Data: 2011-09-06 23:14:36 | |
Autor: Waldek Godel | |
Honker Pick-Up - polska myśl techniczna | |
Dnia Tue, 06 Sep 2011 02:06:38 +0200, venioo napisał(a):
Przecież to woła o pomstę do nieba. Te kwadratowe przyciski to chyba z vectry '89 wyciąnęli. Do tego wkręty widoczne wszędzie na tapicerkach. Co to ma być - Nysa XXIw. ????!? Szukać danych silnika już mi się nie tu jest niby lepiej? http://bit.ly/nS0d7w http://www.eppingmotorcompany.com/stock/page2/2001%20Land%20Rover%20Defender%2090%20TD5%20Icelandic%20Blue/2001%20Land%20Rover%20Defender%2090%20TD5%20Icelandic%20Blue%208%20Interior.JPG http://www.eppingmotorcompany.com/stock/page2/2001%20Land%20Rover%20Defender%2090%20TD5%20Icelandic%20Blue/2001%20Land%20Rover%20Defender%2090%20TD5%20Icelandic%20Blue%207%20Interior.JPG http://www.eppingmotorcompany.com/stock/page2/2001%20Land%20Rover%20Defender%2090%20TD5%20Icelandic%20Blue/2001%20Land%20Rover%20Defender%2090%20TD5%20Icelandic%20Blue%209%20Interior.JPG http://cdn.images.pistonheads.com/aimg/2597/2597181-3.jpg na ostatnim nawet śrubki widać -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-09-07 09:13:38 | |
Autor: Pan Piskorz | |
Honker Pick-Up - polska myśl techniczna | |
W dniu 2011-09-07 00:14, Waldek Godel pisze:
Dnia Tue, 06 Sep 2011 02:06:38 +0200, venioo napisał(a): Widać raczej to, że jesteś kretynem na każdym polu swojej działalności. Defender 2007 wygląda tak: http://www.themotorreport.com.au/2187/2007-landrover-discovery-receives-comprehensive-upgrades P. |
|
Data: 2011-09-07 20:47:04 | |
Autor: nadir | |
Honker Pick-Up - polska myśl techniczna | |
Defender 2007 wygląda tak: Z zewnątrz Defender niewiele się zmienił, i bardzo dobrze, taki mi się właśnie podoba. Ale w środku wygląda prawie jak to: http://galeria.auto-swiat.pl/v/Dacia/Logan/zdjecia-prasowe/Dacia+Logan+008.jpg.html Więc szału też nie ma. |
|
Data: 2011-09-07 13:03:29 | |
Autor: venioo | |
Honker Pick-Up - polska myśl techniczna | |
W dniu 2011-09-07 00:14, Waldek Godel pisze:
Dnia Tue, 06 Sep 2011 02:06:38 +0200, venioo napisał(a): Tylko tak jakby to jest samochod sprzed dziesieciolecia. Z tradycjami. A nie 2011 "nowka funkiel polski hummer"... -- venioo gg:198909 |
|
Data: 2011-09-07 12:37:27 | |
Autor: Waldek Godel | |
Honker Pick-Up - polska myśl techniczna | |
Dnia Wed, 07 Sep 2011 13:03:29 +0200, venioo napisał(a):
Tylko tak jakby to jest samochod sprzed dziesieciolecia. Z tradycjami. A nie 2011 "nowka funkiel polski hummer"... Honker jest sprzed 2 dziesięcioleci, a obydwa auta to pojazdy użytkowe, które mają być tanie, proste. Jak coś się rozwali - ma kosztować grosze, żeby to naprawić. Tanie popularne przełączniki i szybko wymienialne na 4 śrubki panele świetnie do tej zasady pasują. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-09-07 14:14:29 | |
Autor: kamil | |
Honker Pick-Up - polska myśl techniczna | |
On 07/09/2011 12:37, Waldek Godel wrote:
Dnia Wed, 07 Sep 2011 13:03:29 +0200, venioo napisał(a): I kto to kupi poza kilkoma rolnikami we wschodniej polsce? Jeśli tym mamy odbudować przemysł motoryzacyjny, to z Polską jest nawet gorzej, niż wszyscy myślą. -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2011-09-07 20:22:12 | |
Autor: Robert RÄdziak | |
Honker Pick-Up - polska myĹl techniczna | |
On Wed, 07 Sep 2011 14:14:29 +0100, kamil <kamil@spam.com> wrote:
