Horoskopu dla psp na 2010 rok c.d.

Data: 2010-01-03 12:52:06
Autor: Antenka
Horoskopu dla psp na 2010 rok c.d.
"Słuchajcie i bójcie się - wszyscy  "doktorzy", "arystokraci",
"biznesmeni", "jajogłowi"  i politykierzy z Kozie Wólki oraz
pokręceni, psychopaci, transwestyci, geje i wszelkiej maści mitomani i
erotomani - dla was ten rok zapowiada się koszmarnie na psp. Oj nie
zaznacie spokoju, oj nie zaznacie...Będziecie na każdym kroku
batożeni, chłostani, wyśmiewani po to, aby obnażona została  cała
wasza szpetota i głupota!"

( Sybila )

Antenka

P.s. Tylko przez grzeczność przytoczyłam ten proroczy tekst  : - /

Data: 2010-01-03 13:58:35
Autor: Antenka
On 3 Sty, 22:52, "Sam Brown" <sbr...@news.united.world> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:4ba9ec32-52fe-4dd6-ab14-a8166141fd3834g2000yqp.googlegroups.com...

> [...]
> zaznacie spokoju, oj nie zaznacie...Będziecie na każdym kroku
> batożeni, chłostani, wyśmiewani po to, aby obnażona została  cała

najpierw Bóg I-sra-Ela z Antenką zamiast fajfusa ich tak stworzył .....
znaczy tych trans z fiutkiem i cipką, a teraz sprawiedliwość jego będzie ich
"batożyć", "chłostać", wyśmiewać, aby zostala obnażona ich "szpetota"
Bardzo to ludzkie takie polskie i humanitarne jak "humanitarni" byli SSmani
wobec Żydów Auschwitz.
Dowcipy w stylu:
"Ilu Żydów uciekło przez komin z Oświęcimia, że aż się za nimi dymiło?"

I teraz co?
Trzeba się śmiać z twoich rzydowskich przepowiedni?

Misiu Jogi nie podskakuj...bo ci jeszcze jaki grupowy rzyd da po
lapach

Antenka

Data: 2010-01-03 14:10:22
Autor: Antenka
On 3 Sty, 22:59, "Sam Brown" <sbr...@news.united.world> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:b06a5d10-783e-46ad-a274-54877edbd420d20g2000yqh.googlegroups.com...

> Misiu Jogi nie podskakuj...bo ci jeszcze jaki grupowy rzyd da po
> lapach
> Antenka

chamy ze wsi i rzydy do wora
Tfu!

A wor do jeziora?

Antenka

Data: 2010-01-04 11:34:47
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:79d8dd2c-dad4-4314-9109-35d110bef8b8e37g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Pijesz do losu Popiełuszki?

--
stevep

Data: 2010-01-03 21:58:09
Autor: Konstanty Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4ba9ec32-52fe-4dd6-ab14-a8166141fd3834g2000yqp.googlegroups.com...
[...]

Od kiedy to kretynizm można pomylić z grzecznoscią? Jeśli jeszcze nie zauważyłaś, to jest grupa o polityce. Tylko ty, faszystowska wywłoko (no i paru przygłupów typu jadrys), mylisz ją z twoim prywatnym kanałem randkowo-towarzyskim.
Nawet boczuś i misio potrafią napisać od czasu do czasu o polityce. Ty - potrafisz tylko pierdolić jak pokopana.
I spermą ci z ryja jedzie - jakos tak zaprawione nutką gówna. ALe to pewnie dlatego, że bracia wszechpolacy najpierw robią sobie dobrze, zanim im możesz wyssać!

Data: 2010-01-03 22:05:48
Autor: Hans Kloss
Horoskopu dla psp na 2010 rok c.d.
Konstanty Wycirowski <dupcio@dupcia.de> napisał(a):
faszystowska wywłoko [..]

Wytrzyj sobie pysk ze spermy, szwabski fagasie, zanim go zaczniesz rozpuszczać
na polskiej grupie dyskusyjnej. Albo wypierdalaj stąd, untermenszu.
J-23

Data: 2010-01-04 00:40:24
Autor: Konstanty Wycirowski

"Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hhr4bs$pjc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Do budy, hitlerowski synu!

Data: 2010-01-03 22:34:07
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-03 21:52, Antenka pisze:
[...]

Aleś ich podsumowała :-) . Ocena surowa, ale bardzo sprawiedliwa ;-) ..

Data: 2010-01-03 13:42:24
Autor: Antenka
Horoskopu dla psp na 2010 rok c.d.
Aleś ich podsumowała :-) .Ocena surowa, ale bardzo sprawiedliwa
 ;-) .. <

Jadrysiu, przecież wiesz, że sprwiedliwość to jest moja wrodzona
cecha ;-)  Ale to Sybila przepowiedziała a nie ja ;-). Podobno ścierwo
Wyruchalski w tym roku się przekręci i to w strasznych męczarniach..

Antenka

Data: 2010-01-03 23:21:20
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-03 22:42, Antenka pisze:
Aleś ich podsumowała :-) .Ocena surowa, ale bardzo sprawiedliwa

  ;-) ..<

[...]

Tak, wiem Antenko że jesteś bardzo sprawiedliwa :-) .
A "Wycirowskim" nie przejmuj się, - po prostu nie warto.. :-)

Horoskopu dla psp na 2010 rok c.d.