Hrabia Rzeplinski i jego malpy

Data: 2016-01-05 12:53:25
Autor: Apoloniusz Ziemianski
Hrabia Rzeplinski i jego malpy

750 tysi臋cy z艂otych ma kosztowa膰 organizacja obchod贸w 30-lecia Trybuna艂u Konstytucyjnego. Zajrzeli艣my do specyfikacji przetargu - znale藕li艣my menu i艣cie kr贸lewskie. Dzi艣 na temat jubileuszu - na posiedzeniu Komisji Sprawiedliwo艣ci i Praw Cz艂owieka - m贸wi艂a, nie ukrywaj膮c oburzenia, pos艂anka Prawa i Sprawiedliwo艣ci Krystyna Paw艂owicz.

- Czyta艂am jad艂ospis i wymagania czystej i prawdziwej porcelany. Jestem zszokowana, ja osobi艣cie zrobi臋 wszystko, z艂o偶臋 wszelkie mo偶liwe wnioski, 偶eby to rozpasanie w trudnej sytuacji bud偶etu pa艅stwa ukr贸ci膰 - stwierdzi艂a.

Z okazji 30-lecia TK og艂oszono przetarg na wyb贸r firmy, kt贸ra obs艂u偶y mi臋dzynarodow膮 konferencj臋 oraz p贸藕niejsze uroczysto艣ci. Chodzi przede wszystkim o zapewnienie us艂ug hotelarskich, konferencyjnych, restauracyjnych (w tym cateringowych) i transportowych i ich koordynacj臋. Przewidzianych jest oko艂o 200 os贸b, a wszystko kosztowa膰 ma 750 tys. z艂 netto.

http://m.niezalezna.pl/74603-ale-balange-szykuje-trybunal-za-750-tysiecy-zl-w-menu-rosol-z-bazanta-i-pieczony-udziec-jagnie

Data: 2016-01-05 19:55:01
Autor: MarkWoydak.
Hrabia Rzeplinski i jego malpy