Hornets - Warriors, pomysl na deal?

Data: 2009-11-02 01:04:16
Autor: sooobi
Hornets - Warriors, pomysl na deal?
S-jax + Maggete = Stojakovic + Wright + 1rundowy pick

Warriors robia kolejny rebuilding rebuildingu. Ale tym razem z glowa.
Peja ma kontrakt na 2 lata (~14za sezon), Wright to mlodziak gralby
jako zmiennik na sf. Co na tym zyskuja Warriors?, ano pozbywaja sie
ogromnych kontraktow ktore beda im ciazyc przez najblizsze 4 lata.
Oszczednosc finansowa ogromna a za rok do podpisania bedzie Azubuike i
Morrow. Ten ruch zrobilby także miejsce dla tej dwojki, rotacja wtedy
wygladalaby jasno i klarownie:
pg: Curry (28) Watson (12) Ellis (8)
sg: Ellis (27) Morrow (11) Azubuike (10)
sf: Azubuike (18) Morrow( 17) J.Wright (13)
pf; Randolph (32) B.Wright (reszta czasu jak wroci, dopoki nie wroci
bedzie tam gral Turiaf i J.Wright)
c: Biedrins (30) Turiaf (18)

Dla Hornets ten deal to takze strzal w 10. Wzieli na plecy duzy
kontrakt Kalafiora jednoczesnie nie wzmacniajac sie na zadnych innych
pozycjach. Z tym skladem nie przejda pierwszej rundy. Niech postawia
wiec wszystko na jedno karte bo Paul'a cierpliwosc tez sie chyba
kiedys skonczy. Wright i Peterson to co najwyzej zmiennicy na
pernascie minut, ktorzy tutaj sa starterami. Piatka Paul, S-jax, Magg,
West, Okafor wyglada naprawde rewelacyjnie. Dodatkowo West lubie grac
na dystanie wiec Maggete mialby miejsce grac post up czyli to co lubi
najbardziej.

Rzadko zdarza sie deal ktory tak dobry dla obu stron (tak wiem zawsze
wydaje mi sie ze trejdy ktore wymysle sa super), co o tym sadzicie?
Moze podeslac komu trzeba z NBA zeby machneli takie cudenko?

Data: 2009-11-02 01:21:03
Autor: Leszczur
On 2 Lis, 10:04, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
[...]

Ale zapominasz, ze celem Hornets w tym offseason bylo oszczedzanie
kasy tu i teraz. Dlatego kupili Kaafiora i dlatego oddali do Clips
Butlera.
A Ty proponujesz, zeby w tym sezonie zwiekszyli payroll o 4M$ (czyli
wydatki o 8M$) oraz zeby płacili za ta wymiane do 2013 roku! (bo
Stojak schodzi za rok, ale SJax i Magg za 4 lata) i jeszcze oddali
pick pierwszorundowy? Tak wiec nie ma najmniejszych szans, zeby taka
wymiana doszla do skutku.
Zaproponuj sensowna wymiane ktora zmniejszy payroll NOH ponizej
poziomu LT to klepną ją w ułamku sekundy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-02 01:31:12
Autor: sooobi
On 2 Lis, 10:21, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

Ale zapominasz, ze celem Hornets w tym offseason bylo oszczedzanie
kasy tu i teraz. Dlatego kupili Kaafiora i dlatego oddali do Clips

Kupno Kalafiora bylo oszczedzaniem? A to ciekawe.

A Ty proponujesz, zeby w tym sezonie zwiekszyli payroll o 4M$ (czyli
wydatki o 8M$) oraz zeby płacili za ta wymiane do 2013 roku!

Moment, na tej wymianie placa wiecej  1,2 a nie 4. Skad Ci sie wziely
takie cyfry?
Wiec 2,4 to nie majatek a szanse na ugranie czegos rosna, bo teraz to
Hornets nie da sie ogladac.

Stojak schodzi za rok, ale SJax i Magg za 4 lata) i jeszcze oddali
pick pierwszorundowy? Tak wiec nie ma najmniejszych szans, zeby taka
wymiana doszla do skutku.

Ale pick przyszloroczny mieliby oddac wlasnie ze wzgledu na oszednosc.
Tak wiec przez te 2 lata nieplaciliby znaczaco wiecej niz obecnie, a
potem spada Songalia i inne Petersony wiec finansowo daliby rade.

Zaproponuj sensowna wymiane ktora zmniejszy payroll NOH ponizej
poziomu LT to klepną ją w ułamku sekundy.

