"Hrabia" p.o. Prezydenta RP "czyści" Pałac Prezydencki!

Data: 2010-04-22 23:27:52
Autor: cytryna
"Hrabia" p.o. Prezydenta RP "czyści" Pałac Prezydencki!
A co na to rodzina śp. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego?
Czy Komorowski plądruje w osobistych rzeczach śp. Lecha i Marii
Kaczyńskich? Niedobrze mi. Pełowskie hieny cmentarne... :-((

Antenka
"Hrabia" szuka jakiejś sukienki dla kolegi senatora z PO oraz dobrego krawata
dla uciekniera z PiS, też zresztą senatora-nepotyzmem znamiennego.

Data: 2010-04-23 00:31:10
Autor: zbig
On 22 Kwi, 23:27, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
dobrego krawata
dla uciekniera z PiS, też zresztą senatora-nepotyzmem znamiennego.

Ty się miarkuj bo będą bęcki od kolegów z PiS. To jeszcze nie wiesz ,
że ten uciekinier, skunks i jeszcze jakoś tam przez was zwany bedzie
juz niedługo waszym kandydatem na prezydenta?

Data: 2010-04-23 00:43:39
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
krawata
dla uciekniera z PiS, też zresztą senatora-nepotyzmem znamiennego.

   przestan wreszcie, pitku cytrynku.

   AR

"Hrabia" p.o. Prezydenta RP "czyści" Pałac Prezydencki!