Hornets - Warriors, pomysl na deal?

Data: 2009-11-03 11:26:37
Autor: s
Hornets - Warriors, pomysl na deal?

Dla Hornets ten deal to takze strzal w 10.

Jak tak dalej pojdzie, to Hornets moga miec problem, zeby wejsc do PO.
Z NYK przegrac to juz nie przelewki...

Pozdr

Data: 2009-11-03 02:52:57
Autor: Leszczur
On 3 Lis, 11:26, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Dla Hornets ten deal to takze strzal w 10.

Jak tak dalej pojdzie, to Hornets moga miec problem, zeby wejsc do PO.
Z NYK przegrac to juz nie przelewki...

Hughes gral wysmienicie w obronie. A i w ataku niczego sobie. W zyciu
nie widzialem zeby w dwoch meczach mial +60% z gry.
A NOH nie grali zupelnie nic w obronie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-03 12:02:11
Autor: s
Hornets - Warriors, pomysl na deal?
Hughes gral wysmienicie w obronie. A i w ataku niczego sobie. W zyciu
nie widzialem zeby w dwoch meczach mial +60% z gry.

Magiczny skrot CY.
Juz raz u niego zadzialal.
Striker moze byc zadowolony :-)

Pozdr

Data: 2009-11-03 03:12:13
Autor: Leszczur
On 3 Lis, 12:02, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Hughes gral wysmienicie w obronie. A i w ataku niczego sobie. W zyciu
> nie widzialem zeby w dwoch meczach mial +60% z gry.

> [...]

A D'Antoni i Walsh tak strasznie zamierzali promowac Jeffriesa, zeby
go komus w koncu wcisnac, to Gallo i Larry wcieli sie w plany :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-03 13:40:28
Autor: s
Hornets - Warriors, pomysl na deal?
A D'Antoni i Walsh tak strasznie zamierzali promowac Jeffriesa, zeby
go komus w koncu wcisnac, to Gallo i Larry wcieli sie w plany :-)

http://sports.yahoo.com/nba/news?slug=aw-paulhornets110309&prov=yhoo&type=lgns

Za chwile sie okaze, ze przegrani w poscigu za AllStars 2010 moga zamienic sie w czolowke poscigu w 2011.

Kilka druzyn, m.in. Knicks, moga sobie za pol roku pozwolic na jedna gwiazde, a przy dobrym wietrze - na dwie.
Wiec moze na raty?

Paula i D'Antoniego to ja nawet sobie nie potrafie wyobrazic :D

Pozdr

Hornets - Warriors, pomysl na deal?