House - najnowszy odcinek... nudny

Data: 2010-10-19 10:39:41
Autor: Łukasz K.
House - najnowszy odcinek... nudny
Jestem po kolejnym odcinku 7 sezonu. dostępny na platformie tv n.
Chyba zakończe przygodę z tym serialem... to jakaś masakra jest... gdzie się podział House z poprzednich ocinków.
Żenada aż wylewa się z ekranu. dialogi czasami jeszcze błysną dawnym polotem - ale reszta jest tak głupia że aż denerwuje.

Przemiany osobowości na poziomie kina klasy B lub nawet C.
W nagły przypływ własnej inteligencji nie wierze, gust też mi się specjalnie nie zmienił - myślę że to jednak serial sie skiepscił i zminił target na widza mniej wymagającego.

A szkoda.

Zawsze pozsotaje mi Rescu Me na AXN - narazie jest jak najbardziej OK.

Łukasz

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:i8d0bl$toq$1news.onet.pl...
Witam,

Jakiś taki nudny był ten najnowszy House. Czy to brak koncepcji, czy chwilowa słabość?

House - najnowszy odcinek... nudny