Honor wg. Kluzik

Data: 2011-06-12 12:04:12
Autor: Leprechuan
Honor wg. Kluzik

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4df45853$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
"Z Grzegorzem przyjaźnimy się od czasów NZS, ale to kumpelska relacja, zupełnie pozapolityczna. Proszę uwierzyć, takiej propozycji nie dostałam. Myślę, że zna mnie na tyle, że nie wyobraża sobie, bym zostawiła ludzi, którzy wraz ze mną z trudem wyrąbują to samodzielne miejsce na scenie politycznej. To dla mnie sprawa honoru."

ja pierdole

http://www.stronapjn.pl/partia/aktualnosci/sprawa-honoru-wywiad-joanny-kluzik-rostkowskiej-w-polityce/

Niezły numer wywinęła ta stokrotka. Nie dość, że zna wszelkie tajemnice prezesa PiS to zapewne chętnie się nimi podzieli np. z Sikorskim.

BomBel

Honor wg. Kluzik