Hotline operatorów komórkowych

Data: 2010-02-08 21:23:00
Autor: Baluu
Hotline operatorów komórkowych
Witajcie,

Mam prosbe. Jak znajdziecie chwile proszę wypełnijcie ankietę, która jest dla mnie wazna.

http://www.moje-ankiety.pl/wypelnij/kwestionariusz/10866

Pozdrawiam
Baluu

Data: 2010-02-09 08:33:01
Autor: jg
Dnia Mon, 8 Feb 2010 21:23:00 +0100, Baluu napisał(a):

Witajcie,

Mam prosbe. Jak znajdziecie chwile proszę wypełnijcie ankietę, która jest dla mnie wazna.

czemuz musze sie decydowac na rozmowe z kobieta lub mezczyzna, jak to dla
mnie nie ma znaczenia? i jeszcze kilka innych kwiatkow by sie znalazlo...

--
jg

Hotline operatorów komórkowych