Horoskop dla psp na 2010 rok ....

Data: 2010-01-03 03:06:04
Autor: Antenka
Horoskop dla psp na 2010 rok ....
Widzę ciemność, widzę ciemność...reszta później :D

Antenka

Data: 2010-01-03 12:24:08
Autor: jerzyn
Horoskop dla psp na 2010 rok ....

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:6b2c441e-9407-48a2-8d92-c0aa8125bb69m26g2000yqb.googlegroups.com...
Widzę ciemność, widzę ciemność...reszta później :D

Antenka

Piłaś cos o błękitnej barwie ?

Data: 2010-01-03 13:30:01
Autor: marek czaplicki
Horoskop dla psp na 2010 rok ....
Antenka pisze:
Widzę ciemność, widzę ciemność...reszta później :D

Antenka
hibernacja to przyszłość. nie zapominaj jednak, że państwem kobiet rządził jednak facet :-) .

Data: 2010-01-03 06:31:12
Autor: Antenka
Horoskop dla psp na 2010 rok ....
On 3 Sty, 13:30, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Antenka pisze:> Widz ciemno , widz ciemno ...reszta p niej :D

> Antenka

hibernacja to przysz o . nie zapominaj jednak, e pa stwem kobiet
rz dzi jednak facet :-) .

Na oglądałeś się za dużo filmów sf. Od kiedy to mężczyźni rządzą
światem? Tylko im się tak wydaje hehe . Bez nas to byście już dawno
wyginęli...

Antenka

Data: 2010-01-03 16:59:44
Autor: marek czaplicki
Horoskop dla psp na 2010 rok ....
Antenka pisze:
[...]

jak to wyginęli? przecież nie jesteśmy mamutami. :-) .

Data: 2010-01-03 13:54:40
Autor: Antenka
Horoskop dla psp na 2010 rok ....
On 3 Sty, 16:59, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Antenka pisze:> On 3 Sty, 13:30, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> wyginęli...

> Antenka

jak to wyginęli? przecież nie jesteśmy mamutami. :-) .

Raczej homo erectusem ( nie mylic z erekcja) malpoludem
wyprostowanym...

Antenka

Data: 2010-01-08 10:34:16
Autor: marek czaplicki
Horoskop dla psp na 2010 rok ....
Antenka pisze:
Raczej homo erectusem ( nie mylic z erekcja) malpoludem
wyprostowanym...

Antenka
oooo! podoba mi się nowe określenie mężczyzn jako małpoludy. więc jednak trochę jesteśmy ludźmi? :-) .

Data: 2010-01-03 15:00:55
Autor: Jadrys
Horoskop dla psp na 2010 rok ....
W dniu 2010-01-03 12:06, Antenka pisze:
Widzę ciemność, widzę ciemność...reszta później :D

Antenka

To nic nowego :-) . Ciemność (ciemnota) panowała na psp zawsze :-( . Paru światłych użytkowników którzy tu pisują nie jest w stanie zmienić ogólnego obrazu grupy :-( ..

Data: 2010-01-03 15:24:26
Autor: sofu
Horoskop dla psp na 2010 rok ....

--

Fakt! Jak juz co poniektórych zaczyna bolec dupa od twardych koscielnych
ławek (albo od "słuzby" ksiedzu dobrodziejowi) to przyłaza do domu siadaja w

sofu

Data: 2010-01-03 20:12:32
Autor: Jadrys
Horoskop dla psp na 2010 rok ....
W dniu 2010-01-03 15:24, sofu pisze:
[...]

Nie tylko. Zdarzają się tu też tacy co to po całodniowym czyszczeniu "pańskich"butów wchodzą tu na psp i wznoszą peany chwalące swoich panów.. jakie to z nich ludzkie paniska. i jacy to znich szczęśliwi parobkowie.
Nie chcę tu nikogo obrażać, - pracować powinien każdy (nawet u pana) ale tych szczęśliwych parobków nie sposób nazwać imbecylami..

Data: 2010-01-03 20:14:30
Autor: Jadrys
Horoskop dla psp na 2010 rok ....
W dniu 2010-01-03 20:12, Jadrys pisze:
[...]

nie sposób _nie_ nazwać imbecylami.. oczywiście

Data: 2010-01-04 11:32:43
Autor: cirrus
Horoskop dla psp na 2010 rok ....
[...]

Awaria prądu?