Hornets - Rockets

Data: 2009-03-17 01:34:57
Autor: sooobi
Hornets - Rockets
Ogladal ktos ten mecz?
Hornets przegrali u siebie ( jest cos takiego jak atut wlasnej hali?
jesli jest to prosze pokazac mi wzorem jak wplywa on na wynik) z
Rakietami bez Yao i z cieniujacym Ron Ronem. Jak to mozliwe? Ogladal
ktos?

pzdr

Data: 2009-03-17 01:46:31
Autor: L'e-szczur
Hornets - Rockets
On 17 Mar, 09:34, soo...@gmail.com wrote:
[...]

Jest atut wlasnej hali.
Jazz home: 28-6
Jazz away: 12-20

Dlaczego? A moze dlatego:
FTA Jazz vs Opp:
Home: 28.1 - 23.7 (+4.4)
Away: 27.8 - 31.3 (-3.5)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-17 12:19:29
Autor: Tomasz Radko
Hornets - Rockets
sooobi@gmail.com pisze:
Ogladal ktos ten mecz?
Hornets przegrali u siebie ( jest cos takiego jak atut wlasnej hali?
jesli jest to prosze pokazac mi wzorem jak wplywa on na wynik)

HCA daje średnio 3,5 punktu na mecz. Zgrubne oszacowanie jest trywialne, poradzisz sobie.

pzdr

TRad

Data: 2009-03-17 14:30:12
Autor: wiLQ
Hornets - Rockets
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Hornets przegrali u siebie [...] z
Rakietami bez Yao i z cieniujacym Ron Ronem. Jak to mozliwe?

Rockets musieli byc bardziej pewni siebie... ;-) Mnie tam bardziej
zadziwila wygrana Thunder, pokonali Spurs rzucajac 35,8% z gry... --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-17 06:32:06
Autor: L'e-szczur
Hornets - Rockets
On 17 Mar, 14:30, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
soo...@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Rockets musieli byc bardziej pewni siebie... ;-) Mnie tam bardziej
zadziwila wygrana Thunder, pokonali Spurs rzucajac 35,8% z gry...

Bo mieli hot hand i striki szutera. Spurs zgubili momentum i nie
trafili tych punktow ktore byly warte najwiecej! Czego chcesz? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-17 14:46:50
Autor: wiLQ
Hornets - Rockets
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Mnie tam bardziej
> zadziwila wygrana Thunder, pokonali Spurs rzucajac 35,8% z gry...

Bo mieli hot hand

Zwlaszcza Green i Westbrook ;-)

Spurs zgubili momentum i nie trafili tych punktow ktore byly warte najwiecej!

Taaaa, mogli czesciej rzucac ta kolorowa pilka z konkursu trojek ;-)

Czego chcesz? ;-)

To juz nie mam prawa zwrocic uwagi na jakis mecz? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-17 07:08:04
Autor: L'e-szczur
Hornets - Rockets
On 17 Mar, 14:46, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Spurs zgubili momentum i nie trafili tych punktow ktore byly
> warte najwiecej!

Taaaa, mogli czesciej rzucac ta kolorowa pilka z konkursu trojek ;-)

O widzisz i to jest sposob!

> Czego chcesz? ;-)

To juz nie mam prawa zwrocic uwagi na jakis mecz? ;-)

A jak powiem, ze nie masz to co mi zrobisz? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-17 15:13:13
Autor: s
Hornets - Rockets

Czego chcesz? ;-)
To juz nie mam prawa zwrocic uwagi na jakis mecz? ;-)

A jak powiem, ze nie masz to co mi zrobisz? ;-)

Gdyby nie fakt, ze juz po trade deadline - zaryzykowalbym lojalne ostrzezenie, ze mozesz dostac propose :D

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-17 07:24:10
Autor: L'e-szczur
Hornets - Rockets
On 17 Mar, 15:13, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> A jak powiem, ze nie masz to co mi zrobisz? ;-)

Gdyby nie fakt, ze juz po trade deadline - zaryzykowalbym lojalne
ostrzezenie, ze mozesz dostac propose :D

A myslisz, ze dlaczego postanowilem az tak bardzo zaryzykowac wlasnie
teraz? ;-D

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-17 07:27:03
Autor: sooobi
Hornets - Rockets

> A jak powiem, ze nie masz to co mi zrobisz? ;-)

Gdyby nie fakt, ze juz po trade deadline - zaryzykowalbym lojalne
ostrzezenie, ze mozesz dostac propose :D

Terry + Sheed ( pamietaj ze ma C) za...:)

pzdr

Data: 2009-03-17 15:51:50
Autor: wiLQ
Hornets - Rockets
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Gdyby nie fakt, ze juz po trade deadline - zaryzykowalbym lojalne
> ostrzezenie, ze mozesz dostac propose :D

Terry + Sheed ( pamietaj ze ma C) za...:)

Akurat dobrze sie zlozylo, ze nikt nie chcial Terrego za byle leszcza z
konca lawki bo wrocil wczesniej do gry... i przynajmniej nie bylem na
tyle bezczelny by oferowac Odena za pol skladu ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-17 07:56:26
Autor: sooobi
Hornets - Rockets
On 17 Mar, 15:51, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Terry + Sheed ( pamietaj ze ma C) za...:)

i przynajmniej nie bylem na
tyle bezczelny by oferowac Odena za pol skladu ;-P

Tutaj mysle zdania sa podzielone:)

pzdr

Data: 2009-03-17 16:37:47
Autor: wiLQ
Hornets - Rockets
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> i przynajmniej nie bylem na
> tyle bezczelny by oferowac Odena za pol skladu ;-P

