Horrorów trójka

Data: 2011-05-21 21:07:20
Autor: grzessiek
Horrorów trójka
Insidious
http://www.imdb.com/title/tt1591095/

Horror będący koktajlem złożonym w całości z pomysłów zaczerpniętych z
innych filmów. Mimo tego ogląda się bardzo dobrze.

Szczególnie podobała mi się czołówka, nawiązująca stylistyką do klasyki
gatunku.

Paranormal Activity
http://www.imdb.com/title/tt1179904/
Paranormal Activity 2
http://www.imdb.com/title/tt1536044/

Oba filmy w tej samej, paradokumentalnej formule, oparte na tym samym
pomyśle, które bardzo luźno łączy także fabuła.

Obserwujemy codzienne, beztroskie życie zwyczajnych ludzi, których
egzystencję zaburza ingerencja sił nadprzyrodzonych. A wszystko to
zarejestrowane chłodnym okiem kamer monitoringu.

Dwójka lepsza (może dlatego, że widziałem jako pierwszą), ale oba filmy
spełniają swoją rolę doskonale, tzn. straszą całkiem nieźle.

g.

Data: 2011-05-21 21:26:54
Autor: Piotr
Horrorów trójka
Dnia 21-05-2011 o 21:07:20 grzessiek <grzessssiek@poczta.onet.pl>  napisa³(a):

Insidious
http://www.imdb.com/title/tt1591095/

Horror bêd±cy koktajlem z³o¿onym w ca³o¶ci z pomys³ów zaczerpniêtych z
innych filmów. Mimo tego ogl±da siê bardzo dobrze.

Szczególnie podoba³a mi siê czo³ówka, nawi±zuj±ca stylistyk± do klasyki
[...]

pomy¶le, które bardzo lu¼no ³±czy tak¿e fabu³a.

Obserwujemy codzienne, beztroskie ¿ycie zwyczajnych ludzi, których
egzystencjê zaburza ingerencja si³ nadprzyrodzonych. A wszystko to
zarejestrowane ch³odnym okiem kamer monitoringu.

Dwójka lepsza (mo¿e dlatego, ¿e widzia³em jako pierwsz±), ale oba filmy
spe³niaj± swoj± rolê doskonale, tzn. strasz± ca³kiem nie¼le.

g.

Z wymienionych pozycji ogl±da³em tylko Pranormal Activity i muszê  przyznaæ, ¿e nie jest tak dobry, jak go opisuj±/opisujesz. Pomys³ ogólnie  by³ dobry, bo nie wzorowali siê na istniej±cej produkcji, ale moim zdaniem  nie trzyma³ w napiêciu i mimo wszystko by³ trochê nudny.

Je¿eli o horror, który trafi³ w mój gust i trzyma³ w napiêciu, posiada³  klimat, to hiszpañskiej produkcji - Rec.

--
Piotr

http://antyspam.pl/p/01/aaa.php

Data: 2011-05-22 00:43:46
Autor: Yogi\(n\)
Horrorów trójka
U¿ytkownik "Piotr" <zboj87@out.gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.vvuiy4n40p6xzzdebian...
Je¿eli o horror, który trafi³ w mój gust i trzyma³ w napiêciu, posiada³ klimat, to hiszpañskiej produkcji - Rec.

Je¿eli lubisz takie klimaty, to polecam Martyrs.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Horrorów trójka