"Hrabia" p.o. Prezydenta RP "czyści" Pałac Prezyde ncki!

Data: 2010-04-22 13:11:17
Autor: Antenka
"Hrabia" p.o. Prezydenta RP "czyści" Pałac Prezyde ncki!
A co na to rodzina śp. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego?
Czy Komorowski plądruje w osobistych rzeczach śp. Lecha i Marii
Kaczyńskich? Niedobrze mi. Pełowskie hieny cmentarne... :-((

Antenka

Data: 2010-04-22 22:28:58
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-22 22:11, Antenka pisze:
A co na to rodzina śp. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego?
Czy Komorowski plądruje w osobistych rzeczach śp. Lecha i Marii
Kaczyńskich? Niedobrze mi. Pełowskie hieny cmentarne... :-((

Antenka

Przypomnij sobie Antenko analogiczne sytuacje w TVP po usunięciu niewygodnego p. Farfała i w CBA po p. Kamińskim :-( ...  Chyba już nikt porządny nie ma watpliwości czym jest PO... :-(

Data: 2010-04-22 22:40:43
Autor: Piotr
"Hrabia" p.o. Prezydenta RP "czyści" Pałac Prezydencki!
Dnia Thu, 22 Apr 2010 22:34:08 +0200, EUR napisał(a):

A ty jestes taki porzadny.
Nauczyciel po wielu latach ciezkich studiow i wielu latach praktyki ma miec wedlug ciebie dwa razy mniej niz murarz po zawodowce, ktory temu nauczycielowi zakladal kosz na glowe w czasie lekcji.
Tfu!
Porzadny Jadrys jak caly Departament IV SB i reszta rzydowskich MOrdercow, komunistyczny wsiowy leb.

A idze ty już spać pofrustrowana pijaczyno.
Piotr
PS. A tych z IV departamentu podaj do sądu, powinni ci jednak te zaległe
pobory wypłacić.
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-22 22:45:37
Autor: Piotr
"Hrabia" p.o. Prezydenta RP "czyści" Pałac Prezydencki!
Dnia Thu, 22 Apr 2010 22:41:52 +0200, EUR napisał(a):

Niby za co?

A skąd ja mam to wiedzieć, co ty tam robiłeś?
Piotr --

Data: 2010-04-23 07:19:08
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "EUR" <eur@eu.pl> napisał w wiadomości news:hqqcr7$309$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1xu27h337yfqu.16y43t97y0n5u.dlg40tude.net...
A skąd ja mam to wiedzieć, co ty tam robiłeś?
Piotr

To jezeli gowno wiesz i w dupie byles to nie szczekaj wsiowy chamski psie, bo ja dla nich nic nie robilem.
Wrecz odwrotnie, to oni mnie okradli, przesladowali, probowali wrobic i pomawiali.
Moze wyrzuty sumienia maja i odszkodowanie chca zaplacic skoro wierzysz w to ze to oni sa mi winni pieniadze.
Jacy oni uczciwi teraz nagle.
Tfu!
Ty parchaty rzydowski debilu.

Jeszcze Ciebie nie splonkowałem?! Już to nadrabiam ...

Data: 2010-04-22 22:49:19
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-22 22:34, EUR pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hqqbkr$i1$1news.onet.pl...
[...]

Bo ja wiem czy porządny?. - Staram się tylko być sprawiedliwy w ocenach..

Data: 2010-04-22 23:27:52
Autor: cytryna
[...]

"Hrabia" szuka jakiejś sukienki dla kolegi senatora z PO oraz dobrego krawata
dla uciekniera z PiS, też zresztą senatora-nepotyzmem znamiennego.

Data: 2010-04-23 00:31:10
Autor: zbig
On 22 Kwi, 23:27, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
dobrego krawata
dla uciekniera z PiS, też zresztą senatora-nepotyzmem znamiennego.

Ty się miarkuj bo będą bęcki od kolegów z PiS. To jeszcze nie wiesz ,
że ten uciekinier, skunks i jeszcze jakoś tam przez was zwany bedzie
juz niedługo waszym kandydatem na prezydenta?

Data: 2010-04-23 00:43:39
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
krawata
dla uciekniera z PiS, też zresztą senatora-nepotyzmem znamiennego.

   przestan wreszcie, pitku cytrynku.

   AR

"Hrabia" p.o. Prezydenta RP "czyści" Pałac Prezyde ncki!