Honor polskiego oficera!

Data: 2011-01-19 17:55:34
Autor: ~~he®sk~~
Honor polskiego oficera!
PiS ma racje! powinnismy bronic honoru polskiego zolnierza.
nikt nie prawa mowic, ze 0,6 promila to "stan po spozyciu"!

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2011-01-19 19:33:05
Autor: jadrys
Honor polskiego oficera!
W dniu 2011-01-19 17:55, ~~he®sk~~ pisze:
PiS ma racje! powinnismy bronic honoru polskiego zolnierza.
nikt nie prawa mowic, ze 0,6 promila to "stan po spozyciu"!

Honor żołnierza... Kto wymyślił ten bzdurny slogan? Większego idiotyzmu nie znajdzie chyba we wszechświecie..

Data: 2011-01-20 19:49:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Honor polskiego oficera!

Użytkownik "":he®sk:"" <big.brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:spsgj696sbmakb5b9thn63oau5j6u0d0ka4ax.com...
On Wed, 19 Jan 2011 19:33:05 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
> nikt nie prawa mowic, ze 0,6 promila to "stan po spozyciu"!

Honor żołnierza... Kto wymyślił ten bzdurny slogan? Większego idiotyzmu

 prezes pis i jego przydupasy. z hoffmanem na czele.

A dlaczego nie broniono honoru oficera, którego nazwano tchórzem (poseł od Melexów), ponieważ nie chciał wykonać rozkazu prezydenta? Dlatego, że nie miał 0,6 promila?

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-01-20 19:00:12
Autor: obserwator
Honor polskiego oficera!
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a): A dlaczego nie broniono honoru oficera, którego nazwano tchórzem (pose³ od Melexów), poniewa¿ nie chcia³ wykonaæ rozkazu prezydenta? Dlatego, ¿e nie mia³ 0,6 promila?

 a ty ile juz dzisiaj wypiles, ze tak belkoczesz?

--

Honor polskiego oficera!