Honor wg. Kluzik

Data: 2011-06-12 08:10:27
Autor: wekon
Honor wg. Kluzik
"Z Grzegorzem przyjaĽnimy się od czasów NZS, ale to kumpelska relacja, zupełnie pozapolityczna. Proszę uwierzyć, takiej propozycji nie dostałam. My¶lę, że zna mnie na tyle, że nie wyobraża sobie, bym zostawiła ludzi, którzy wraz ze mn± z trudem wyr±buj± to samodzielne miejsce na scenie politycznej. To dla mnie sprawa honoru."

ja pierdole

http://www.stronapjn.pl/partia/aktualnosci/sprawa-honoru-wywiad-joanny-kluzik-rostkowskiej-w-polityce/

wekon

Data: 2011-06-12 09:25:29
Autor: u2
Honor wg. Kluzik
W dniu 2011-06-12 08:10, wekon pisze:
[...]

Oj tam, kobiety strasznie przezywaja klimakterium. A w sumie wiadomo
juz, m.in. dzieki temu wyznaniu, ze pani Joanna to byla typow± wtyk± u
pisiorow.

Data: 2011-06-12 10:20:17
Autor: Przemysław W
Honor wg. Kluzik

 A w sumie wiadomo juz, m.in. dzieki temu wyznaniu, ze pani Joanna to byla typow± wtyk± u
pisiorow.

Ależ debil z tego kurdupla. Wtyczce powierzył prowadzenie kampanii wyborczej, he, he, he!

Przemek

--

"Wydaje się, że Kaczyński mógłby zniszczyć Platformę tylko w jeden jedyny sposób: wstępuj±c do niej."

Data: 2011-06-12 10:33:55
Autor: boukun
Honor wg. Kluzik

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4df469ed$0$2495$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A kim s± PiSiory? I dlaczego GWno urabia z nich opozycję?

boukun

Data: 2011-06-12 14:36:33
Autor: Jaksa
Honor wg. Kluzik
On Sun, 12 Jun 2011 09:25:29 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2011-06-12 08:10, wekon pisze:
"Z Grzegorzem przyjaĹşnimy siÄ™ od czasĂłw NZS, ale to kumpelska relacja,
zupełnie pozapolityczna. Proszę uwierzyć, takiej propozycji nie
dostałam. Myślę, że zna mnie na tyle, że nie wyobraża sobie, bym
zostawiła ludzi, którzy wraz ze mną z trudem wyrąbują to samodzielne
miejsce na scenie politycznej. To dla mnie sprawa honoru."

Oj tam, kobiety strasznie przezywaja klimakterium. A w sumie wiadomo
juz, m.in. dzieki temu wyznaniu, ze pani Joanna to byla typowÄ… wtykÄ… u
pisiorow.

Ba! Klania sie jeszcze sprzedajna prokuratorka kurwa z Gdyni,
no i czosnek Sikorski.

Zaiste, bracia mieli szczegolny "dar" do wyboru wspolpracownikow.

Jaksa

Data: 2011-06-12 16:42:24
Autor: u2
Honor wg. Kluzik
W dniu 2011-06-12 14:36, Jaksa pisze:
czosnek Sikorski.

To ze Radek S. ma zonke zydowke nie robi z niego zyda. Ale wrazy
agenciak to on niestety jest.

Data: 2011-06-12 22:34:11
Autor: Kaczysta
Honor wg. Kluzik

[...]

W zeszłym roku jej zadaniem było pilnowanie interesów Bronka w trakcie wyborów.
AZ

Data: 2011-06-12 23:15:30
Autor: wekon
Honor wg. Kluzik
"u2"  wrote in message news:4df469ed$0$2495$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-

Kowal jeszcze wczoraj mówił, że jest po rozmowie z Joasi± i ona nigdzie się nie wybiera. Jedno i drugie wiarygodne ja pluto czy kawecki.

wekon

Data: 2011-06-12 10:19:59
Autor: jadrys
Honor wg. Kluzik
W dniu 2011-06-12 08:10, wekon pisze:
"Z Grzegorzem przyjaźnimy się od czasów NZS, ale to kumpelska relacja, zupełnie pozapolityczna. Proszę uwierzyć, takiej propozycji nie dostałam. Myślę, że zna mnie na tyle, że nie wyobraża sobie, bym zostawiła ludzi, którzy wraz ze mną z trudem wyrąbują to samodzielne miejsce na scenie politycznej. To dla mnie sprawa honoru."

ja pierdole

http://www.stronapjn.pl/partia/aktualnosci/sprawa-honoru-wywiad-joanny-kluzik-rostkowskiej-w-polityce/ wekon

A ty masz jeszcze jakieś złudzenia co do honoru u tzw. polityków? Przecież tak jak te szumowiny to nawet nie zachowują się "agentki" w burdelu. Najlepszym przykladem W. Cimoszewicz.. Ile on razy szczekał ze odejdzie i nie wróci nigdy do poliptyki? Wszyscy inni robia tak samo. Z tego co pamiętam to w naszej polityce było tylko 2 ludzi honoru - Marek jurek i Piotr Ikonowicz. Reszta to normalne szumowiny.

Data: 2011-06-12 10:28:34
Autor: Kret
Honor wg. Kluzik
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał >

tego co pamiętam to w naszej polityce było tylko 2 ludzi honoru - Marek jurek i Piotr Ikonowicz. Reszta to normalne szumowiny.

Zapomniales jeszcze o Stalinie, Leninie, Mao i Jaruzelu.
To przeciez tez byli ludzie honoru.

Data: 2011-06-12 10:41:50
Autor: jadrys
Honor wg. Kluzik
W dniu 2011-06-12 10:28, Kret pisze:
UĹĽytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com>  napisaĹ‚>

[...]