Ale ta wymiana znaczaco nie zwieksza ich payrollu za to ZNACZACO
zwieksza ich potencjal. Ba wystarczy zeby dodali do tego trejdu nawet
niejakiego D.Collisona i kasa wychodzi na zero. Wiec trejd pod
wzlgledem finansowym jest do zrobienia jak najbardziej.
L'e-szczur

Data: 2009-11-02 01:42:13
Autor: Leszczur
On 2 Lis, 10:31, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Butlera.

Kupno Kalafiora bylo oszczedzaniem? A to ciekawe.

Naturalnie. W tym roku to okolo 2.5M$ oszczednosci. W przyszlym tyle
samo.

Wiec 2,4 to nie majatek a szanse na ugranie czegos rosna, bo teraz to
Hornets nie da sie ogladac.

Faktycznie jest to mniejsza kasa niz sadzilem. Ale dlugoterminowo i
tak sa udupieni.

> [...]
> wymiana doszla do skutku.

Ale pick przyszloroczny mieliby oddac wlasnie ze wzgledu na oszednosc.

Jesli chca oszczedzac, to moga go sprzedac za pick pierwszorundowy w
2013 zamiast oddawac go za darmo.

> Zaproponuj sensowna wymiane ktora zmniejszy payroll NOH ponizej
> poziomu LT to klepną ją w ułamku sekundy.

Ale ta wymiana znaczaco nie zwieksza ich payrollu za to ZNACZACO
zwieksza ich potencjal.

A w imie czego GSW mieliby przyjac Stojaka za 29,5M$ na dwa lata
pozbywajac sie dwoch podstawowych zawodnikow skrzydłowych? Tego picku,
ktory zapewne bylby poza loterią?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-02 01:47:15
Autor: sooobi
Hornets - Warriors, pomysl na deal?

> Kupno Kalafiora bylo oszczedzaniem? A to ciekawe.

Naturalnie. W tym roku to okolo 2.5M$ oszczednosci. W przyszlym tyle
samo.

A w kolejnych?

> Wiec 2,4 to nie majatek a szanse na ugranie czegos rosna, bo teraz to
> Hornets nie da sie ogladac.

Faktycznie jest to mniejsza kasa niz sadzilem. Ale dlugoterminowo i
tak sa udupieni.

No dlugoterminowo i tak sa udupeni, wiec na rynku FA ciezko im bedzie
znalezc podpisach takich 2 graczy. Jestes przeciwny dla zasady, czy
naprawde ten deal Ci sie nie podoba?

> Ale pick przyszloroczny mieliby oddac wlasnie ze wzgledu na oszednosc.

Jesli chca oszczedzac, to moga go sprzedac za pick pierwszorundowy w
2013 zamiast oddawac go za darmo.

Moze byc i tak.

> [...]

A w imie czego GSW mieliby przyjac Stojaka za 29,5M$ na dwa lata
pozbywajac sie dwoch podstawowych zawodnikow skrzydłowych? Tego picku,

W imie oszczednosci i rebulingu. Maja Morrow'a i Azubuike ktorzy sa
dobrzy ze marnowac sie na lawce. Na Pf maja Randolpha. Maggette i jego
kontrakt jest im zupelnie niepotrzebny. Jaxa wiadomo czemu maja
sprzedac.

Data: 2009-11-02 02:01:59
Autor: Leszczur
On 2 Lis, 10:47, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Naturalnie. W tym roku to okolo 2.5M$ oszczednosci. W przyszlym tyle
> samo.

A w kolejnych?

A ile w kolejnych dostawalby Chandler?
Poza tym to byl deal ktory mial cele finansowe ewidentnie
krotkoterminowe.

> [...]

No dlugoterminowo i tak sa udupeni, wiec na rynku FA ciezko im bedzie
znalezc podpisach takich 2 graczy. Jestes przeciwny dla zasady, czy

Dla zasady? Nie sadze. Nie podoba mi sie od strony finansowej. Poza
tym nie przepadam za SJaxem, ktory w najlepszym razie powinien grac
3-4 skrzypce, a nie udawac gwiazde zespolu. Sadzisz, ze latwo byloby
mu zaakceptowac znowu role porownywalna z ta jaka mial w San Antonio?
Ja tez nie.

> A w imie czego GSW mieliby przyjac Stojaka za 29,5M$ na dwa lata
> pozbywajac sie dwoch podstawowych zawodnikow skrzydłowych? Tego picku,
> ktory zapewne bylby poza loterią?

W imie oszczednosci i rebulingu.

W imie oszczednosci za 3 lata. I rebuildingu rowniez najwczesniej od
2011.
A w miedzyczasie mialbys dwa sezony mizerii (bo nie wierze w to, zeby
Nelson byl w stanie grac klasyczny bakset)

Maja Morrow'a i Azubuike ktorzy sa dobrzy ze marnowac sie na lawce.
Na Pf maja Randolpha. Maggette i jego kontrakt jest im zupelnie niepotrzebny.