Tutaj mysle zdania sa podzielone:)

Podzielone? Mozliwe, tylko w jakim stosunku? 8 do 1? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-18 01:38:27
Autor: sooobi
Hornets - Rockets
On 17 Mar, 16:37, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Tutaj mysle zdania sa podzielone:)

Nie chodzi o Odena ale o Twoja bezczelnosc w skladaniu propozycji:)

pzdr

Data: 2009-03-18 15:24:08
Autor: wiLQ
Hornets - Rockets

Nie chodzi o Odena ale o Twoja bezczelnosc w skladaniu propozycji:)

Nic na to nie poradze, ze rankingi tak sie roznia i traktujecie moje
propozycje jak zlo konieczne (a moze i niekonieczne) ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-18 15:29:35
Autor: s
Hornets - Rockets
Nic na to nie poradze, ze rankingi tak sie roznia i traktujecie moje
propozycje jak zlo konieczne (a moze i niekonieczne) ;-)

Ja tak czekam i czekam... Z nadzieja, ze kiedys nasze rankingi beda roznic sie we wlasniwym kierunku i naprawde z przyjemnoscia klepne trejd.

Ciekawe, czy sie doczekam :-)

Data: 2009-03-18 21:15:33
Autor: wiLQ
Hornets - Rockets
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Ja tak czekam i czekam... Z nadzieja, ze kiedys nasze rankingi beda roznic sie we wlasniwym kierunku i naprawde z przyjemnoscia klepne trejd.

Tzn nie klepnales z przyjemnoscia Lee-Barbosa w zeszlym sezonie? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-19 07:18:04
Autor: s
Hornets - Rockets
Tzn nie klepnales z przyjemnoscia Lee-Barbosa w zeszlym sezonie? ;-)

Nie, klepnalem z potrzeby posiadania PF.
A ze potem jakos tak sie ulozylo przyzwoicie...

1/100 w przypadku dealowania z Toba.
Nie liczac moze tego sezonu, gdzie awansowalem do fb1 :-)
Wtedy moze miales bardziej rzetelne systemy oceny graczy :D

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-19 15:45:37
Autor: wiLQ
Hornets - Rockets
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

1/100 w przypadku dealowania z Toba.
Nie liczac moze tego sezonu, gdzie awansowalem do fb1 :-)
Wtedy moze miales bardziej rzetelne systemy oceny graczy :D

No tak, czyli nie liczac trejdow ze mna, ktore wyszly Ci na dobre, to
nie mozesz sie doczekac roznic rankingowych we wlasciwym kierunku? ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-19 16:09:43
Autor: s
Hornets - Rockets
No tak, czyli nie liczac trejdow ze mna, ktore wyszly Ci na dobre, to
nie mozesz sie doczekac roznic rankingowych we wlasciwym kierunku? ;-P

W roto slownie _jeden_ trejd mi z Toba wyszedl i podsuwasz go przy kazdej mozliwej sytuacji.
Chyba policze sobie wskaznik, tylko wowczas to juz mozesz mi propozycji w ogole nie przysylac :-)

Data: 2009-03-19 18:02:34
Autor: wiLQ
Hornets - Rockets
> [...]

W roto slownie _jeden_ trejd mi z Toba wyszedl i podsuwasz go przy kazdej mozliwej sytuacji.

Bo za kazdym razem piszesz jakby sie to nigdy nie zdarzylo ;-P

Chyba policze sobie wskaznik, tylko wowczas to juz mozesz mi propozycji w ogole nie przysylac :-)

Hmm, moge wtedy argumentowac, ze ta oferta ma na celu wyrownanie ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-20 08:33:36
Autor: s
Hornets - Rockets
Bo za kazdym razem piszesz jakby sie to nigdy nie zdarzylo ;-P

Wiesz, czasem nawet oddajac KG za Ville mozesz wyjsc na plus.
Co nie znaczy, ze deal jest okazyjny (ba, wrecz rowny).

Raz mi sie przyfarcilo, ze Lee pozostal na wiosne w dobrych minutach i tyle...

Data: 2009-03-17 16:10:18
Autor: s
Hornets - Rockets
Akurat dobrze sie zlozylo, ze nikt nie chcial Terrego za byle leszcza z
konca lawki bo wrocil wczesniej do gry...

Nie przypominam sobie, bys go oferowal za leszcza z konca lawki :-)

A do rytualnego podbudowywania sie graczami, ktorych nikt nie chcial, a ktorzy okazuja sie byc nadal przydatni - dorzuc Furiata, jeszcze jakis czas nim pograsz :-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-17 16:48:42
Autor: wiLQ
Hornets - Rockets
> [...]

> konca lawki bo wrocil wczesniej do gry... Nie przypominam sobie, bys go oferowal za leszcza z konca lawki :-)

Widocznie nie dostapiles zaszczytu takiej oferty i/lub nie miales
leszczy na koncu lawki ;-)
 --
pzdr
wiLQ

[...]