Mowa jest o tzw. elitach politycznych polski po 89 roku.

Data: 2011-06-12 13:49:22
Autor: pluton
Honor wg. Kluzik
> Zapomniales jeszcze o Stalinie, Leninie, Mao i Jaruzelu.
> To przeciez tez byli ludzie honoru.

Mowa jest o tzw. elitach politycznych polski po 89 roku.

Szambi tez byl czlowiekiem honoru: tylko rydzyk mogl mu napluc na ryja.
Kazdego innego jaroslaw wyzywal od zdrajcow i ukladowcow.

Nullification

Data: 2011-06-13 12:42:11
Autor: jadrys
Honor wg. Kluzik
W dniu 2011-06-12 13:49, pluton pisze:
[...]

Tak się zastanawiam czasem - czy ci ludzie od urodzenia byli szmatami, czy to dopiero polityka zrobiła z nich takie szmaty?

Data: 2011-06-13 20:54:08
Autor:
Honor wg. Kluzik
On Mon, 13 Jun 2011 12:42:11 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Tak się zastanawiam czasem - czy ci ludzie od urodzenia byli szmatami, czy to dopiero polityka zrobiła z nich takie szmaty?

 politycy to szakale z jednego miotu (c) ja ;o)))

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-12 11:21:53
Autor: Antenka
Honor wg. Kluzik
On 12 Cze, 10:19, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

A ty masz jeszcze jakie¶ złudzenia co do honoru u tzw. polityków?
 Przecież tak jak te szumowiny to nawet nie zachowuj± się "agentki" w
[...]
..

Zapomniałe¶ o wicepremierze Romanie Giertychu - on też powiedział, że
odchodzi i już nie wróci do polityki. Jak widać nie musi tego robić,
bo jako wzięty mecenas ma dosyć kasy i póki co słowa dotrzymał.
Powiem tak, że akurat jego powrót byłby bardzo poż±dany dla
Ojczyzny. : -((

Antenka

Data: 2011-06-13 12:41:42
Autor: jadrys
Honor wg. Kluzik
W dniu 2011-06-12 20:21, Antenka pisze:
On 12 Cze, 10:19, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

A ty masz jeszcze jakieś złudzenia co do honoru u tzw. polityków?
  PrzecieĹĽ tak jak te szumowiny to nawet nie zachowujÄ… siÄ™ "agentki" w
  burdelu. Najlepszym przykladem W. Cimoszewicz.. Ile on razy szczekaĹ‚
ze
odejdzie i nie wrĂłci nigdy do poliptyki? Wszyscy inni robia tak samo.
  tego co pamiÄ™tam to w naszej polityce byĹ‚o tylko 2 ludzi honoru -
Marek
  jurek i Piotr Ikonowicz. Reszta to normalne szumowiny.<
.

Zapomniałeś o wicepremierze Romanie Giertychu - on też powiedział, że
odchodzi i już nie wróci do polityki. Jak widać nie musi tego robić,
bo jako wzięty mecenas ma dosyć kasy i póki co słowa dotrzymał.
Powiem tak, że akurat jego powrót byłby bardzo pożądany dla
Ojczyzny. : -((

Antenka

Nie, nie zapomniałem. Tylko nie chciałem sie nadmiernie rozpisywać. A R. Giertych, - no cóż - szanowałem Go jako faceta z wizją, faceta uczciwego. Byl to jeden z nielicznych polityków którego zaprosiłbym bez obawy do swojego domu. I nic to nie zmienia ze nie podzielałem tych jego wizji.:-)

Data: 2011-06-13 20:54:08
Autor:
Honor wg. Kluzik
On Mon, 13 Jun 2011 12:41:42 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Nie, nie zapomniałem. Tylko nie chciałem sie nadmiernie rozpisywać. A R. Giertych, - no cóż - szanowałem Go jako faceta z wizj±, faceta uczciwego. Byl to jeden z nielicznych polityków którego zaprosiłbym bez obawy do swojego domu. I nic to nie zmienia ze nie podzielałem tych jego wizji.:-)

 giertych nie powinien nigdy trafic do polityki. zzarla go ambicja.
 faktem jest, ze jego pomysl z mundurkami na nasz polskie warunki
 byl smieszny i nie do przyjecia dla wyzwolonej mlodziezy, ktorej
 czesc wyrosla na kiboli. ten kto byl w wesolej anglii na pewno
 byl zaskoczony wszechobecnymi mundurkami. jezeli zestawimy to
 z faktem, ze publiczne noszenie stroju firmowego jest tam norma
 okazuje sie, ze giertych mial troche wzorcow ale nietrafionych
 w polska mentalnosc. niestety jego tatus wywinal kilka numerow
 co zwichnelo kariere romana. oczywiscie do kleski w sposob znaczacy
 przyczynil sie prezes PiS, wtedy premier, ktory uwielbia wykanczac
 swoich oponentow.

Data: 2011-06-12 15:35:26
Autor: cirrus
Honor wg. Kluzik
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:it1spu$9og$1news.onet.pl...
[...]

Nie pomyliło ci się, Ikonowicz tez powinien byc z małej litery?

--
stevep

Data: 2011-06-13 12:41:50
Autor: jadrys
Honor wg. Kluzik
W dniu 2011-06-12 15:35, cirrus pisze:
[...]

No, ze wstydem muszę przyznać że pomyliłem się..:-[

Data: 2011-06-12 12:04:12
Autor: Leprechuan
Honor wg. Kluzik

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4df45853$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Niezły numer wywinęła ta stokrotka. Nie do¶ć, że zna wszelkie tajemnice prezesa PiS to zapewne chętnie się nimi podzieli np. z Sikorskim.

BomBel

Honor wg. Kluzik