Ale on im nie bylo potrzebny nawet w chwili gdy go podpisywali!

Jaxa wiadomo czemu maja sprzedac.

I juz to samo w sobie bedzie wyzwaniem. A Ty chcesz jeszcze do dniego
dolozyc kontuzjogennego kolesia z rownie zlym, albo i nawet gorszym
kontraktem?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-02 02:24:18
Autor: sooobi
On 2 Lis, 11:01, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> A w kolejnych?

A ile w kolejnych dostawalby Chandler?

Zero. Wiec przemysl jeszcze raz teze o oszczednosci.

Poza tym to byl deal ktory mial cele finansowe ewidentnie
krotkoterminowe.

A moze mial na celu podniesie wartosci sportowej Hornets.

> [...]
> naprawde ten deal Ci sie nie podoba?

Dla zasady? Nie sadze. Nie podoba mi sie od strony finansowej.

Od strony finansowej dlugoterminowej? bo w tym sezonie wychodziloby na
zero.

Poza
tym nie przepadam za SJaxem, ktory w najlepszym razie powinien grac
3-4 skrzypce, a nie udawac gwiazde zespolu.

Alez prosze w Hornets gralby wlasnie 3 skrzypce

Sadzisz, ze latwo byloby
mu zaakceptowac znowu role porownywalna z ta jaka mial w San Antonio?
Ja tez nie.

Sadze ze by to zrobil w Golden za czasow jednego udanego sezonu Barona
nie gral pierwszych skrzypiec.

> W imie oszczednosci i rebulingu.

W imie oszczednosci za 3 lata. I rebuildingu rowniez najwczesniej od
2011.

Lepiej placic ziutkom kase przez 4lata zamiast przez 2 lata i byc
nadal w ogonie?

A w miedzyczasie mialbys dwa sezony mizerii (bo nie wierze w to, zeby
Nelson byl w stanie grac klasyczny bakset)

Znaczy teraz Golden graja super basket i maja szanse cos ugrac, dopoki
jest tam Nelson beda grac mizerie. Moga ja grac za to mniejszym
kosztem i wiecej mlodymi.

Data: 2009-11-02 02:54:12
Autor: Leszczur
On 2 Lis, 11:24, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> A ile w kolejnych dostawalby Chandler?

Zero. Wiec przemysl jeszcze raz teze o oszczednosci.

Aaaa - czyli uwazasz, ze gralby za darmo? Czy moze ze Hornets
odpusciliby go i grali dalej bez centra? Cokolwiek uwazasz - przemysl
to jeszcze raz. Bo dla mnie mozna mowic o oszczednosciach w okresie
gdy kontrakty sie pokrywaja, a potem nie mozna wyciagnac _zadnych_
wnioskow.

> Poza tym to byl deal ktory mial cele finansowe ewidentnie
> krotkoterminowe.

A moze mial na celu podniesie wartosci sportowej Hornets.

Rrrrrajt. I zeby te wartosc podniesc jeszcze bardziej Hornets dali
Clipeprsom Butlera oraz gotowke za ich pick drugorundowy w 2016.

> Dla zasady? Nie sadze. Nie podoba mi sie od strony finansowej.

Od strony finansowej dlugoterminowej? bo w tym sezonie wychodziloby na
zero.

Nie - krotkoterminowo wychodzilby na minus w formie jaka
zaproponowales, a dlugoterminowo byliby po prostu udupieni.

>Poza
> tym nie przepadam za SJaxem, ktory w najlepszym razie powinien grac
> 3-4 skrzypce, a nie udawac gwiazde zespolu.

Alez prosze w Hornets gralby wlasnie 3 skrzypce

A powinien - 4 :-)

> [...]
> Ja tez nie.

Sadze ze by to zrobil w Golden za czasow jednego udanego sezonu Barona

Ale Baron nie gra w Clips juz drugi sezon.

> W imie oszczednosci za 3 lata. I rebuildingu rowniez najwczesniej od
> 2011.

Lepiej placic ziutkom kase przez 4lata zamiast przez 2 lata i byc
nadal w ogonie?

Nie wiem. Moze Nelson widzi to inaczej. Moze uwaza, ze skoro raz byl w
stanie taka strategia wyeliminowac kandydata do tytulu to ma szanse
zrobic to jeszcze raz.

> [...]