I kto to kupi poza kilkoma rolnikami we wschodniej polsce? Leśnicy, wojsko i każdy, kto potrzebuje prostego, praktycznego woła roboczego. Jeśli tylko będzie niezawodny, odporny na zaniedbania w eksploatacji i prosty w naprawach, to wystarczy. Jeśli tym mamy odbudować przemysł motoryzacyjny, A kto powiedział, że mamy coś odbudowywać? Nasz przemysł był owocem swoich czasów oraz izolacji. I, niezależnie od tego, czy istniałby on w tych, czy innych warunkach, dziś mógłby być co najwyżej częścią jednego z kilku dużych koncernów. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2011-09-07 22:59:23 | |
Autor: kamil | |
Honker Pick-Up - polska myśl techniczna | |
On 07/09/2011 21:22, Robert Rędziak wrote:
On Wed, 07 Sep 2011 14:14:29 +0100, kamil<kamil@spam.com> wrote: Przez kilkanaście lat Honkerów produkowano kilkaset sztuk rocznie. Dla kogo i czego to wystarczy, paru spekulantów, którzy zarobią na sprzedaniu spółki za rok komuś innemu? Jeśli tym mamy odbudować przemysł motoryzacyjny, Czechy jeszcze w 1992 roku nawet nie istniały jako kraj. Tyle, że zamiast przez ostatnich kilkanaście lat biadolić na ustroje, przemiany, okupantów i izolację, pracowali. -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2011-09-08 10:01:04 | |
Autor: Robert RÄdziak | |
Honker Pick-Up - polska myĹl techniczna | |
On Wed, 07 Sep 2011 22:59:23 +0100, kamil <kamil@spam.com> wrote:
Leśnicy, wojsko i każdy, kto potrzebuje prostego, praktycznego Przez pierwsze dwadzieścia lat wyprodukowano 100000 Unimogów. Całe 5000 pojazdów rocznie, które były produkowane i sprzedawane w większym i bogatszym kraju. Być może właśnie takie jest zapotrzebowanie na ten pojazd, który nie jest towarem dla każdego. No chyba że powinni produkować tysiące aut na plac. kogo i czego to wystarczy, paru spekulantów, którzy zarobią na sprzedaniu spółki za rok komuś innemu? To sprzedadzą. Tylko czy do handlowania IP rzucaliby się na uruchamianie produkcji? To kosztowny zabieg. A kto powiedział, że mamy coś odbudowywać? Nasz przemysł był A co to ma do rzeczy? Słowacy ich okupowali, czy co? Tyle, że zamiast przez ostatnich kilkanaście lat biadolić na ustroje, przemiany, okupantów i izolację, pracowali. No i? Skoda jest częścią VAG-a, Tatra to Terex Corp plus DAF, Avia -- Ashok Leyland, Karosa -- Iveco. Praga zdechła, LIAZ zdechł. Jawa się jakoś trzyma i produkuje to, co zostało z poprzedniej epoki plus to, co się da poskładać z części kupowanych u poddostawców (np. Jawa 660 z silnikiem Minarelli). Ceska Zbrojovka motocykli już dawno nie produkuje, jest poddostawcą części dla przemysłu motoryzacyjnego. W Polsce mamy Bielsko, które jest częścią Fiata, gliwicką fabrykę Opla, w Poznaniu VW, Jelcz produkuje pojazdy wojskowe (zaraz powiesz, że kilkadziesiąt czy -set na rok i to się nie liczy), Stara przejął MAN i teraz produkuje w nim części do swoich ciężarówek, w Słupsku mamy Scanię, mamy też Solarisa. Romet struga chińskie pierdzikółki, ktoś tam branduje jakąś koreańszczyznę Junakiem (zresztą śmierć naszych motocykli możemy zawdzięczać tylko i wyłącznie sobie, i to jeszcze za czasów Gomułki, Gierka, a potem generała w ciemnych brylach). Ja tu zasadniczej różnicy nie widzę. W obydwu wypadkach rodzimy przemysł motoryzacyjny stał się częścią wielkich koncernów. I właściwie gdyby nie istniał, to te koncerny też by się pojawiły. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|