Hotel i inne w Sharm

Data: 2009-04-15 00:07:50
Autor: piotrppl
Hotel i inne w Sharm
Witam,
Planuję tegoroczne wakacje. W końcu Egipt. Wybór padł na Sharm. Czy ktoś poleciłby mi jakiś hotel? Jadę z żoną i nieletnią córką. Najlepiej jakiś hotel z plażą do snurkowania (dla mnie i dla córki). Przeglądam te wszystkie oferty i nie wiem co wybrać. Większość opinii turystów to: czy obsługa próbuje mówić po polsku, czy posiłki są bardzo urozmaicone, czy animacja fajna itd. A np. jaka plaża, czy jest jakaś rafa już raczej nie. Oczywiście dla siebie szukam też dobrej bazy nurkowej. Może ktoś coś podpowie. Przy okazji pytanko: jaka pianka na koniec czerwca? Mam 2x7 mm. Chyba za gruba? Pozdrawiam,
Piotrek

Data: 2009-04-15 06:14:02
Autor: tomwerb
Hotel i inne w Sharm
Hej,
Na koniec czerwca do nurkowania wystarczy długa 5mm jeśli jesteś zmarzluch, a
tak naprawdę to może być 3 mm long.
Hotel: Club Farana, Amphoras, Dreams Vacation, Dreams Beach ( ładna rafa jest
przy hotelach umiejscowionych przy UM SID lub Hadabie) w pobliżu są bazy
Nautica, Diving Pro to polskie z innymi nie ma też problemu wszyscy oferują
transfery do i z hotelu. Ceny zróżnicowane obsługa podobna i profesjonalna.
pozdro z Sharm  Tomasz --

Data: 2009-04-15 09:31:52
Autor: qlphon
Hotel i inne w Sharm

[...]

trzeba uważać z nazewnictwem
ja byłem w hotelu Club Faraana, który jest zaraz obok Fanara (wspólna plaża)
i goraco go poleca - nastawiony jest głównie na Włochów,
więc poziom kuchni mi bardzo przypadł do gustu
a na terenie hotelu jest swietna baza nurkowa (włoska oczywiscie)
ale mają tam anglojezycznych przewodników i nawet jednego Polaka
ja byłem w pare tygodni temu, to ceny mieli lepsze niż te oferowane w "polskich" bazach
a o poziomie jakości usług i organizacji nawet nie będe wspominał...

Data: 2009-04-15 18:12:52
Autor: BarOL Bartlomiej Dadok
Hotel i inne w Sharm
[...]
.......Staraj się szukać hotelu na Hadabie

Zdecydowanie Dreams Vacation, Dreams Beach jeden resort, super oprawa i niezła rafa przy samym resorcie wraz z bazą nurkową.

BarOL

Data: 2009-04-16 21:42:37
Autor: piotrppl
Hotel i inne w Sharm

......Staraj się szukać hotelu na Hadabie

Zdecydowanie Dreams Vacation, Dreams Beach jeden resort, super oprawa i niezła rafa przy samym resorcie wraz z bazą nurkową.

BarOL

Wielkie dzięki dla wszystkich !!!
Właśnie o to mi chodziło. Pozdrawiam,
Piotrek