Honorata Piersa, czy ta Pani to oszust? Fundusze Generali

Data: 2011-04-14 23:45:07
Autor: Mr. Sparrow
Honorata Piersa, czy ta Pani to oszust? Fundusze Generali
Witam,

Swego czasu powierzyliśmy opiekę nad zarządzaniem funduszy (Generali) Pani Honoracie P. Generalnie po pewnym czasie nie było możliwości, aby się do niej dodzwonić i cokolwiek załatwić, nie tylko my mieliśmy ten problem, ale i nasi znajomi, z którymi wiązała ją identyczna relacja.
Owej Pani zależy na nawiązaniu kontaktu, obiecaniu gór ze złota i spuszczenia klienta do klozetu, także uważajcie.

Przestrzegam przed tą Panią z jeszcze jednego powodu - świadczyłem jej pewną usługę za którą mi nie zapłaciła, parę stów, ale zawsze coś.

Pozdrawiam.

Data: 2011-07-19 23:48:50
Autor: mariusz_0001
Honorata Piersa, czy ta Pani to oszust? Fundusze Generali

Moje doświadczenia ze współpracy z Panią Honoratą są jak najlepsze. Kokretna, doskonale zorientowana w temacie i świetnie potrafiąca zarządzić powieżonymi pieniędzmi. Jeżeli nie odebrała telefonu to tylko w czasie spotkania, ale potem zawsze oddzwaniała. Gorąco ją polecam jako doskonałego doradcę finansowwego.
 Pozdrowienia
 MM
 PS. Pani Horata ostrzegała przed byłym wpsółpracownikiem, którego zwolniła za oszustwa. Mr. Sparrow czy to Pan?

Honorata Piersa, czy ta Pani to oszust? Fundusze Generali