lubisz się chwalić, to pochwal się po wizycie w serwisie co wymienią i w jakich kwotach.

Nie jest to pewnie
kwotowo wielki prezent, ale sprawa jest sympatyczna.

Zawsze mnie zadziwia, że są ludzie którzy cieszą się, że ktoś ich wali w tyłek... ;-)

Dodam tylko, że od
początku tej zimy do teraz nie mieliśmy z naszą Hondą absolutnie żadnych
kłopotów, pali na dotyk ;)

He, he też mi wyczyn. Mój 14 letni strucel też pali bez żadnych problemów (pomijając jeden raz kiedy na tydzień zostawiłem zapaloną lampkę), podobnie jak siostry i całej rzeszy znajomych mających sprawne samochody (w różnym wieku, różnych marek, z różnymi silnikami)...

Nie zapomnij się pochwalić co serwis wymieni (lub zasugeruje) w Twoim sprawnym samochodzie...

Pozdrawiam
Czabu

Honda - zimowy gratis