Howard vs Yao

Data: 2009-04-30 04:16:39
Autor: L'e-szczur
Howard vs Yao
On 30 Kwi, 11:28, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Ostatnio czytam na prsk caly czas narzekania ze Howard dostaje malo
pilek.

Bo dostaje.

Od razu przyszedl mi do glowy Aaron Brooks

Kolejny wielki center ;-)

ktorego w ciemno typowalem ze oddaje najweicej rzutow w PO w calym zespole Houston.
Wyszlo mi ze o duzo sie nie pomylilem, rozklad ilosc rzutow wyglada
tak:

Artest 13.8
Brooks 13

Ar u kiddin me, ta dwojka oddaje najwiecej rzutow a Houston prowadza w
serii 3-2?

I co w tym dziwnego? Policz eFG% a zobaczysz kto ma najwiekszy wplyw
na wyniki :-)

Zaraz za nimi mamy
Scola 13
Yao 9.6
Wafer 9

Yao nie oddaje 10 rzutow w meczu!! Cos niesamowitego mimo ze
ofensywnie jest chyba wiekszym zagrozeniem niz Howard.

Ofensywnie jest wiekszym zagrozeniem ze wzgledu na to, ze operuje nie
tylko pod koszem, ale i na obwodzie. Ale pod dziurą Howard jest chyba
jednak wiekszym zagrozeniem.
Ostatnio slyszalem kilka opinii ze Yao nie do konca jest gwiazda
mogaca zmieniac losy spotkan, ale solidnym wyrobnikiem dajacym 20+10 i
nic poza tym. Sam nie wiem co o tym sadzic.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-30 22:34:40
Autor: wiLQ
Howard vs Yao
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ostatnio slyszalem kilka opinii ze Yao nie do konca jest gwiazda
mogaca zmieniac losy spotkan, ale solidnym wyrobnikiem dajacym 20+10 i
nic poza tym. Sam nie wiem co o tym sadzic.

Solidny wyrobnik dajacy 20+10 to nie jest oksymoron? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-01 12:16:31
Autor: L'e-szczur
Howard vs Yao
On 30 Kwi, 22:34, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> nic poza tym. Sam nie wiem co o tym sadzic.

Solidny wyrobnik dajacy 20+10 to nie jest oksymoron? ;-)

Chyba nie jest. To poprostu najlepszy z wyrobnikow.

Pozdro

L'e-szczur

Howard vs Yao