Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?

Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?

Data: 2010-10-11 07:37:50
Autor: Grzegorz Z.
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?
Data: 2010-10-11 16:52:09
Autor: Marek Czaplicki
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?
Grzegorz Z. dnia pon październik 11 2010 16:37 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8491393,Przepychanki_pod_Palacem_po_mszy_w_intencji_ofiar.html
,-- -- [  ]
| - Chodzi nam przecież przede wszystkim o to elementarne prawo, prawo do
wolnego narodu, prawo do prawdy - mówił Kaczyński. Dodał, że "przychodzimy
po to prawo, bo jesteśmy wolnymi Polakami i chcemy być wolnymi Polakami".
`-- --
wolny człowiek a tak bredzi. zamienił wielką narodową jedność wokół tragedii
w spektakl jednego aktora i rekwizytu. tylko tak można to nazwać co wyrabia
z krzyżem.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-11 17:41:35
Autor: boukun
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8v8ao$jkv$1inews.gazeta.pl...
Grzegorz Z. dnia pon październik 11 2010 16:37 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8491393,Przepychanki_pod_Palacem_po_mszy_w_intencji_ofiar.html
,-- -- [  ]
| - Chodzi nam przecież przede wszystkim o to elementarne prawo, prawo do
wolnego narodu, prawo do prawdy - mówił Kaczyński. Dodał, że "przychodzimy
po to prawo, bo jesteśmy wolnymi Polakami i chcemy być wolnymi Polakami".

Nie trzyma się kupy... Nie jesteśmy wolnymi Polakami, a talmudysta wmawia nam, ze jesteśmy...
Więc czego on chce, dalszej naszej niewoli, zakrzyczanej rzekomą wolnością?

boukun

Data: 2010-10-11 17:47:15
Autor: Marek Czaplicki
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?
boukun dnia pon październik 11 2010 17:41 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Nie trzyma się kupy... Nie jesteśmy wolnymi Polakami, a talmudysta wmawia
nam, ze jesteśmy...
Więc czego on chce, dalszej naszej niewoli, zakrzyczanej rzekomą
wolnością?
a kiedy można oczekiwac że nadejdzie wolność?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-11 17:51:51
Autor: boukun
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8vbi1$e7$1inews.gazeta.pl...
boukun dnia pon październik 11 2010 17:41 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Nie trzyma się kupy... Nie jesteśmy wolnymi Polakami, a talmudysta wmawia
nam, ze jesteśmy...
Więc czego on chce, dalszej naszej niewoli, zakrzyczanej rzekomą
wolnością?
a kiedy można oczekiwac że nadejdzie wolność?

Jak Palikot utworzy partię pod nazwą Nowoczesna Polska i rozprawimy się z koalicją kiszczakowską POPiSSLD...

boukun

Data: 2010-10-11 17:53:52
Autor: u2
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?
W dniu 2010-10-11 17:51, boukun pisze:
Jak Palikot utworzy partię pod nazwą Nowoczesna Polska i rozprawimy się
z koalicją kiszczakowską POPiSSLD...


Szybciej sam wejdzie do jaczejki SLD.

Data: 2010-10-11 18:05:00
Autor: boukun
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cb33312$0$20994$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-11 17:51, boukun pisze:
Jak Palikot utworzy partię pod nazwą Nowoczesna Polska i rozprawimy się
z koalicją kiszczakowską POPiSSLD...


Szybciej sam wejdzie do jaczejki SLD.

Pożyjemy, zobaczymy, SLD to to samo co POPiS, ta sama koalicja kiszczakowska...

boukun

Data: 2010-10-11 18:18:00
Autor: u2
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?
W dniu 2010-10-11 18:05, boukun pisze:
Szybciej sam wejdzie do jaczejki SLD.

Pożyjemy, zobaczymy, SLD to to samo co POPiS, ta sama koalicja
kiszczakowska...

Jedyną cezurą jest nocna zmiana. Albo ktoś się załapał na zmianę, albo
nie. A to że większość Żydzi to wg mnie mało istotne.

Data: 2010-10-11 18:19:42
Autor: boukun
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cb338bb$0$20999$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-11 18:05, boukun pisze:
Szybciej sam wejdzie do jaczejki SLD.

