Hotel do snurkla w Safadze ?

Data: 2010-08-04 13:44:43
Autor: Krzysiek.b
Hotel do snurkla w Safadze ?
Jak w temacie,w którym Hotelu w Safadze jest fajna rafka do snurkla ?

Z góry dziêki za odpowied¿.

pozdrufka.

krzysiek.B

Data: 2010-08-05 12:11:49
Autor: tomq100
Hotel do snurkla w Safadze ?
Dnia 2010-08-04 13:44, Użytkownik Krzysiek.b napisał:
Jak w temacie,w którym Hotelu w Safadze jest fajna rafka do snurkla ?

Z góry dzięki za odpowiedż.

pozdrufka.

krzysiek.B

Nie ma takiego.

Data: 2010-08-05 13:22:54
Autor: Qbab
Hotel do snurkla w Safadze ?
W dniu 10-08-05 12:11, tomq100 pisze:
[...]

nie prawda.

W Shams Safaga są fajne rafki na głębokiego snurka (tak od 3 do 12-15 metrów). A stojąc na plaży z twarzą w kierunku morza na prawo od niego jest kolejny hotel w którym są fajne rafki nawet od 0,5m jedyny problem to że w środku dnia (w zeszłym roku pomiędzy 10 a 17 pływają tam często "kajty" które robiły kretynizmy w stylu nawroty na mojej bojce.

tu kilka linków:
http://www.nano-reef.pl/forums.php?m=posts&q=12346
oraz
http://www.nano-reef.pl/forums.php?m=posts&q=8516&d=0

Qbab

Data: 2010-08-05 14:25:37
Autor: tomq100
Hotel do snurkla w Safadze ?

[...]

Wszystko się zgadza poza tym, że fajne.
Biedne są po prostu biedne. Może dla kogoś kto nigdy nie widział rafy mogą być fajne ale tylko pod tym warunkiem.

Data: 2010-08-05 19:37:45
Autor: Qbab
Hotel do snurkla w Safadze ?
W dniu 10-08-05 14:25, tomq100 pisze:

Wszystko się zgadza poza tym, że fajne.
Biedne są po prostu biedne. Może dla kogoś kto nigdy nie widział rafy
mogą być fajne ale tylko pod tym warunkiem.

zaprotestuje po raz kolejny, a widziałeś rafy przy ras abu soma (koło sheratona soma bay) to też Safaga.
Biedne nie sÄ….

Qbab

Data: 2010-08-08 13:43:25
Autor: pyrosis
Hotel do snurkla w Safadze ?
Qbab <barbaszAT@poczta.onet.pl> napisa³(a):
> [...]

zaprotestuje po raz kolejny, a widziałeś rafy przy ras abu soma (koło sheratona soma bay) to też Safaga.

no tak, tylko, ¿e tam to tylko z ³odzi....bo z p³etwy z innego hotelu, ni¿ sheraton to raczej ciê¿ko ;-)

pozdrawiam,
pyrosis

Data: 2010-08-08 18:02:46
Autor: Qbab
Hotel do snurkla w Safadze ?
W dniu 10-08-08 15:43,  pyrosis pisze:

no tak, tylko, ¿e tam to tylko z ³odzi....bo z p³etwy z innego hotelu, ni¿
sheraton to raczej ciê¿ko ;-)

wystarczy spaæ w Sheratonie i problem znika.

:)

Qbab

Hotel do snurkla w Safadze ?