Znaczy teraz Golden graja super basket i maja szanse cos ugrac, dopoki
jest tam Nelson beda grac mizerie. Moga ja grac za to mniejszym

Ale zeby zaczac cos zmieniac GM i wlasciciel musieliby dojsc do
wniosku, ze to Nelson jest problemem. A koles niedawno dostal
extension do 2011.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-02 03:00:44
Autor: sooobi
> [...]

to jeszcze raz. Bo dla mnie mozna mowic o oszczednosciach w okresie
gdy kontrakty sie pokrywaja, a potem nie mozna wyciagnac _zadnych_

wg mnie to byl ruch ktory mial poprawic ich sportowo a nie
zaoszczedzic kase. Chandler za 2 lata pewnie chcialby takich samych
pieniedzy a nie jest wart nawet polowy z nich.

> A moze mial na celu podniesie wartosci sportowej Hornets.

Rrrrrajt. I zeby te wartosc podniesc jeszcze bardziej Hornets dali
Clipeprsom Butlera oraz gotowke za ich pick drugorundowy w 2016.

Gdzies chcieli oszczedzic zrobili to tutaj, nie popieram tego ruchu.

> [...]

Nie - krotkoterminowo wychodzilby na minus w formie jaka
zaproponowales, a dlugoterminowo byliby po prostu udupieni.

przyjmij forme z tym ziutkiem za milion. Niebyliby na minus.
Dlugoterminowo tez nie byliby udupeni bo spada ponad 12 baniek
Songalii i Petersona.

> Sadze ze by to zrobil w Golden za czasow jednego udanego sezonu Barona
> nie gral pierwszych skrzypiec.

Ale Baron nie gra w Clips juz drugi sezon.

??

> Lepiej placic ziutkom kase przez 4lata zamiast przez 2 lata i byc
> nadal w ogonie?

Nie wiem.

Tak myslalem:)

> [...]

Ale zeby zaczac cos zmieniac GM i wlasciciel musieliby dojsc do
wniosku, ze to Nelson jest problemem. A koles niedawno dostal

Wszyscy wiemy ze problemem jest Nelson ale to nie znaczy ze Warriors
maja byc w bagnie sportowym i finansowym az Nelly odejdzie na
emeryture. Niech probuja naprawiac swoje bledy juz teraz.

Data: 2009-11-02 03:10:45
Autor: Leszczur
On 2 Lis, 12:00, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

zaoszczedzic kase. Chandler za 2 lata pewnie chcialby takich samych
pieniedzy a nie jest wart nawet polowy z nich.

Ano wlasnie. Czyli oszczednosci dlugoterminowe bylyby niewielkie jesli
w ogole.

> Rrrrrajt. I zeby te wartosc podniesc jeszcze bardziej Hornets dali
> Clipeprsom Butlera oraz gotowke za ich pick drugorundowy w 2016.

Gdzies chcieli oszczedzic zrobili to tutaj, nie popieram tego ruchu.

Chcieli zaoszczedzic na kazdym ruchu. Na tych dwoch wymianach Hornets
w ciagu dwoch lat powinni zaoszczedzic 10-11M$ (5M$ z Okafora i 5-6M$
z Butlera - o ile dali 2-3M$ w gotowce).

> [...]

przyjmij forme z tym ziutkiem za milion. Niebyliby na minus.
Dlugoterminowo tez nie byliby udupeni bo spada ponad 12 baniek

Te kontrakty spadaja tak czy inaczej wiec nie wiem czemu uwazasz, ze
nalezy je liczyc na plus przy trejdzie za Jacksona i Maggetty'ego?

> Ale Baron nie gra w Clips juz drugi sezon.

??

Ergo SJax gral pierwsze skrzypce.

> Nie wiem.

Tak myslalem:)

Tendencyjnie tniemy cytaty? OK.

> [...]

maja byc w bagnie sportowym i finansowym az Nelly odejdzie na
emeryture. Niech probuja naprawiac swoje bledy juz teraz.

Ale przeciez WSZYSTKIE decyzje zwiazane z ruchami kadrowymi przechodza
przez biuro Nelsona. I jesli ich nie zaakceptuje to nie ma szans na
wymiane. A nie jestem przekonany, ze Nelson jest gotowy przyznac sie,
ze on sam jest problemem.
Naprawde strasznie nie lubie go jako czlowieka, ani jako trenera.
Nawet stary Dunleavy tak mnie nie irytuje.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-02 03:22:29
Autor: sooobi
> [...]

> pieniedzy a nie jest wart nawet polowy z nich.

Ano wlasnie. Czyli oszczednosci dlugoterminowe bylyby niewielkie jesli

Czyli byl to ruch ktory mial na celu w 1 kolejnosci poprawic wartosc
sportowa Hornets. Milion rocznie roznicy w kontrakcie Okafora i
Chandlera byl sprawa 2rzedna.

> Gdzies chcieli oszczedzic zrobili to tutaj, nie popieram tego ruchu.

