Hossa

Data: 2009-03-04 21:39:30
Autor: Wojciech Frybyśu
Hossa
Gekko pisze:
Mowie Wam niedowiarki, prawdziwa: najwieksza z wielkich... przed nami...

Oczywiście, że hossa. Nareszcie. Niestety ja przy 20% wypływam.
Liczonych od dołka.

Data: 2009-03-04 20:49:40
Autor: XX;
Hossa
Wojciech Frybyśu <wfru8548222@pocztaNO-SPAM.iUSUNTOnteria.pl> napisał(a): Oczywiście, że hossa. Nareszcie. Niestety ja przy 20% wypływam.
Liczonych od dołka.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Techniczne odbicie powinno być sporo wyższe niż 20% ale gwarancji na to
oczywiście nie ma żadnych.
Na powrót hossy nie ma póki co żadnych realnych przesłanek. Kryzys w świecie
potrwa jeszcze długo. Może za rok zaczniemy myśleć o definitywnym końcu bessy a może jeszcze później?

Data: 2009-03-04 22:58:39
Autor: Gekko
Hossa
[...]

Widziales kiedys hoss rozpoczynajaca sie po kryzysie? Zawsze zaczyna sie w trakcie... zwlaszcza w trakcie sztucznego kryzysu...

Gekko

Data: 2009-03-04 21:43:19
Autor: Alkortrade. Robert Krassowski
Hossa

Użytkownik "Wojciech Frybyśu"
Gekko pisze:
Mowie Wam niedowiarki, prawdziwa: najwieksza z wielkich... przed nami...

Oczywiście, że hossa. Nareszcie. Niestety ja przy 20% wypływam.
Liczonych od dołka.

to jeszcze 1% i dla Ciebie koniec inwestycji

Data: 2009-03-04 21:50:43
Autor: Wojciech Frybyśu
Hossa

Gekko pisze:
Mowie Wam niedowiarki, prawdziwa: najwieksza z wielkich... przed nami...

Oczywiście, że hossa. Nareszcie. Niestety ja przy 20% wypływam.
Liczonych od dołka.

to jeszcze 1% i dla Ciebie koniec inwestycji

Nie rozumiem?
Weżmy sobie np. takie cuś
http://www.money.pl/d/gielda/gpw/chart.php?chart=wig20&period=_12
Zatem dołek 16 lutego. 1327 WIG20 do 1592.40 będzie rosło.
Teraz chyba jaśniej się wyrażam. Tzn. myślę, że będzie rosło
więcej, ale ja juz nie będę czekał.

Data: 2009-03-04 21:51:34
Autor: Wojciech Frybyśu
Hossa
Dla pewności można wziąśc jakiś wskaźnik np. MACD

Hossa