Hornets - Warriors, pomysl na deal?

Data: 2009-11-12 08:51:14
Autor: s
Hornets - Warriors, pomysl na deal?
Rzadko zdarza sie deal ktory tak dobry dla obu stron (tak wiem zawsze
wydaje mi sie ze trejdy ktore wymysle sa super), co o tym sadzicie?
Moze podeslac komu trzeba z NBA zeby machneli takie cudenko?

Dobra. Mam lepszy.
Choc pewnie Bartek rozwazal, bo to jego podworko poniekad :-)

Brand - Jax w zjadliwych paczkach.
Nie moge juz patrzec na to, co wyprawia Brand w Philly.
Chyba, ze on naprawde juz sie nie posklada do kupy, to wowczas nawet Jaxa moze nie byc wart ;-(

Pozdr

Hornets - Warriors, pomysl na deal?