Hop hop zlotko i srebro-luby

Data: 2009-09-16 11:34:25
Autor: Charlie delta
Hop hop zlotko i srebro-luby
On 16 Wrz, 09:35, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:
Au $1018 tr oz gdy te slowa pisze.
Ag- $ 17.3

Oba wykresy robia wlasnie "kobre"

Co sie dzieje?

Mowi sie, ze Goldman Sachs i JP Morgan zajely potezne krotkie pozycje
w ub.tygodniu- kontrakty opiewaly na  kolosalne ilosci zlota.
Jak wiadomo, cena wahnela sie w dol ale nie spadla znaczaco.
Czyli gdy oni sprzedawali(zapewne na zlecenie bankow centralnych) to ktos
rownolegle, tez po furiacku- kupowal. No i w piatek nadchodzi Triple
Witching Hour-
czas rozliczen Zbrodni i czas Kary. Oj, bedzie sie dzialo.

Ja mysle ze dzisiaj  panowie Goldman i Sachs napredce skupuja spowrotem
gdzie sie da
swoje shorts.  Nie wiadomo czy zdaza, wszak Mandaryn chinski moze im w
tym przeszkodzic.
Jesli Goldek z Saksem dadza dupy i zejda ze sceny do rynsztoka to nasz
nowozeniec  Kaziu
Marcinkiewicz pewnie tez cienko zapiszczy i wroci robic za belfra w
Pomrocznej. Jego laska moze
zostac w Londynie i czyscic u mnie sreberka.

fatso

7 sztab w Polsce

każda waży 1000 g

próba 999,9