Hornets - Rockets

Data: 2009-03-17 14:30:12
Autor: wiLQ
Hornets - Rockets
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Hornets przegrali u siebie [...] z
Rakietami bez Yao i z cieniujacym Ron Ronem. Jak to mozliwe?

Rockets musieli byc bardziej pewni siebie... ;-) Mnie tam bardziej
zadziwila wygrana Thunder, pokonali Spurs rzucajac 35,8% z gry... --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-17 06:32:06
Autor: L'e-szczur
Hornets - Rockets
On 17 Mar, 14:30, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
soo...@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Rockets musieli byc bardziej pewni siebie... ;-) Mnie tam bardziej
zadziwila wygrana Thunder, pokonali Spurs rzucajac 35,8% z gry...

Bo mieli hot hand i striki szutera. Spurs zgubili momentum i nie
trafili tych punktow ktore byly warte najwiecej! Czego chcesz? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-17 14:46:50
Autor: wiLQ
Hornets - Rockets
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Mnie tam bardziej
> zadziwila wygrana Thunder, pokonali Spurs rzucajac 35,8% z gry...

Bo mieli hot hand

Zwlaszcza Green i Westbrook ;-)

Spurs zgubili momentum i nie trafili tych punktow ktore byly warte najwiecej!

Taaaa, mogli czesciej rzucac ta kolorowa pilka z konkursu trojek ;-)

Czego chcesz? ;-)

To juz nie mam prawa zwrocic uwagi na jakis mecz? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-17 07:08:04
Autor: L'e-szczur
Hornets - Rockets
On 17 Mar, 14:46, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Spurs zgubili momentum i nie trafili tych punktow ktore byly
> warte najwiecej!

Taaaa, mogli czesciej rzucac ta kolorowa pilka z konkursu trojek ;-)

O widzisz i to jest sposob!

> Czego chcesz? ;-)

To juz nie mam prawa zwrocic uwagi na jakis mecz? ;-)

A jak powiem, ze nie masz to co mi zrobisz? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-17 15:13:13
Autor: s
Hornets - Rockets

Czego chcesz? ;-)
To juz nie mam prawa zwrocic uwagi na jakis mecz? ;-)

A jak powiem, ze nie masz to co mi zrobisz? ;-)

Gdyby nie fakt, ze juz po trade deadline - zaryzykowalbym lojalne ostrzezenie, ze mozesz dostac propose :D

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-17 07:24:10
Autor: L'e-szczur
Hornets - Rockets
On 17 Mar, 15:13, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> A jak powiem, ze nie masz to co mi zrobisz? ;-)

Gdyby nie fakt, ze juz po trade deadline - zaryzykowalbym lojalne
ostrzezenie, ze mozesz dostac propose :D

A myslisz, ze dlaczego postanowilem az tak bardzo zaryzykowac wlasnie
teraz? ;-D

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-17 07:27:03
Autor: sooobi
Hornets - Rockets

> A jak powiem, ze nie masz to co mi zrobisz? ;-)

Gdyby nie fakt, ze juz po trade deadline - zaryzykowalbym lojalne
ostrzezenie, ze mozesz dostac propose :D

Terry + Sheed ( pamietaj ze ma C) za...:)

pzdr

Data: 2009-03-17 15:51:50
Autor: wiLQ
Hornets - Rockets
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Gdyby nie fakt, ze juz po trade deadline - zaryzykowalbym lojalne
> ostrzezenie, ze mozesz dostac propose :D

Terry + Sheed ( pamietaj ze ma C) za...:)

Akurat dobrze sie zlozylo, ze nikt nie chcial Terrego za byle leszcza z
konca lawki bo wrocil wczesniej do gry... i przynajmniej nie bylem na
tyle bezczelny by oferowac Odena za pol skladu ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-17 07:56:26
Autor: sooobi
Hornets - Rockets
On 17 Mar, 15:51, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Terry + Sheed ( pamietaj ze ma C) za...:)

i przynajmniej nie bylem na
tyle bezczelny by oferowac Odena za pol skladu ;-P

Tutaj mysle zdania sa podzielone:)

pzdr

Data: 2009-03-17 16:37:47
Autor: wiLQ
Hornets - Rockets
sooobi@gmail.com napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> i przynajmniej nie bylem na
> tyle bezczelny by oferowac Odena za pol skladu ;-P

Tutaj mysle zdania sa podzielone:)

Podzielone? Mozliwe, tylko w jakim stosunku? 8 do 1? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-18 01:38:27
Autor: sooobi
Hornets - Rockets
On 17 Mar, 16:37, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Tutaj mysle zdania sa podzielone:)

