Hong Kong

Data: 2012-08-01 07:38:14
Autor: Pszemol
Hong Kong
Używał tu ktoś komórki w Hong Kongu? Działa u nich polska komórka?

Zastanawiam się nad kupieniem 2 kart SIM na tygodniowy pobyt we wrześniu.

Taką sobie wybrałem ale nie wiem czy to najlepsza oferta:
http://www.ebay.com/itm/180865792077

To oferta startera o wartości $60HKD plus doładowanie $20,
razem $80 hong kongskich dolarów ($7.77HKD = $1USD).

Co mi się podoba w tej ofercie to raz, że oferuje 7 dni internet bez ograniczeń
za $68 hong kongskich dolarów. Dwa, że oferuje tanie rozmowy międzynarodowe.

Prosiłbym grupowicza który zna się na komórkach i j. angielskim aby
sprawdził czy dobrze rozumiem ofertę - czy IDD Service oznacza to
co myślę że oznacza?
Czyli "bezpośrednie dzwonienie do USA za cenę lokalnych minut $0.25/min"?

Podobna aukcja startera $78 z tej samej firmy komórkowej jest tutaj:
http://www.ebay.com/itm/160786362686 i tu pisze więcej na temat
jak zaktywować te 7 dni internetu bez ograniczeń lub podaje darmowy
numer pomocy technicznej który można użyć jako telefon aktywacyjny karty.

Data: 2012-08-09 07:03:49
Autor: Pszemol
Hong Kong
Nikt tu nie ma doświadczeń z Hong Kongu?

Data: 2012-08-09 06:09:48
Autor: Yerine Ictimai
Hong Kong
On Aug 9, 2:03 pm, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
Nikt tu nie ma do wiadcze z Hong Kongu?

To juz tam polscy inzynierowie sie tulaja za chlebem?
Hmm, skoro POlikwidowano wszelki przemysl w naszym kraju to nie dziwi,
coz maja robic absolwenci politechnik?

Data: 2012-08-10 23:13:06
Autor: Pszemol
Hong Kong
"Yerine Ictimai" <yerine.ictimai@gmail.com> wrote in message news:7763063b-2e10-41ed-a10f-cd98eb467f3eq3g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

O czym Ty piszesz? Masz jakies problemy z koncentracja uwagi?

Jade tam akurat na wakacje.
Tydzien nurkowania w Indonezji, w dziczy a drugi tydzien
spedze w nowoczesnym i technicznym Hong Kongu :-)
Tylko co to co piszesz ma wspólnego z moim pytaniem i tym watkiem?

Data: 2012-08-12 14:39:03
Autor: Yerine Ictimai
Hong Kong
On Aug 11, 6:13 am, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
> [...]
> to nie dziwi, coz maja robic absolwenci politechnik?

O czym Ty piszesz? Masz jakies problemy z koncentracja uwagi?

Ou! Sorki, akurat znam gostkow ktorzy pracowali w UK a teraz w tym
kryzysie sie przenosza do Chin...

Tydzien nurkowania w Indonezji, w dziczy a drugi tydzien
spedze w nowoczesnym i technicznym Hong Kongu :-)
Tylko co to co piszesz ma wspólnego z moim pytaniem i tym watkiem?

Chiny

Data: 2012-08-11 07:02:44
Autor: ALEX Alpha MR
Hong Kong
W dniu Śr 1 08 2012 14:38, Pszemol pisze:
Używał tu ktoś komórki w Hong Kongu? Działa u nich polska komórka?

Oczywiście że działa. Dlaczego miałaby nie działać?

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-08-11 10:15:22
Autor: Pszemol
Hong Kong
"ALEX Alpha MR" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> wrote in message news:k04p23$j1v$1inews.gazeta.pl...
W dniu Śr 1 08 2012 14:38, Pszemol pisze:
Używał tu ktoś komórki w Hong Kongu? Działa u nich polska komórka?

Oczywiście że działa. Dlaczego miałaby nie działać?

Choćby dlatego, że może być inne pasmo częstotliwości dla 3G
i nie będziesz mieć szybkiego internetu w słuchawce wziętej z Polski...
Chyba orientujesz się w istnieniu różnych systemów komórkowych
na świecie? To coś tak jak z systemami TV Color: PAL, NTSC, SECAM.

Data: 2012-08-11 19:22:12
Autor: ALEX Alpha MR
Hong Kong
W dniu So 11 08 2012 17:15, Pszemol pisze:

[...]

Hong Kong to nie USA. Spokojnie zadziała.