Pożyjemy, zobaczymy, SLD to to samo co POPiS, ta sama koalicja
kiszczakowska...

Jedyną cezurą jest nocna zmiana. Albo ktoś się załapał na zmianę, albo
nie. A to że większość Żydzi to wg mnie mało istotne.

"Mało" istotne, dla zainteresowanych Żydów...

boukun

Data: 2010-10-11 18:22:49
Autor: u2
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?
W dniu 2010-10-11 18:19, boukun pisze:
Jedyną cezurą jest nocna zmiana. Albo ktoś się załapał na zmianę, albo
nie. A to że większość Żydzi to wg mnie mało istotne.

"Mało" istotne, dla zainteresowanych Żydów...

A co mnie Żydzi obchodzą tak jak ciebie ? Widać żeś Żydek bekon :)

Data: 2010-10-11 20:37:07
Autor: boukun
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cb339dc$0$20992$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-11 18:19, boukun pisze:
Jedyną cezurą jest nocna zmiana. Albo ktoś się załapał na zmianę, albo
nie. A to że większość Żydzi to wg mnie mało istotne.

"Mało" istotne, dla zainteresowanych Żydów...

A co mnie Żydzi obchodzą tak jak ciebie ? Widać żeś Żydek bekon :)

Widać nie widać...

boukun

Data: 2010-10-11 17:57:12
Autor: Marek Czaplicki
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?
boukun dnia pon październik 11 2010 17:51 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Jak Palikot utworzy partię pod nazwą Nowoczesna Polska i rozprawimy się z
koalicją kiszczakowską POPiSSLD...
o to będzie ciekawe, jak sądzę. kto się bedzie rozprawiał z następną
koalicją?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-11 18:07:38
Autor: boukun
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8vc4n$e7$2inews.gazeta.pl...
boukun dnia pon październik 11 2010 17:51 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Jak Palikot utworzy partię pod nazwą Nowoczesna Polska i rozprawimy się z
koalicją kiszczakowską POPiSSLD...
o to będzie ciekawe, jak sądzę. kto się bedzie rozprawiał z następną
koalicją?

Musimy zrobić wszystko, żeby żaden KORnik nie zainspirował stanu wojennego, by rozprawić się z Polakami z pozycji. Oczywiście to tylko gdybanie, gdyby jakimś cudem rzeczywiście udało się Polakom stworzyć nowy, niezależny ruch społeczny. Ale oststni inicjator stanu wojennego, Geremek już nie zyje, reszta KORników tez ledwo dycha, synalków trzeba tylko przypilnować...

boukun

Data: 2010-10-11 18:13:03
Autor: Marek Czaplicki
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?
boukun dnia pon październik 11 2010 18:07 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Musimy zrobić wszystko, żeby żaden KORnik nie zainspirował stanu
wojennego, by rozprawić się z Polakami z pozycji.
skład WRON
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojskowa_Rada_Ocalenia_Narodowego
, który z nich należał do KOR-u?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-11 18:17:34
Autor: boukun
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8vd2d$886$1inews.gazeta.pl...
boukun dnia pon październik 11 2010 18:07 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Musimy zrobić wszystko, żeby żaden KORnik nie zainspirował stanu
wojennego, by rozprawić się z Polakami z pozycji.
skład WRON
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojskowa_Rada_Ocalenia_Narodowego
, który z nich należał do KOR-u?

Spytaj się, najlepiej każdego z osobna. Mowa była o inspiratorach, nie o tych, którzy byli manipulowani...
Kukła Jaruzelski do dzisiaj nie wie, dlaczego dokonał zbrodni na narodzie polskim i wprowadził stan wojenny. A gdyby był choć trochę rozgarnięty, to wiedziałby, dlaczego został pierwszym prezydentem III RP...
W podzięce, za "naszą pokojową rewolucję", jak mawia Stolzman, Balcerowicz, Kuroń, Michnik, Mazowiecki & Co.

