Hossa ale dlaczego?

Data: 2010-08-03 17:14:50
Autor: george
Hossa ale dlaczego?

"Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> wrote in message news:4c572e54$0$2589$65785112news.neostrada.pl...
Jakie są powody obecnej hossy?
Wskaźniki takie sobie jak były. Dane makro takie jak były wcześniej. Nic się nie zmieniło. Akcje (C/Z, C/K itp) są raczej drogie, a ceny napompowane.
Inwestorzy zagraniczni mają znacznie lepsze miejsca do inwestowania od Polski, jak np Chiny.
Jedynym powodem wzrostów jest wg mnie wcześniejszy spadek.

Jakiś słomiany ten ogień. Nie kupuję, ale też i nie sprzedaję. :)

Chodzą "słuchy" że Ben-helikopter ma zamiar docisnąć pedał do podłogi na maszynie drukarskiej.
Długo nie trzeba szukać. W tej chwili wystarczy obserwowac google z hasłem FED, Beranke, QE2
oraz cotygodniowe raporty H.41, resztę zostaw "dzie(l)nnym" analitykom.

pozdro
george

Hossa ale dlaczego?