Honorowy chłop pokazał klase

Data: 2012-07-17 18:43:20
Autor: abc
Honorowy chłop pokazał klase
Sawicki postąpił jak porządny człowiek.

Data: 2012-07-17 10:39:16
Autor: Marek
Honorowy chłop pokazał klase
On Jul 17, 6:43 pm, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Sawicki postąpił jak porządny człowiek.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Nie wiemy, czy to nie byl ruch taktyczny...?

Data: 2012-07-17 19:43:57
Autor: abc
Honorowy chłop pokazał klase
Sawicki postąpił jak porządny człowiek.

Nie wiemy, czy to nie byl ruch taktyczny...?

Nie wiemy. Ale pewnie wkrótce zobaczymy cui bono cała ta sprawa...

Data: 2012-07-17 11:27:33
Autor: Marek
On Jul 17, 7:45 pm, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

>Nie wiemy, czy to nie byl ruch taktyczny...?

Nie wiemy. Ale pewnie wkrótce zobaczymy cui bono cała ta sprawa...

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Czekamy na wypowiedz Kierbela...

Data: 2012-07-17 11:30:47
Autor: Marek
On Jul 17, 8:27 pm, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

> [...]

> Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić
> katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Wlasnie sie wybzdzil: Kierbel jest za Pawlakiem.

Data: 2012-07-18 17:07:24
Autor: Przemysław M.
Dnia Tue, 17 Jul 2012 18:43:20 +0200, abc napisał(a):

Sawicki postąpił jak porządny człowiek.

Porządny człowiek? Znam kilku ludzi z ARR, to co opowiadają jeży włos na
głowie.

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-07-20 19:11:25
Autor: pluton
Honorowy chłop pokazał klase