boukun

Data: 2010-10-12 16:15:54
Autor: Marek Czaplicki
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?
boukun dnia pon październik 11 2010 18:17 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Spytaj się, najlepiej każdego z osobna. Mowa była o inspiratorach, nie o
tych, którzy byli manipulowani...
Kukła Jaruzelski do dzisiaj nie wie, dlaczego dokonał zbrodni na narodzie
polskim i wprowadził stan wojenny.
skoro nawet gen Jaruzelski nie wie, to po co pytać się, skoro jak mówisz nic
nie można się będzie dowiedzieć?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-12 16:21:31
Autor: boukun
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i91qio$637$1inews.gazeta.pl...
boukun dnia pon październik 11 2010 18:17 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Spytaj się, najlepiej każdego z osobna. Mowa była o inspiratorach, nie o
tych, którzy byli manipulowani...
Kukła Jaruzelski do dzisiaj nie wie, dlaczego dokonał zbrodni na narodzie
polskim i wprowadził stan wojenny.
skoro nawet gen Jaruzelski nie wie, to po co pytać się, skoro jak mówisz nic
nie można się będzie dowiedzieć?

Ale pośmiać się byś przynajmniej mógł... Żarty na bok, oni gęby nawet nie otworzą...

Nie zawazyla nad udekorowaniem Geremka jego postawa pod koniec 1981 roku,
ujawniona na lamach paryskiej "Kultury" (na podstawie material w Stasi).
Geremek mial w wczas prosic wladze PRL o wprowadzenie stanu wojennego, co
tez sie stalo. Przytoczmy za "Kultura" wypowiedz Stanislawa Cioska, w wczas
ministra do spraw zwiazk w zawodowych, z kt rym Geremek (w czyim imieniu? To
ciekawe) byl kontakcie: "czesc wplywowych doradc w zrozumiala obecne
polozenie i zmiane sytuacji. Boja sie bardziej niz sadzimy i zaczynaja
ratowac wlasna sk re. Odbylem wlasnie osobliwa rozmowe z szefem sztabu
ekspert w Geremkiem (bliskie zwiazki z miedzynarod wka socjaldemokratyczna,
osobiste kontakty z Kreiskym i innymi). Nie wierzylem wlasnym uszom. Geremek
oswiadczyl, ze dalsza pokojowa koegzystencja pomiedzy w obecnej formie i
realnym socjalizmem [jest] niemozliwa. Konfrontacja silowa nieunikniona.
Wybory do rad narodowych musza zostac przesuniete. Organy wladzy panstwowej
musza zlikwidowac aparat Solidarnosci. Po konfrontacji silowej moglaby
powstac na nowo, ale jako rzeczywisty zwiazek zawodowy, bez Matki Boskiej w
klapie, bez programu gdanskiego, bez politycznego charakteru i bez ambicji
siegania po wladze. Byc moze - kontynuowal Geremek - zostana zachowane sily
umiarkowane, takie jak Walesa. Po konfrontacji nowa wladza panstwowa moglaby
w oparciu o odmienna sytuacje polityczna kontynuowac okreslone procesy
demokratyczne".
Tu nie potrzeba zadnego komentarza, albowiem Geremek nigdy i nigdzie nie
zanegowal tego faktu. Jak gdyby nigdy nic, smieje sie nam w twarz, z Orderem
Orla Bialego w klapie.


