Hop siup - KOD w pigułce

Data: 2016-01-12 20:23:29
Autor: niebieski
Hop siup - KOD w pigułce
Zaszufladkowałem sobie uczestników tego żałosnego przedstawienia jako wyjących złodziei i politycznych cyników, którym korytko zabrano, a tu taka perełka:

https://youtu.be/L47J4I522og

Toż to prawdziwi, szczerzy obrońcy swoich ideałów. Brawo!!! ;)
--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka – wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

Data: 2016-01-12 20:37:23
Autor: MarkWoydak
Hop siup - KOD w pigułce

Użytkownik "niebieski" <niszczsocjalizm@interia.eu> napisał w wiadomości news:n73jre$5n5$1usenet.news.interia.pl...
[...]