[Bieszczady] Hotelik w Tarnawie nieczynny ?

Data: 2011-07-24 14:35:36
Autor: J_K_K
[Bieszczady] Hotelik w Tarnawie nieczynny ?
Przypadkiem trafiłem na informację:
http://www.bieszczady.net.pl/gornysan/

Ktoś się orientuje - nieczynny, bo turystów nie ma,
do likwidacji (jak Negrylów), czy remontują ?

--
Pzdr

JKK

Data: 2011-07-24 08:41:27
Autor: lucynapsciuk@gmail.com
On 24 Lip, 14:35, J_K_K <j_k_kwytni...@itotezpoczta.fm> wrote:
[...]

Nieczynny, nic nie wiem o likwidacji.

Data: 2011-07-24 09:35:43
Autor: lucynapsciuk@gmail.com
Hotelik w Tarnawie nieczynny ?
On 24 Lip, 17:41, "lucynapsc...@gmail.com" <lucynapsc...@gmail.com>
wrote:
> [...]

> Ktoś się orientuje - nieczynny, bo turystów nie ma,
> do likwidacji (jak Negrylów), czy remontują ?

Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Hotelik w Tarnawie jest czynny,
będzie otwarty do października, cena noclegów od 25 do 35 zł. Czynny
jest też sklepik.

Data: 2011-07-25 08:38:01
Autor: J_K_K
W dniu 2011-07-24 18:35, lucynapsciuk@gmail.com pisze:

Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Hotelik w Tarnawie jest czynny,
będzie otwarty do października, cena noclegów od 25 do 35 zł. Czynny
jest teĹź sklepik.
--

Dzięki za informację.
Czyli nie poprawili informacji na swojej stronie.

Pzdr

JKK

Data: 2011-08-06 12:17:48
Autor: Marcin Kawka
Hotelik w Tarnawie nieczynny ?
On 24 Lip, 18:35, "lucynapsc...@gmail.com" <lucynapsc...@gmail.com>
wrote:
Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Hotelik w Tarnawie jest czynny,
będzie otwarty do października, cena noclegów od 25 do 35 zł. Czynny
jest też sklepik.

A kościół czynny?

Data: 2011-07-24 15:08:07
Autor: J_K_K
[Bieszczady] Hotelik w Tarnawie nieczynny ?
W dniu 2011-07-24 14:35, J_K_K pisze
Ktoś się orientuje - nieczynny, bo turystów nie ma,
do likwidacji (jak Negrylów), czy remontują ?

Kolejka teĹź tylko na krĂłtkiej trasie chodzi ?
http://kolejka.bieszczady.pl/category/aktualnosci/

--
Pzdr JKK

Data: 2011-07-24 08:40:03
Autor: lucynapsciuk@gmail.com

Kolejka też tylko na krótkiej trasie chodzi ?http://kolejka.bieszczady.pl/category/aktualnosci/

--
Pzdr JKK

Tak, chodzi tylko do Balnicy i Przysłupia ale za to częściej.
Wszystkim zainteresowanym proponuję aby przy kasie znaleźli się tak z
godzinę przed odjazdem. Tłumy turystów, już dwukrotnie (byłam z grupą)
pojechaliśmy do Balnicy, bo to Przysłupia już po 9 nie było miejsca.. W
sumie z tej zamiany bardzo cieszyłam się, lubię trasę do Balnicy, a
nie przypadam za tą komercyjną wersją do Przyslupia.

[Bieszczady] Hotelik w Tarnawie nieczynny ?