boukun

Data: 2010-10-12 16:33:58
Autor: Marek Czaplicki
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?
boukun dnia wto październik 12 2010 16:21 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Nie zawazyla nad udekorowaniem Geremka jego postawa pod koniec 1981 roku,
ujawniona na lamach paryskiej "Kultury" (na podstawie material w Stasi).
Geremek mial w wczas prosic wladze PRL o wprowadzenie stanu wojennego, co
tez sie stalo. Przytoczmy za "Kultura" wypowiedz Stanislawa Cioska, w
wczas ministra do spraw zwiazk w zawodowych, z kt rym Geremek (w czyim
imieniu? To ciekawe) byl kontakcie: "czesc wplywowych doradc w zrozumiala
obecne polozenie i zmiane sytuacji. Boja sie bardziej niz sadzimy i
zaczynaja ratowac wlasna sk re. Odbylem wlasnie osobliwa rozmowe z szefem
sztabu ekspert w Geremkiem (bliskie zwiazki z miedzynarod wka
socjaldemokratyczna, osobiste kontakty z Kreiskym i innymi). Nie wierzylem
wlasnym uszom. Geremek oswiadczyl, ze dalsza pokojowa koegzystencja
pomiedzy w obecnej formie i realnym socjalizmem [jest] niemozliwa.
Konfrontacja silowa nieunikniona. Wybory do rad narodowych musza zostac
przesuniete. Organy wladzy panstwowej musza zlikwidowac aparat
Solidarnosci. Po konfrontacji silowej moglaby powstac na nowo, ale jako
rzeczywisty zwiazek zawodowy, bez Matki Boskiej w klapie, bez programu
gdanskiego, bez politycznego charakteru i bez ambicji siegania po wladze.
Byc moze - kontynuowal Geremek - zostana zachowane sily umiarkowane, takie
jak Walesa. Po konfrontacji nowa wladza panstwowa moglaby w oparciu o
odmienna sytuacje polityczna kontynuowac okreslone procesy demokratyczne".
Tu nie potrzeba zadnego komentarza, albowiem Geremek nigdy i nigdzie nie
zanegowal tego faktu. Jak gdyby nigdy nic, smieje sie nam w twarz, z
Orderem Orla Bialego w klapie.
a nie wydaje Ci się, że złe słowa o wrogu, a takimi byli dla siebie Ciosek i
Geremek w tamtym czasie mogą być zmyślone, aby zdyskredytować tego który
był prawdziwym wrogiem.
nie brukaj pamięci osoby, która już nie może się bronić.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-12 16:36:36
Autor: boukun
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i91rkk$637$2inews.gazeta.pl...
boukun dnia wto październik 12 2010 16:21 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Nie zawazyla nad udekorowaniem Geremka jego postawa pod koniec 1981 roku,
ujawniona na lamach paryskiej "Kultury" (na podstawie material w Stasi).
Geremek mial w wczas prosic wladze PRL o wprowadzenie stanu wojennego, co
tez sie stalo. Przytoczmy za "Kultura" wypowiedz Stanislawa Cioska, w
wczas ministra do spraw zwiazk w zawodowych, z kt rym Geremek (w czyim
imieniu? To ciekawe) byl kontakcie: "czesc wplywowych doradc w zrozumiala
obecne polozenie i zmiane sytuacji. Boja sie bardziej niz sadzimy i
zaczynaja ratowac wlasna sk re. Odbylem wlasnie osobliwa rozmowe z szefem
sztabu ekspert w Geremkiem (bliskie zwiazki z miedzynarod wka
socjaldemokratyczna, osobiste kontakty z Kreiskym i innymi). Nie wierzylem
wlasnym uszom. Geremek oswiadczyl, ze dalsza pokojowa koegzystencja
pomiedzy w obecnej formie i realnym socjalizmem [jest] niemozliwa.
Konfrontacja silowa nieunikniona. Wybory do rad narodowych musza zostac
przesuniete. Organy wladzy panstwowej musza zlikwidowac aparat
Solidarnosci. Po konfrontacji silowej moglaby powstac na nowo, ale jako
rzeczywisty zwiazek zawodowy, bez Matki Boskiej w klapie, bez programu
gdanskiego, bez politycznego charakteru i bez ambicji siegania po wladze.
Byc moze - kontynuowal Geremek - zostana zachowane sily umiarkowane, takie
jak Walesa. Po konfrontacji nowa wladza panstwowa moglaby w oparciu o
odmienna sytuacje polityczna kontynuowac okreslone procesy demokratyczne".
Tu nie potrzeba zadnego komentarza, albowiem Geremek nigdy i nigdzie nie
zanegowal tego faktu. Jak gdyby nigdy nic, smieje sie nam w twarz, z
Orderem Orla Bialego w klapie.
a nie wydaje Ci się, że złe słowa o wrogu, a takimi byli dla siebie Ciosek i
Geremek w tamtym czasie mogą być zmyślone, aby zdyskredytować tego który
był prawdziwym wrogiem.
nie brukaj pamięci osoby, która już nie może się bronić.

