Hop hop, zlotoluby-bywajcie

Data: 2009-10-06 15:38:34
Autor: fatso
Hop hop, zlotoluby-bywajcie
zloto  jak te slowa pisze biega po $1040 a srebro po $17.28 i przybralo 66 centow
czyli ten drogocenny zestaw dzbanuszkow. 87.5 tr oz wszystkiego ,zarobil mi dzisiaj
58 dolarow! Niezle calkiem. Moze nie bylem wiec takim szalencem placac ok 7200 zl za te blyskotki?

http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?action=view&current=Britanniaset.jpg

Przepraszam jesli komus tu na grupie ze zlosci watrobe zolc zaleje.

fatso

Data: 2009-10-06 13:30:07
Autor: Charlie delta
Hop hop, zlotoluby-bywajcie
On 6 Paź, 16:38, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:
[...]

GOLD

GOLD

TYLKO GOLD tłuściochu

w czystej świecącej postaci

Data: 2009-10-06 23:11:14
Autor: fatso
Hop hop, zlotoluby-bywajcie
Charlie delta wrote:
GOLD

GOLD

TYLKO GOLD tłuściochu

w czystej świecącej postaci

przyjacielu, niedawno sie dowiedzialem , ze Krolowa i Imperatorka Indii Victoria
nosila obraczke z nader rzadkiego metalu o nazwie ALUMINIUM. Dzisiaj lepi sie
z niego garnki.
Srebro to pogardzane zloto dla ubogich. Ja jestem ubogi ale wiem swoje: srebro
czeka przewartosciowanie daleko wieksze niz zloto.  Jeszcze kiedys zabronisz
zonie noszenia publicznie tego piersionka ze srebra bo moga jej palec odkroic
jakies kacapy wraz z tym piersionkiem i bedzie strata. Strata srebra, nie palca.

fatso

Data: 2009-10-07 01:42:53
Autor: george
Hop hop, zlotoluby-bywajcie

"fatso" <fatso60347@ntlworld.com> wrote in message news:4gPym.7489$Zv.1727newsfe21.ams2...
Charlie delta wrote:
[...]

tak to wygląda w tej chwili, szczególnie że żółci puszczają te swoje reklamy sreberek w ichniej TV, wiec myślę że raczej książę niż żebrak :).

BTW śledze te LSE:GAL i te 3.68 to jakieś 50% w plecy, trzymasz to czy puściłeś w cholere ?

george

Data: 2009-10-07 01:59:45
Autor: fatso
Hop hop, zlotoluby-bywajcie
george wrote:
[...]

Trzymam! Wczoraj perwersyjnie GAL spadl w Toronto i szzczerze radze, jesli masz dosyc szmalu
to tam wlasnie sobie kup te walory(Tsx: Tier2 GAL).
Jak juz wiesz, mam ok 1 promille tej kopalni zlota. Wczoraj odbyla sie ciekawa dyskusja na mojej grupie
angielskiej:. Podaje skrotowo :

* cena GAL nie ma znaczenia, on wzrasta ostatni ale za to skokowo- o 300% jak bylo ostatnim razem.
cena zlota pociagnie go za uszy.
*Gal ma obrotu ok ÂŁ7.7 M rocznie, powiedzmy ze dochod czysty bedzie polowa tego. GAL jest cash+
& highly cash generative. Koszta produkcji to $280/per troz.
* zaczynaja sie juz tam wymadrzac i wpieprzac zydy gieldowe. Belkot o extra finance, wiekszym wydobyciu itp.

Mnie to wkurwia bo to tylko wiecej zlodziei wokol malego wiaderka ze zlotem. Ja argumentuje: po co nam wiecej
niz 1 tys troz/mies skoro robimy to z zyskiem. A jesli juz to mozna osiagnac wzrost organicznie, korzystajac ze
wzrostu PoG(price of Gold). No i ja mowie, niech wyplacaja dywidende w pyle zlotym- byle placili.

Przykladowo: zysk roczny ÂŁ3.35M= moja dzialka 1/1000= ÂŁ3.35K To jakies 5 krugerrandow przy obecnych cenach
i to bedzie spadalo wraz ze wzrostem ceny zlota. Ale to niezly zwrot z kapitalu bo trzymam akcje na moim funduszu emerytalnym.

3m sie george, kup te akcje, nie stracisz.

fatso

Data: 2009-10-08 07:10:56
Autor: fatso
Hop hop, zlotoluby-bywajcie
PoG >$1050 dzis rano i jestesmy na nowym terytorium
Sa tacy specjalisci co mowia ze cena moze sie teraz podwoic
bo dolar wlasnie osuwa sie jako waluta swiatowa;
Moje srebrne dzbanuszki tez co-nieco w nocy na zycie zarobily.

