Honda - zimowy gratis

Data: 2010-01-26 20:18:38
Autor: Weronika Styka
Honda - zimowy gratis
Weronika Styka <werastyka@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Witam,
z góry informuję, że piszę tej post wyłącznie z powodu chęci pochwalenia
się
widomością, iż są jeszcze porządne marki dbające o swoich klientów.

Witam,

Co się dzieje, inne wątki takie jakby rozbudowane, poszarpane, a mój praktycznie monolit, moj post i na nim kupą połowa grupy. Wszyscy na mnie :( Czy ja pisząc na grupę robię Panom jakąś krzywdę? A może urażam Panów ambicje? Przecież piszę jasno: w moim poście brak jakiegokolwiek podtekstu. Moja wina, ze mamy nowy samochód? Oczywiście, miałam przekonać męża, że zamiast nowej Hondy mial kupić 3 wypasione szroty w dizlu?
Panowie, czy do Was nie dociera, że i w Polsce są już ludzie którzy kupują rzeczy nowe? Fakt, jak poszperać w necie ta nasza "motoryzacja" to w 2/3 niemiecki szrot (średnia wieku auta w Polsce to 14 lat!!!), fakt, że mimo spadku i tak jesteśmy rekordzistami w przywożeniu złomu do kraju (4 razy więcej niż kolejni za nami Rumuni!!!, więcej niż wszystkie kraje Unii razem wzięte!!!). Faktem GUSowskim jest również informacja, że ilość osób spawających, klepiących i malujących te hmm pojazdy jest większa niż zatrudnionych w górnictwie!!! OK, lubicie antyki, wasza sprawa, ale żeby z tego powodu pisać takie teksty jak w tym wątku?
Oj długo już tu nie napiszę.

Weronika

Data: 2010-01-26 21:32:41
Autor: Karolek
Honda - zimowy gratis
Weronika Styka pisze:
[...]

Tak.
Pierdolisz jak potluczona o jakis bzdurach, ktore nic nie wnosza w dziale zagadnien motoryzacyjnych.
Wiec zapamietaj sobie ignorantko, ze to jest grupa samochodowa, a nie grupa do chwalenia sie i pokazywania calemu swiatu jakim sie jest niedorozwojem umyslowym.

Oj długo już tu nie napiszę.

Obys juz nigdy nic tu nie napisala.

--
Karolek

Data: 2010-01-26 21:32:54
Autor: kml
Honda - zimowy gratis

Użytkownik "Weronika Styka" <werastyka@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hjnimu$r05$1inews.gazeta.pl...
Weronika Styka <werastyka@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Oj długo już tu nie napiszę.

Weronika

AMEN

Data: 2010-01-26 21:45:00
Autor: Czabu
Honda - zimowy gratis

Użytkownik "Weronika Styka" <werastyka@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hjnimu$r05$1inews.gazeta.pl...

Oj długo już tu nie napiszę.

Wreszcie pojęłaś aluzję... Długo Ci to zajęło, ale biorąc pod uwagę poziom Twoich postów, to w sumie nie dziwne...

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2010-01-27 00:16:24
Autor: Adam Płaszczyca
Honda - zimowy gratis
Dnia Tue, 26 Jan 2010 20:18:38 +0000 (UTC), Weronika Styka napisał(a):

Co się dzieje, inne wątki takie jakby rozbudowane, poszarpane, a mój praktycznie monolit, moj post i na nim kupą połowa grupy. Wszyscy na mnie :(

Przepraszamy, nie bedziemy Więcej Cię zmuszać do myślenia. --
     ___________ (R)

Data: 2010-01-27 00:26:00
Autor: Krasnal
Honda - zimowy gratis
Weronika Styka pisze:
Witam,

Weronika

I jedno sobie jeszcze zapamiętaj. Smoking dobrze leży na CZWARTYM pokoleniu.
Masz rację - są w Polsce ludzie kupujące rzeczy nowe..... i jest to dla większości normalna rzecz.

Ty kupujesz (z całą rodziną) auto klasy lekkopółśmiesznej i staje się ono dla Ciebie sensem życia. Twoje podejście dowodzi, że nie masz żadnego doświadczenia w POSIADANIU i z dużym prawdopodobieństwem zestarzejesz się pilnując tej hondy razem z nią.

Więc z łaski swojej nie wyjeżdżaj mi tu ze szrociarstwem, bo dla dużej części czytelników Twój wyczyn życiowy nie jest niczym szczególnym.
Udowodniłaś kilkakrotnie na grupie kim jesteś, teraz udowodniłaś swoją naiwność i typowo prostacki styl przyjmowania marketingu.

Bardzo smutno jest patrzeć, jak zwykły szarak zdobywa trochę kasy i zaczyna gardzić wszystkimi wokół.
Żegnam.

PS.: Jedno pytanie: masz już tuje wokół płotu? Nie? musisz posadzić - sąsiad już ma, a mieszka dopiero rok...

mały.

Data: 2010-01-27 00:39:53
Autor: Yogi\(n\)
Honda - zimowy gratis
Użytkownik "Weronika Styka" <werastyka@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hjnimu$r05$1inews.gazeta.pl...
Oj długo już tu nie napiszę.

Łaaaał! Trzymamy za słowo!
Zobacz, moje auto kończy rok dopiero za kilka tygodni, a jakoś nie miałem potrzeby pochwalenia sie tym. Dotąd.

Komu styka Weronika?

--
Yogi(n)

Data: 2010-01-27 08:10:14
Autor: Grejon
Honda - zimowy gratis
Weronika Styka pisze:

Witam,

Co się dzieje, inne wątki takie jakby rozbudowane, poszarpane, a mój praktycznie monolit, moj post i na nim kupą połowa grupy. Wszyscy na mnie :(

Widzisz tu drugą taką osobę, która kupuje nowe auto i średnio co miesiąc zdaje relację jak to truchleje na myśl o zostawieniu auta na parkingu, jak auto z tygodnia na tydzień zyskuje na wartości? Bloga sobie załóż - zainteresowani na pewno trafią.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Honda - zimowy gratis