Nie chodzi o Odena ale o Twoja bezczelnosc w skladaniu propozycji:)

pzdr

Data: 2009-03-18 15:24:08
Autor: wiLQ
Hornets - Rockets

Nie chodzi o Odena ale o Twoja bezczelnosc w skladaniu propozycji:)

Nic na to nie poradze, ze rankingi tak sie roznia i traktujecie moje
propozycje jak zlo konieczne (a moze i niekonieczne) ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-18 15:29:35
Autor: s
Hornets - Rockets
Nic na to nie poradze, ze rankingi tak sie roznia i traktujecie moje
propozycje jak zlo konieczne (a moze i niekonieczne) ;-)

Ja tak czekam i czekam... Z nadzieja, ze kiedys nasze rankingi beda roznic sie we wlasniwym kierunku i naprawde z przyjemnoscia klepne trejd.

Ciekawe, czy sie doczekam :-)

Data: 2009-03-18 21:15:33
Autor: wiLQ
Hornets - Rockets
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Ja tak czekam i czekam... Z nadzieja, ze kiedys nasze rankingi beda roznic sie we wlasniwym kierunku i naprawde z przyjemnoscia klepne trejd.

Tzn nie klepnales z przyjemnoscia Lee-Barbosa w zeszlym sezonie? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-19 07:18:04
Autor: s
Hornets - Rockets
Tzn nie klepnales z przyjemnoscia Lee-Barbosa w zeszlym sezonie? ;-)

Nie, klepnalem z potrzeby posiadania PF.
A ze potem jakos tak sie ulozylo przyzwoicie...

1/100 w przypadku dealowania z Toba.
Nie liczac moze tego sezonu, gdzie awansowalem do fb1 :-)
Wtedy moze miales bardziej rzetelne systemy oceny graczy :D

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-19 15:45:37
Autor: wiLQ
Hornets - Rockets
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

1/100 w przypadku dealowania z Toba.
Nie liczac moze tego sezonu, gdzie awansowalem do fb1 :-)
Wtedy moze miales bardziej rzetelne systemy oceny graczy :D

No tak, czyli nie liczac trejdow ze mna, ktore wyszly Ci na dobre, to
nie mozesz sie doczekac roznic rankingowych we wlasciwym kierunku? ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-19 16:09:43
Autor: s
Hornets - Rockets
No tak, czyli nie liczac trejdow ze mna, ktore wyszly Ci na dobre, to
nie mozesz sie doczekac roznic rankingowych we wlasciwym kierunku? ;-P

W roto slownie _jeden_ trejd mi z Toba wyszedl i podsuwasz go przy kazdej mozliwej sytuacji.
Chyba policze sobie wskaznik, tylko wowczas to juz mozesz mi propozycji w ogole nie przysylac :-)

Data: 2009-03-19 18:02:34
Autor: wiLQ
Hornets - Rockets
> [...]

W roto slownie _jeden_ trejd mi z Toba wyszedl i podsuwasz go przy kazdej mozliwej sytuacji.

Bo za kazdym razem piszesz jakby sie to nigdy nie zdarzylo ;-P

Chyba policze sobie wskaznik, tylko wowczas to juz mozesz mi propozycji w ogole nie przysylac :-)

Hmm, moge wtedy argumentowac, ze ta oferta ma na celu wyrownanie ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-20 08:33:36
Autor: s
Hornets - Rockets
Bo za kazdym razem piszesz jakby sie to nigdy nie zdarzylo ;-P

Wiesz, czasem nawet oddajac KG za Ville mozesz wyjsc na plus.
Co nie znaczy, ze deal jest okazyjny (ba, wrecz rowny).

Raz mi sie przyfarcilo, ze Lee pozostal na wiosne w dobrych minutach i tyle...

Data: 2009-03-17 16:10:18
Autor: s
Hornets - Rockets
Akurat dobrze sie zlozylo, ze nikt nie chcial Terrego za byle leszcza z
konca lawki bo wrocil wczesniej do gry...

Nie przypominam sobie, bys go oferowal za leszcza z konca lawki :-)

A do rytualnego podbudowywania sie graczami, ktorych nikt nie chcial, a ktorzy okazuja sie byc nadal przydatni - dorzuc Furiata, jeszcze jakis czas nim pograsz :-)

Pozdr
Slawek

--
"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-17 16:48:42
Autor: wiLQ
Hornets - Rockets
> [...]

> konca lawki bo wrocil wczesniej do gry... Nie przypominam sobie, bys go oferowal za leszcza z konca lawki :-)

Widocznie nie dostapiles zaszczytu takiej oferty i/lub nie miales
leszczy na koncu lawki ;-)
 --
pzdr
wiLQ

[...]