Chcieli zaoszczedzic na kazdym ruchu. Na tych dwoch wymianach Hornets
w ciagu dwoch lat powinni zaoszczedzic 10-11M$ (5M$ z Okafora

Zobaczymy niech oddaja dalej zeby zejsc z salary wtedy sie okaze za na
Okaforze zaoszczedza 2 mln a nie 5.
ps. roznica w ich kontraktach to zaledwie 900tysiecy wg espn.

> [...]

Te kontrakty spadaja tak czy inaczej wiec nie wiem czemu uwazasz, ze
nalezy je liczyc na plus przy trejdzie za Jacksona i Maggetty'ego?

Nie licze ich na plus, twietdze tylko ze Hornets nie byliby udupieni
finansowo.

> ??

Ergo SJax gral pierwsze skrzypce.

Jak Baron odszedl moze i gral, ale co z tego? przez znaczna czesc
kariery gral n-te wiec nie widze problemu zeby znowu mial zaczac je
grac.

> Tak myslalem:)

Tendencyjnie tniemy cytaty? OK.

Nie chodzi o tendencyjnosc, ale moje pytanie bylo retoryczne a Ty
zaczales na nie odpowiadac od stwierdzenia "nie wiem", musialem to
zaakcentowac;)

> [...]

ze on sam jest problemem.
Naprawde strasznie nie lubie go jako czlowieka, ani jako trenera.
Nawet stary Dunleavy tak mnie nie irytuje.

Wszystko prawda mnie tez wkurza, ale teraz schodzimy imo na offtop. Bo
ty czy Nelson to klepnie czy nie to inna para kaloszy, skupmy sie na
samej istocie trade'u.

Data: 2009-11-02 03:36:07
Autor: Leszczur
On 2 Lis, 12:22, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

Czyli byl to ruch ktory mial na celu w 1 kolejnosci poprawic wartosc
sportowa Hornets. Milion rocznie roznicy w kontrakcie Okafora i

Z tym, ze ta poprawa sportowa moze byc roznie widziana. Ja wierze, ze
Okafor jest lepszym zawodnikiem od Chandlera, ale czy bardziej pasuje
do Hornets? O tym wcale nie jestem do konca przekonany.

> [...]
> nalezy je liczyc na plus przy trejdzie za Jacksona i Maggetty'ego?

Nie licze ich na plus, twietdze tylko ze Hornets nie byliby udupieni

Byliby majac dwoch 35-letnich pierdzieli zarabiajacych kupe kasy za
nic.

Nie chodzi o tendencyjnosc, ale moje pytanie bylo retoryczne a Ty
zaczales na nie odpowiadac od stwierdzenia "nie wiem", musialem to
zaakcentowac;)

Bo wcale nie uwazam, ze to pytanie retoryczne.

No to dalej mi sie nie podoba :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-02 13:21:47
Autor: s
[...]

I to mnie wlasnie ciekawi.
Jax zazyczyl sobie trejdu do contendera.
Ze niby jak, ma isc do contendera i liderowac?

Pozdr

Data: 2009-11-02 04:31:31
Autor: Leszczur
On 2 Lis, 13:21, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> Ja tez nie.

I to mnie wlasnie ciekawi. Jax zazyczyl sobie trejdu do contendera.

No to Hornets odpadaja :-)

Ze niby jak, ma isc do contendera i liderowac?

A czemu nie? Poza tym moze nie chodzi o role lidera, a o stopien
zaangazowania w atak. Sadzisz, ze zaakceptowalby sprowadzenie do roli
Moona w Cavs?
Bo szczerze powiedziawszy nie widze go w skladzie podstawowym nikogo z
Top4 ligi. A i ciezko mi sobie wyobrazic go gdzie indziej niz na lawce
w Dallas, SAS, Utah czy Nuggets.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-02 04:44:15
Autor: sooobi
Hornets - Warriors, pomysl na deal?
Bo szczerze powiedziawszy nie widze go w skladzie podstawowym nikogo z
Top4 ligi. A i ciezko mi sobie wyobrazic go gdzie indziej niz na lawce
w Dallas, SAS, Utah czy Nuggets.

W Cavs moglby grac spokojnie w S5(zamiast Parkera, Westa), w Spurs
(zamiast Finleya) w Jazz (zamiast Kirilenki) w Blazers (zamiast
Webstera) czy w Nuggets(zamiast Affalo, Cartera), no ale najlepiej
pasowalby w Hornets:)

Data: 2009-11-02 13:37:15
Autor: s
Hornets - Warriors, pomysl na deal?
I to mnie wlasnie ciekawi. Jax zazyczyl sobie trejdu do contendera.

