How to make a wifi antenna from a soda can….!!!!-j ak zbudowac HIFI antene z puszki aluminiowej ja k np Cola-cola

Data: 2010-03-22 04:20:22
Autor: muto2100
How to make a wifi antenna from a soda can….!!!!-j ak zbudowac HIFI antene z puszki aluminiowej ja k np Cola-cola
Data: 2010-03-22 06:47:08
Autor: Marek
How to make a wifi antenna from a soda can….!! !!-jak zbudowac HIFI antene z puszki aluminiowej jak np Cola -cola
On 22 Mar, 12:20, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:
http://www.wifiboosterantenna.com/wifi-booster-antenna/how-to-make-a-...

http://tvpog.com/diy/65308-how-make-wifi-antenna-out-soda-can.html

http://helix.remco.tk/

Ta puszka ma troche za male wymiary. Kiedys widzialem w jakims
czasopismie, opis, jak zrobic taka antene z blaszanej obudowy stojaka
do szczotki od kibla.
Byly podane parametry i wygladalo, ze jest idealna. Mam nawet taka
oryginalna antene i ma te same wymiary.

Nie wiem tylko, gdzie w moim laptopie moznaby taka antene podlaczyc.

Data: 2010-03-22 16:42:45
Autor: raff
How to make a wifi antenna from a soda can….!!!!-jak zbudowac HIFI antene z puszki aluminiowej jak np Cola-cola
Data: 2010-03-22 18:51:25
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 22 Mar 2010 04:20:22 -0700 (PDT), muto2100 napisał(a):

http://www.wifiboosterantenna.com/wifi-booster-antenna/how-to-make-a-wifi-antenna-from-a-soda-can

http://tvpog.com/diy/65308-how-make-wifi-antenna-out-soda-can.html

http://helix.remco.tk/

WIFI ma się do HiFi jak muto do puty.

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

How to make a wifi antenna from a soda can….!!!!-j ak zbudowac HIFI antene z puszki aluminiowej ja k np Cola-cola