Hmm, hmm, ale mógł się bronić, właściwie, przed czym bronić? Toż to sami swoi... Nikt niczego nie negował, tak jak stoi...
Kiszczakowska koalicja jest faktem, tego też nie da się zanegować i tejże bronił także Lech Kaczyński... i Jarosław...

boukun

Data: 2010-10-12 16:46:05
Autor: Marek Czaplicki
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?
boukun dnia wto październik 12 2010 16:36 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Hmm, hmm, ale mógł się bronić, właściwie, przed czym bronić? Toż to sami
swoi... Nikt niczego nie negował, tak jak stoi...
Kiszczakowska koalicja jest faktem, tego też nie da się zanegować i tejże
bronił także Lech Kaczyński... i Jarosław...
wiesz co takie coś mi przyszło do głowy. uważam że jesteś kosmitą i
przybyłeś na Ziemię z bardzo, bardzo odległej galaktyki. spróbuj zanegować
i bronić się przed tym skoro bardzo dobrze opanowałeś jeden z ziemskich
języków, polski. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-12 16:49:26
Autor: boukun
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i91sbb$637$3inews.gazeta.pl...
boukun dnia wto październik 12 2010 16:36 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Hmm, hmm, ale mógł się bronić, właściwie, przed czym bronić? Toż to sami
swoi... Nikt niczego nie negował, tak jak stoi...
Kiszczakowska koalicja jest faktem, tego też nie da się zanegować i tejże
bronił także Lech Kaczyński... i Jarosław...
wiesz co takie coś mi przyszło do głowy. uważam że jesteś kosmitą i
przybyłeś na Ziemię z bardzo, bardzo odległej galaktyki. spróbuj zanegować
i bronić się przed tym skoro bardzo dobrze opanowałeś jeden z ziemskich
języków, polski. :-)

Jak zwykle bez sensu... Wszyscy wiemy jak potoczyły się po stanie wojennym losy polskiej opozycji, a jak zostali potraktowani przez Kiszczaka jego emisariusze solidarnościowi... Zostali ugoszczeni w Magdalence i zaproszeni do targowicy przy okragłym stole...

boukun

Data: 2010-10-12 16:54:22
Autor: Marek Czaplicki
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?
boukun dnia wto październik 12 2010 16:49 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Jak zwykle bez sensu... Wszyscy wiemy jak potoczyły się po stanie wojennym
losy polskiej opozycji, a jak zostali potraktowani przez Kiszczaka jego
emisariusze solidarnościowi... Zostali ugoszczeni w Magdalence i
zaproszeni do targowicy przy okragłym stole...
jak na kosmitę fajnie przeinaczasz historię.:-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-12 17:30:01
Autor: boukun
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i91sqs$637$4inews.gazeta.pl...
boukun dnia wto październik 12 2010 16:49 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Jak zwykle bez sensu... Wszyscy wiemy jak potoczyły się po stanie wojennym
losy polskiej opozycji, a jak zostali potraktowani przez Kiszczaka jego
emisariusze solidarnościowi... Zostali ugoszczeni w Magdalence i
zaproszeni do targowicy przy okragłym stole...
jak na kosmitę fajnie przeinaczasz historię.:-)

Historia jaka jest, każdy widzi... inaczej...

boukun

Data: 2010-10-11 18:00:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8vc4q$gvq$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8vbi1$e7$1inews.gazeta.pl...
boukun dnia pon październik 11 2010 17:41 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Nie trzyma się kupy... Nie jesteśmy wolnymi Polakami, a talmudysta wmawia
nam, ze jesteśmy...
Więc czego on chce, dalszej naszej niewoli, zakrzyczanej rzekomą
wolnością?
a kiedy można oczekiwac że nadejdzie wolność?

Jak Palikot utworzy partię pod nazwą Nowoczesna Polska i rozprawimy się z koalicją kiszczakowską POPiSSLD...

Nie będzie takiej partii.
Nie jesteś na bierząco.


--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"

Data: 2010-10-11 18:08:39
Autor: boukun
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cb33495$0$27030$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8vc4q$gvq$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8vbi1$e7$1inews.gazeta.pl...
boukun dnia pon październik 11 2010 17:41 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Nie trzyma się kupy... Nie jesteśmy wolnymi Polakami, a talmudysta wmawia
nam, ze jesteśmy...
Więc czego on chce, dalszej naszej niewoli, zakrzyczanej rzekomą
wolnością?
a kiedy można oczekiwac że nadejdzie wolność?

