Horoskop dla psp na 2010 rok ....

Data: 2010-01-03 13:30:01
Autor: marek czaplicki
Horoskop dla psp na 2010 rok ....
Antenka pisze:
Widzę ciemność, widzę ciemność...reszta później :D

Antenka
hibernacja to przyszłość. nie zapominaj jednak, że państwem kobiet rządził jednak facet :-) .

Data: 2010-01-03 06:31:12
Autor: Antenka
Horoskop dla psp na 2010 rok ....
On 3 Sty, 13:30, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Antenka pisze:> Widz ciemno , widz ciemno ...reszta p niej :D

> Antenka

hibernacja to przysz o . nie zapominaj jednak, e pa stwem kobiet
rz dzi jednak facet :-) .

Na oglądałeś się za dużo filmów sf. Od kiedy to mężczyźni rządzą
światem? Tylko im się tak wydaje hehe . Bez nas to byście już dawno
wyginęli...

Antenka

Data: 2010-01-03 16:59:44
Autor: marek czaplicki
Horoskop dla psp na 2010 rok ....
Antenka pisze:
[...]

jak to wyginęli? przecież nie jesteśmy mamutami. :-) .

Data: 2010-01-03 13:54:40
Autor: Antenka
Horoskop dla psp na 2010 rok ....
On 3 Sty, 16:59, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Antenka pisze:> On 3 Sty, 13:30, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> wyginęli...

> Antenka

jak to wyginęli? przecież nie jesteśmy mamutami. :-) .

Raczej homo erectusem ( nie mylic z erekcja) malpoludem
wyprostowanym...

Antenka

Data: 2010-01-08 10:34:16
Autor: marek czaplicki
Horoskop dla psp na 2010 rok ....
Antenka pisze:
Raczej homo erectusem ( nie mylic z erekcja) malpoludem
wyprostowanym...

Antenka
oooo! podoba mi się nowe określenie mężczyzn jako małpoludy. więc jednak trochę jesteśmy ludźmi? :-) .

Horoskop dla psp na 2010 rok ....