Wczoraj przyszedl kupiony na eBayu talerzyk srebrny. " 2nd chance offer,
za jedne ÂŁ35(ok 160zl). Zle sfotografowany, brzydkie plamy i wystawiony
w rubryce dla idiotow: w metaloplastyce. Lubie tam kupowac bo idioci sie
czesto nie znaja i mozna cos tam tanio wyrwac. Talerzyk ma piekne punce z 1931r,
plamy nie takie zle by ich nie odczyscic a najwazniejsze ze ma 157Gm sterling
klasy srebra. Czyli to duza plaska moneta na ktorej moge cos postawic, ma krolewskie
gwarancje wartosci wypuncowane z tylu i rosnie codziennie na wartosci, bedzie odporna
na inflacje. I ja to kupilem niezle ponizej ceny zlomu!

fatso

Data: 2009-10-08 22:05:39
Autor: Zbyszek
Hop hop, zlotoluby-bywajcie
nie jestem wielbicielem zlota, ale wychodzi mi Ĺźe jeszcze porosnie w usd...

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-10-08 14:22:50
Autor: macieks
Hop hop, zlotoluby-bywajcie
On 8 Paź, 22:05, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
nie jestem wielbicielem zlota, ale wychodzi mi że jeszcze porosnie w usd...

--
Pozdrawiam,
Z.

Co tłum może zrobić ze złotem i srebrem najlepiej widać w latach 70 -
80
To było ponad 1000% zwyżki.
Jak połowa świata dojdzie do wniosku, że metale szlachetne to jedyna
realna wartość, to nic tego nie zatrzyma. Tak działa giełda, bańka za
bańką.

Minus tego planu. Na wszystkich portalach czytam o gorączce zakupów
złota przez Polaków. Kontrariański model grania zakładałby sprzedaż w
tym momencie.

Data: 2009-10-09 03:30:26
Autor: fatso
Hop hop, zlotoluby-bywajcie
macieks wrote:
[...]

Nim podejmiesz kontrarianska decyzje kolego to zastanow sie czy zloto naprawde osiagnelo
juz swoj szczyt? Przeciez obecna cene ma daleko jeszcze do prawdziwego szczytu w 1980r,
tez zas biorac inflacje pod uwage, wynosil bodajze $2,300-2,500/troz

Data: 2009-10-09 14:03:32
Autor: macieks
Hop hop, zlotoluby-bywajcie
On 9 Paź, 04:30, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:
macieks wrote:

> [...]

szczytu w 1980r,
tez zas biorac inflacje pod uwage, wynosil bodajze $2,300-2,500/troz

Nie gram na surowcach. Zgadzam się się z tym co piszesz.
Ale zawsze staram się patrzeć na głosy za/przeciw.
Głos na minus był jednym z przykładów.
Tak jak pisałem wyżej, potencjalny wzrost może wynieść nawet 1000%.
Tak było kiedyś. Dlaczego tak nie może być dziś? Nie wiadomo jak się
potoczą losy recesji.

Plan prowzrostowy
Dlaczego to nie jest szczyt i kurs pójdzie wyżej:
- dalsze osłabianie dolara
- inflacja (są głosy hiperinflacja)
- pociąg ruszył :)
- strach przed utratą 'wartości'
- wszystko poleci na łeb, ostanie się tylko złoto
- my (czyli ludzie) i nasza chciwość

Ja i nikt na świecie nie wie jak się potoczą losy złota.
Ale potrafię wyobrazić sobie taką sytuację :)
Rynki akcji idą w górę i złoto idzie w górę jako surowiec.
Rynki akcji idą w dół a złoto idzie w górę jako 'wartość'.
I bez problemu można przyjąć założenia odwrotne.

Wartość piszę w 'ciapkach', bo to żadna wartość. Tak się przyjęło w
rozwoju ludzkości, że złoto coś znaczy. Były czasu, że było wymieniane
na koraliki i paciorki. Bo to było coś nowego i innego.

Data: 2009-10-11 21:49:59
Autor: Zbyszek
Hop hop, zlotoluby-bywajcie
Dnia 09-10-2009 o 23:03:32 macieks <mmmacieksss@gmail.com> napisał(a):

[...]

żarty, wykres to jedyny powód.

Z.

Data: 2009-10-06 17:03:55
Autor: Fidelio
Hop hop, zlotoluby-bywajcie
Uzytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisal w wiadomosci news:JDIym.14281$Xz6.10277newsfe18.ams2...
[...]

Zarobisz jak sprzedasz ;-)
Na razie nie zarobiles bo nie sprzedales.

Data: 2009-10-06 18:22:09
Autor: george
Hop hop, zlotoluby-bywajcie

"fatso" <fatso60347@ntlworld.com> wrote in message news:JDIym.14281$Xz6.10277newsfe18.ams2...
[...]

przestan to wyceniac w tym gównianym papierze.
mysle ze wycena w rolkach papieru toaletowego bedzie oddawala bardziej prawdziwa wartosc (wcale nie zartuje).

george

Data: 2009-10-06 21:14:37
Autor: fatso
Hop hop, zlotoluby-bywajcie
george wrote:
[...]

Niedlugo ludzie beda wozic dolary taczkami i oddawac do banku za cenne zlotowki.

Data: 2009-10-06 22:16:15
Autor: george
Hop hop, zlotoluby-bywajcie

"fatso" <fatso60347@ntlworld.com> wrote in message news:LyNym.14587$c%7.11085newsfe11.ams2...
george wrote:
[...]

jak obserwuje zmiennosc cen zlota wobec zlotego ... to mozesz miec sporo racji...

george

Hop hop, zlotoluby-bywajcie