No to Hornets odpadaja :-)

Ale moga byc jednymi z lepszych - realnych.

Ze niby jak, ma isc do contendera i liderowac?

A czemu nie? Poza tym moze nie chodzi o role lidera, a o stopien
zaangazowania w atak. Sadzisz, ze zaakceptowalby sprowadzenie do roli
Moona w Cavs?

No wlasnie nie.

Bo szczerze powiedziawszy nie widze go w skladzie podstawowym nikogo z
Top4 ligi. A i ciezko mi sobie wyobrazic go gdzie indziej niz na lawce
w Dallas, SAS, Utah czy Nuggets.

I stad moje zaciekawienie, o co tak naprawde temu czlowiekowi chodzi.

Pozdr

Data: 2009-11-02 04:45:21
Autor: Leszczur
On 2 Lis, 13:37, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> w Dallas, SAS, Utah czy Nuggets.

I stad moje zaciekawienie, o co tak naprawde temu czlowiekowi chodzi.

Chodzi o to, zeby nie grac juz dla Nelsona. I zeby zjesc ciastko i
miec ciastko.
SJax ma widocznie mocno rozwiniety pierwiastek kobiecy ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-02 16:31:19
Autor: wiLQ
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> w Dallas, SAS, Utah czy Nuggets.

I stad moje zaciekawienie, o co tak naprawde temu czlowiekowi chodzi.

Jak to o co? O sukcesy i chwale jak w contenderze z pieniedzmi jak w
druzynie, ktora nie wie co robi i rozdaje idiotyczne kontrakty.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-03 08:22:55
Autor: s
[...]

Noo, L'e twierdzi, ze nie tylko o to i pewnie wyjatkowo ma racje :-)

Pozdr

Data: 2009-11-02 02:12:01
Autor: Leszczur
On 2 Lis, 11:06, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]
> Stojak schodzi za rok, ale SJax i Magg za 4 lata) i jeszcze oddali
> pick pierwszorundowy? Tak wiec nie ma najmniejszych szans, zeby taka

Ditto.

W efekcie wplyw na tegoroczny payroll jest znacznie mniejszy, ale caly
czas na minusie.

Pozdro

L'e

Data: 2009-11-02 10:10:14
Autor: s
sooobi pisze:
S-jax + Maggete = Stojakovic + Wright + 1rundowy pick

Nieglupie :-)

Nie wiem tylko, czy Hornets dorzuciliby pick.

Pozdr

Data: 2009-11-02 22:00:48
Autor: wiLQ
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

S-jax + Maggete = Stojakovic + Wright + 1rundowy pick
[...]
Rzadko zdarza sie deal ktory tak dobry dla obu stron (tak wiem zawsze
wydaje mi sie ze trejdy ktore wymysle sa super), co o tym sadzicie?
Moze podeslac komu trzeba z NBA zeby machneli takie cudenko?

Jak chcesz sie skompromitowac przed tym "komu trzeba" to wysylaj ;-)
IMHO trejd jest duzo lepszy dla Warriors niz Hornets i zupelnie nie
zgadzam sie z tym opisem...

[...]

Po 1, po Twoim trejdzie tez nie przejda 1 rundy [defensywnie, dramat,
ofensywnie SJax i Magg slabo ciskaja trojki, wiec do Paula nie pasuja],
Po 2, cierpliwosc Paula moze i sie skonczy, ale ma kontrakt na pare
najblizszych lat, wiec nie warto masakrowac payrolu na najblizsze 4 lata
by dac mu satysfakcje na pol roku, lepiej przemeczyc sie ten rok i
"tylko" wejsc do playoff i wzmocnic sie w przyszlym sezonie bo...
Po 3, kontrakt Peji lepiej sprzedawac za rok, Mo tez bedzie wygasal.
Beda mieli wiecej mozliwosci i duzo mniej desperackie.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-03 05:08:24
Autor: Maciej Kwiatkowski
Hornets - Warriors, pomysl na deal?
Cześć :)

To fakt, że Nowy Orlean gra fatalnie - przede wszystkim w ataku to źle
wygląda i też chyba wczoraj pisałem na blogu o tym pomyśle na trade..
Problem jest wiadomo jaki - dziengi, dziengi, dziengi. Ot co. A dwa to
Riley i brygada z GSW. Finansowo wyszliby na tym wiadomo - lepiej, ale
zarówno za Jaxa, jak i za Maggette'a mogą dostać więcej. Kibice i tak
mają ich dość (zarządu), więc jeden niezadowolony gracz w jedną czy
drugą - who cares. Warriors wg mnie powinni przeczekać ten sztorm i
zhandlować Jaxa z Maggettem za jakieś picki w draftach plus kończące
się teraz, a nie za dwa lata kontrakty.