Jak Palikot utworzy partię pod nazwą Nowoczesna Polska i rozprawimy się z koalicją kiszczakowską POPiSSLD...

Nie będzie takiej partii.
Nie jesteś na bierząco.

Chyba tak, TelAwizję oglądam tylko z doskoku.

boukun

Data: 2010-10-11 18:21:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8vd4a$poh$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cb33495$0$27030$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8vc4q$gvq$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8vbi1$e7$1inews.gazeta.pl...
boukun dnia pon październik 11 2010 17:41 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Nie trzyma się kupy... Nie jesteśmy wolnymi Polakami, a talmudysta wmawia
nam, ze jesteśmy...
Więc czego on chce, dalszej naszej niewoli, zakrzyczanej rzekomą
wolnością?
a kiedy można oczekiwac że nadejdzie wolność?

Jak Palikot utworzy partię pod nazwą Nowoczesna Polska i rozprawimy się z koalicją kiszczakowską POPiSSLD...

Nie będzie takiej partii.
Nie jesteś na bierząco.

Chyba tak, TelAwizję oglądam tylko z doskoku.

Tak. Bo ty "prawdziwy Polak" oglądasz telewizję niemiecką.


--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"

Data: 2010-10-11 18:22:57
Autor: boukun
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cb33971$0$22802$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8vd4a$poh$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cb33495$0$27030$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8vc4q$gvq$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8vbi1$e7$1inews.gazeta.pl...
boukun dnia pon październik 11 2010 17:41 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Nie trzyma się kupy... Nie jesteśmy wolnymi Polakami, a talmudysta wmawia
nam, ze jesteśmy...
Więc czego on chce, dalszej naszej niewoli, zakrzyczanej rzekomą
wolnością?
a kiedy można oczekiwac że nadejdzie wolność?

Jak Palikot utworzy partię pod nazwą Nowoczesna Polska i rozprawimy się z koalicją kiszczakowską POPiSSLD...

Nie będzie takiej partii.
Nie jesteś na bierząco.

Chyba tak, TelAwizję oglądam tylko z doskoku.

Tak. Bo ty "prawdziwy Polak" oglądasz telewizję niemiecką.

Oni przynajmniej mają swoją...

boukun

Data: 2010-10-11 18:25:27
Autor: u2
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?
W dniu 2010-10-11 18:22, boukun pisze:
Tak. Bo ty "prawdziwy Polak" oglądasz telewizję niemiecką.

Oni przynajmniej mają swoją...

Oni, czyli Niemcy, mnie nie interesują.

Data: 2010-10-11 18:26:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8vdv4$7jf$1mx1.internetia.pl...
Chyba tak, TelAwizję oglądam tylko z doskoku.

Tak. Bo ty "prawdziwy Polak" oglądasz telewizję niemiecką.

Oni przynajmniej mają swoją...

Pomodlę się o twoje zdrowie!


--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"

Data: 2010-10-11 20:53:39
Autor: boukun
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cb33abc$0$22810$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8vdv4$7jf$1mx1.internetia.pl...
Chyba tak, TelAwizję oglądam tylko z doskoku.

Tak. Bo ty "prawdziwy Polak" oglądasz telewizję niemiecką.

Oni przynajmniej mają swoją...

Pomodlę się o twoje zdrowie!

A co ja z tego będę miał?

boukun

Data: 2010-10-11 18:47:57
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8491393,Przepychanki_pod_Palacem_po_mszy_w_intencji_ofiar.html



"Chodzi nam przecież przede wszystkim o to elementarne prawo, prawo do wolnego narodu, prawo do prawdy - mówił Kaczyński. Dodał, że "przychodzimy po to prawo, bo jesteśmy wolnymi Polakami i chcemy być wolnymi Polakami".



Dupowaty Hitler prawo do prawdy i prawo do wolnego narodu, rozumie przez zakładanie podsłuchów, iwigilowanie mediów i zatrudnianie w swoim rządzie dyspozycyjnego sędziego zwalczającego antykomunistyczną opozycję.


Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

"Działalność karłów moralnych nie jest warta publicznej uwagi.
Władysław Bartoszewski"

Hostie zostały niewłaściwie przeistoczone?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona