Hot Hend - by Martin Lindstorm

Data: 2009-12-04 04:32:58
Autor: Leszczur
Hot Hend - by Martin Lindstorm
On 4 Gru, 12:55, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
'Dobra passa', zdaje się, była bardziej kwestią
wiary i przesądów, niż miała jakiekolwiek osadzenie w faktach."

Martin Lindtorm, Zakupologia, rozdz. 5 str. 96-97

Zaraz Cie tu Hothendyści oskalpują razem z tym Twoim Lindstromem!

Pozdro

L'e-szczur

Twitt: 13:31 Dostałem w pracy straszną kobyłę do opracowania. W
dodatku cudzą! Dlaczego mam sam ratowac ten projekt?! Aaaa no
fakt .... because I'm gooooood :-)

Data: 2009-12-04 04:58:46
Autor: sooobi
Hot Hend - by Martin Lindstorm
Twitt: 13:31 Dostałem w pracy straszną kobyłę do opracowania. W
dodatku cudzą! Dlaczego mam sam ratowac ten projekt?! Aaaa no
fakt .... because I'm gooooood :-)

ERROR

Musisz to podzielic na conajmniej 2 wiadomosci. max 40znakow, pamietaj
mlody uzytkowniku twittera.

Data: 2009-12-04 05:12:48
Autor: sooobi
Hot Hend - by Martin Lindstorm
Twitt: 13:31 Dostałem w pracy straszną kobyłę do opracowania. W
dodatku cudzą! Dlaczego mam sam ratowac ten projekt?! Aaaa no
fakt .... because I'm gooooood :-)

bo jestes Polaczkiem:)

Data: 2009-12-04 07:11:30
Autor: Leszczur
On 4 Gru, 14:12, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Twitt: 13:31 Dostałem w pracy straszną kobyłę do opracowania. W
> dodatku cudzą! Dlaczego mam sam ratowac ten projekt?! Aaaa no
> fakt .... because I'm gooooood :-)

bo jestes Polaczkiem:)

Tutaj wszyscy są "Polaczkami". Helweci nie mają własnej sensownej
kadry managerskiej.
Łuni Panie ino banki i banki. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-04 14:06:05
Autor: s
Hot Hend - by Martin Lindstorm
Twitt: 13:31 Dostałem w pracy straszną kobyłę do opracowania. W
dodatku cudzą! Dlaczego mam sam ratowac ten projekt?! Aaaa no
fakt .... because I'm gooooood :-)

Oczywiscie.
Batem wali sie te konie, ktore najlepiej ciagna :-)

Pozdr

Data: 2009-12-04 05:58:21
Autor: Leszczur
On 4 Gru, 14:06, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Twitt: 13:31 Dosta em w pracy straszn koby do opracowania. W
> dodatku cudz ! Dlaczego mam sam ratowac ten projekt?! Aaaa no
> fakt .... because I'm gooooood :-)

Oczywiscie.
Batem wali sie te konie, ktore najlepiej ciagna :-)

ROTFL. Przypomnij mi, zebym nigdy nie przychodził do Ciebie do
biura :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-04 15:57:19
Autor: Tomasz Radko
Leszczur pisze:
[...]

Ech ubawi was ogromnie, w parę chwil balladka ta
Raz w zaprzęgu szły dwa konie, szły w zaprzęgu konie dwa
Pierwszy był to koń posłuszny, który w galop, cwał, czy trucht
Pięknie ruszał, grzecznie ruszał na najmniejszy bata ruch

Za to drugi koń był hardy, nieposłuszny, pędziwiatr
W biegu szybki, w pysku twardy, furda lejce, furda bat
Zaś, gdy chodzi o woźnicę, który w koźle z batem tkwił
Bardzo on to kierownicze stanowisko lubił był

Ten wożnica dnia każdego myślał mrużąc ślepia złe
Skarcę konia niegrzecznego - gotów jeszcze kopnąć mnie
Lecz coś przecież robić muszę, albo z kozła ruszać precz
Autorytet się mnie kruszy, autorytet ważna rzecz

Po czym w stajni, już przy żłobie ten woźnica bat swój brał
Brał go tęgo w dłonie obie i... grzecznego konia prał
A do niegrzecznego mówił, strojąc głos na srogi ton:
"Jak się będziesz draniu stawiał, to zarobisz tak jak on"

Z tej balladki smakowitej niech popłynie morał w świat
Gdy mieć pragnie autorytet tchórz, co w ręku trzyma bat
Kto się stawia, ten ma z tego mimo wszystko jakiś zysk
A kto słucha i ulega, ten najpierwszy bierze w pysk

Data: 2009-12-04 07:09:35
Autor: Leszczur
On 4 Gru, 15:57, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Z tej balladki smakowitej niech popłynie morał w świat
Gdy mieć pragnie autorytet tchórz, co w ręku trzyma bat
Kto się stawia, ten ma z tego mimo wszystko jakiś zysk
A kto słucha i ulega, ten najpierwszy bierze w pysk

A w ryj chcesz? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Hot Hend - by Martin Lindstorm