Hornets muszą coś zrobić i Jax by im wg mnie bardzo pomógł. Baa, Jamal
Crawford byłby gwiazdą w tej drużynie. Tylko czy to co mogą zrobić
wrzuci ich na najwyższy poziom? Nie sądzę. David West nie może być
drugą opcją w mistrzowskim teamie.

Data: 2009-11-03 14:16:11
Autor: Tomasz Radko
Maciej Kwiatkowski pisze:

drugą - who cares. Warriors wg mnie powinni przeczekać ten sztorm i
zhandlować Jaxa z Maggettem za jakieś picki w draftach plus kończące
się teraz, a nie za dwa lata kontrakty.

Jackson i Maggette są obecnie radioaktywni. Żeby ich spuścić, GSW musiałoby wziąć inne problematyczne kontrakty. Nikt nie da za nich gasnących kontraktów, zapomnij. Z uwagi na wysokośc i długośc kontraktu wartość Jacksona i Maggette'a jest w tej chwili _ujemna_. To GSW musiałoby wrzucić wybory w drafcie, żeby dostać kończący się kontrakt (czytej: kartę "Wychodziszz więzienia").

pzdr

TRad

Data: 2009-11-03 05:19:31
Autor: sooobi
On 3 Lis, 14:16, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Maciej Kwiatkowski pisze:

> [...]

gasnących kontraktów, zapomnij. Z uwagi na wysokośc i długośc kontraktu
wartość Jacksona i Maggette'a jest w tej chwili _ujemna_.

Nieprawda, przynajmniej jesli chodzi o Jaxa. Wg mnie kontrakt Jaxa nie
jest taki zly. Przez najblizsze 3 lata bedzie wart swojej kasy, albo
bedzie minimalnie przeplacony(tak jak wiekszosc graczy). Rzeczywiscie
4 sezon kiedy Jax bedzie mial juz swoje lata pewnie bedzie ciazacy,
ale jesli jakis klub chce walczyc o mistrza teraz i przez najblizsze
lata powinien sprobowac sciagnac do siebie Jaxa.

Data: 2009-11-03 14:22:50
Autor: s
[...]

Prawda.
Za gasnace kontrakty, w dzisiejszych czasach, dostaje sie Vince Cartera :-)

Pozdr

Data: 2009-11-03 05:35:16
Autor: sooobi
Hornets - Warriors, pomysl na deal?
Prawda.
Za gasnace kontrakty, w dzisiejszych czasach, dostaje sie Vince Cartera :-)

I Ryana Andersona!

Data: 2009-11-03 14:39:43
Autor: s
sooobi pisze:
Prawda.
Za gasnace kontrakty, w dzisiejszych czasach, dostaje sie Vince Cartera :-)

I Ryana Andersona!

Andersona mozemy uznac za ekwiwalent Lee w wymianie i jakkolwiek wowczas wydawalo mi sie, ze Magic oddaja gracza z wiekszym potencjalem, dzis juz sila rzeczy punkt widzenia mam inny :-)

Pozdr

Data: 2009-11-03 14:49:19
Autor: wiLQ
Maciej Kwiatkowski napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Warriors wg mnie powinni przeczekać ten sztorm i
zhandlować Jaxa z Maggettem za jakieś picki w draftach plus kończące
się teraz, a nie za dwa lata kontrakty.

Tzn musieliby liczyc na glupote innych GMow? ;-)

Hornets muszą coś zrobić i Jax by im wg mnie bardzo pomógł. Baa, Jamal
Crawford byłby gwiazdą w tej drużynie. Tylko czy to co mogą zrobić
wrzuci ich na najwyższy poziom? Nie sądzę.

To po co to robic?

David West nie może być drugą opcją w mistrzowskim teamie.

Dlaczego nie?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-03 05:55:47
Autor: Leszczur
On 3 Lis, 14:49, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Warriors wg mnie powinni przeczekać ten sztorm i
> zhandlować Jaxa z Maggettem za jakieś picki w draftach plus kończące
> się teraz, a nie za dwa lata kontrakty.

Tzn musieliby liczyc na glupote innych GMow? ;-)

Do niedawana mozna bylo spokojnie brac to pod uwage. ;-)
Ale nic tak nie wyostrza "yntelygencyi" jak brak pieniedzy.

> Hornets muszą coś zrobić i Jax by im wg mnie bardzo pomógł. Baa, Jamal
> Crawford byłby gwiazdą w tej drużynie. Tylko czy to co mogą zrobić
> wrzuci ich na najwyższy poziom? Nie sądzę.

To po co to robic?

