Honker Pick-Up - polska myśl techniczna

Data: 2011-09-06 15:26:34
Autor: Stefan Szczygielski
Honker Pick-Up - polska myśl techniczna
W dniu 06.09.2011 02:06, venioo pisze:
Właśnie na Onecie widziałem to dzieło firmy DZT.
Ja rozumiem wiele rzeczy, jestem za rodzimym przemysłem i naszą myślą
techniczną, ale to przerosło wszystko.
Student wzornictwa na zaliczenie zaprojektowałby lepiej wnętrze.

A mi tam się podoba. :) Wersja 4x4 po założeniu jakiś sensownych kółek, i zaaranżowaniu tej wielgachnej paki mogła by zostać hitem przepraw długodystansowych. =) A co do antyczności wnętrza bez przesady - on ma pokrętełka do regulacji nawiewów :o Nie przsuwaczki a pokrętełka :o ;)

S.

Data: 2011-09-06 22:03:09
Autor: Inead

"Stefan Szczygielski" <groups@siospammoomean.eu.org> wrote in message news:j4572a$lt1$1news.onet.pl...
[...]

Pikapy są kiepskimi przeprawówkami, niezależnie jak się je zabuduje/zaaranżuje.

Honker Pick-Up - polska myśl techniczna