Hotel i inne w Sharm

Data: 2009-04-15 06:14:02
Autor: tomwerb
Hotel i inne w Sharm
Hej,
Na koniec czerwca do nurkowania wystarczy długa 5mm jeśli jesteś zmarzluch, a
tak naprawdę to może być 3 mm long.
Hotel: Club Farana, Amphoras, Dreams Vacation, Dreams Beach ( ładna rafa jest
przy hotelach umiejscowionych przy UM SID lub Hadabie) w pobliżu są bazy
Nautica, Diving Pro to polskie z innymi nie ma też problemu wszyscy oferują
transfery do i z hotelu. Ceny zróżnicowane obsługa podobna i profesjonalna.
pozdro z Sharm  Tomasz --

Data: 2009-04-15 09:31:52
Autor: qlphon
Hotel i inne w Sharm

[...]

trzeba uważać z nazewnictwem
ja byłem w hotelu Club Faraana, który jest zaraz obok Fanara (wspólna plaża)
i goraco go poleca - nastawiony jest głównie na Włochów,
więc poziom kuchni mi bardzo przypadł do gustu
a na terenie hotelu jest swietna baza nurkowa (włoska oczywiscie)
ale mają tam anglojezycznych przewodników i nawet jednego Polaka
ja byłem w pare tygodni temu, to ceny mieli lepsze niż te oferowane w "polskich" bazach
a o poziomie jakości usług i organizacji nawet nie będe wspominał...

Hotel i inne w Sharm