Po co zatrudniac Crawforda? Nie mam zielonego pojecia. IMO trzeba sie
cieszyc, ze Hawks sie w niego władowali i siedzieć cicho.

> David West nie może być drugą opcją w mistrzowskim teamie.

Dlaczego nie?

Po rzadko za pierwsza opcje da sie uznac jednoczesnie trzech
zawodnikow ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-03 15:14:42
Autor: wiLQ
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> To po co to robic?

Po co zatrudniac Crawforda?

Nie, IMHO zarowno Bartek jak i Maciek proponuja zmiany dla samych zmian.
Po co sciagac dlugoterminowe kontrakty dziadkow gdy i tak max dla
Hornets w tym sezonie bedzie #4?
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-11-03 14:50:50
Autor: Tomasz Radko
wiLQ pisze:

David West nie może być drugą opcją w mistrzowskim teamie.

Dlaczego nie?

A w ryj chcesz?

pzdr

TRad

Data: 2009-11-03 05:56:30
Autor: Leszczur
On 3 Lis, 14:50, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
wiLQ pisze:

> Dlaczego nie?

A w ryj chcesz?

A wynocha mi z takimi tekstami na pl.rec.brydz :-P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-03 23:03:49
Autor: Szczepan Radzki
wiLQ pisze:

David West nie może być drugą opcją w mistrzowskim teamie.
Dlaczego nie?
A w ryj chcesz?

A wynocha mi z takimi tekstami na pl.rec.brydz :-P

chyba na pl.rec.tvn
:P

Szczepan Radzki

Data: 2009-11-03 22:21:23
Autor: Szczepan Radzki
Maciej Kwiatkowski pisze:
[...]

Że tak w temacie ... Maciek... cześć :)

Szczepan Radzki

Data: 2009-11-03 11:26:37
Autor: s
Hornets - Warriors, pomysl na deal?

Dla Hornets ten deal to takze strzal w 10.

Jak tak dalej pojdzie, to Hornets moga miec problem, zeby wejsc do PO.
Z NYK przegrac to juz nie przelewki...

Pozdr

Data: 2009-11-03 02:52:57
Autor: Leszczur
On 3 Lis, 11:26, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Dla Hornets ten deal to takze strzal w 10.

Jak tak dalej pojdzie, to Hornets moga miec problem, zeby wejsc do PO.
Z NYK przegrac to juz nie przelewki...

Hughes gral wysmienicie w obronie. A i w ataku niczego sobie. W zyciu
nie widzialem zeby w dwoch meczach mial +60% z gry.
A NOH nie grali zupelnie nic w obronie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-03 12:02:11
Autor: s
Hornets - Warriors, pomysl na deal?
Hughes gral wysmienicie w obronie. A i w ataku niczego sobie. W zyciu
nie widzialem zeby w dwoch meczach mial +60% z gry.

Magiczny skrot CY.
Juz raz u niego zadzialal.
Striker moze byc zadowolony :-)

Pozdr

Data: 2009-11-03 03:12:13
Autor: Leszczur
On 3 Lis, 12:02, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Hughes gral wysmienicie w obronie. A i w ataku niczego sobie. W zyciu
> nie widzialem zeby w dwoch meczach mial +60% z gry.

> [...]

A D'Antoni i Walsh tak strasznie zamierzali promowac Jeffriesa, zeby
go komus w koncu wcisnac, to Gallo i Larry wcieli sie w plany :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-03 13:40:28
Autor: s
Hornets - Warriors, pomysl na deal?
A D'Antoni i Walsh tak strasznie zamierzali promowac Jeffriesa, zeby
go komus w koncu wcisnac, to Gallo i Larry wcieli sie w plany :-)

http://sports.yahoo.com/nba/news?slug=aw-paulhornets110309&prov=yhoo&type=lgns

Za chwile sie okaze, ze przegrani w poscigu za AllStars 2010 moga zamienic sie w czolowke poscigu w 2011.

Kilka druzyn, m.in. Knicks, moga sobie za pol roku pozwolic na jedna gwiazde, a przy dobrym wietrze - na dwie.
Wiec moze na raty?

Paula i D'Antoniego to ja nawet sobie nie potrafie wyobrazic :D

Pozdr

Data: 2009-11-12 08:51:14
Autor: s
[...]

Dobra. Mam lepszy.
Choc pewnie Bartek rozwazal, bo to jego podworko poniekad :-)

Brand - Jax w zjadliwych paczkach.
Nie moge juz patrzec na to, co wyprawia Brand w Philly.
Chyba, ze on naprawde juz sie nie posklada do kupy, to wowczas nawet Jaxa moze nie byc wart ;-(

Pozdr

Hornets - Warriors, pomysl na deal?