Huawai p20 pro - nadal w top najlepsze zdjecia ?

Data: 2019-05-12 07:37:37
Autor: stacek
Huawai p20 pro - nadal w top najlepsze zdjecia ?
Witam
Czy nadal huawai p20 pro jest najlepszym ktory robi zdjecia?
Zastanawiam sie tez nad tanszym lg g7

Data: 2019-05-12 10:43:01
Autor: ANTI junta EUdSSR
chujawal p20 (sro nadal) - top najgorsze zdjęcia!
stacek wrote in message:
Zastanawiam sie tez nad tanszym

Propaganda nie zna granic i osiąga najzasobniejsze żniwo GŁUPCÓW!

--
ANTI junta EUdSSR (he spits on NATO asshole)

Jesli ludzie nie zniszcza
eu-ABSURDIstan,  to tenze
ZNISZCZY ich z pewnoscia!

Oto jak kalifat germanistan kolonizuje kraj... http://bit.ly/2HnecAD

Data: 2019-05-12 11:57:29
Autor: Pszemol
"stacek" <stec3445f@gmail.com> wrote in message news:5cd7b121$0$17344$65785112news.neostrada.pl...
Czy nadal huawai p20 pro jest najlepszym ktory robi zdjecia?
Zastanawiam sie tez nad tanszym lg g7

A co to za ranking do którego się tu odnosisz...
Wydawało mi się, że najlepsze zdjęcia robi smartfon iPhone XS Max.

Data: 2019-05-12 19:58:26
Autor: z
W dniu 2019-05-12 o 18:57, Pszemol pisze:
A co to za ranking do którego się tu odnosisz...
Wydawało mi się, że najlepsze zdjęcia robi smartfon iPhone XS Max.

To zapodaj jakiś ranking bo ciekaw jestem czy ktoś pobije Lumię 1020

Data: 2019-05-12 21:23:52
Autor: z
Huawai p20 pro - nadal w top najlepsze zdjecia ?
Jakieś tendencyjne te testy. ;-)
Ajfony wygrywają przez subiektywną interpretację albo szybkość działania (to jest oczywiste)
Mam teraz Galaxy S7. Faktycznie zdjęcia bardziej dla idiotów i szybsze ale brak lampy xenonowej robi różnicę.

A jak w tym temacie ma się rzeczony Huawai p20?

Data: 2019-05-13 20:33:22
Autor: z
Huawai p20 pro - nadal w top najlepsze zdjecia ?
W dniu 2019-05-13 o 19:53, Pszemol pisze:
Co to znaczy "zdjęcia bardziej dla idiotów"?
Siebie masz, oczywiście, za geniusza?

To może napiszę jaśniej. Nie dla idiotów tylko dla amerykanów. Tylko automatyka. ;-)

A jak w tym temacie ma się rzeczony Huawai p20?

Skoro zgłębiałeś jakość zdjęć alfona i porównania z innymi telefonami myślałem że potrafisz odnieść to do nowszych telefonów.
Czy nastąpił nakiś postęp w tej dziedzinie

Ale Ty się znasz tylko na jednej marce i tylko wtedy gdy jest lepsza ood innych czyli zawsze ;-)

Data: 2019-05-14 08:06:20
Autor: z
Huawai p20 pro - nadal w top najlepsze zdjecia ?
W dniu 2019-05-14 o 01:41, Pszemol pisze:
Nie wiem czemu obrażasz Amerykanów a sam widzę nie bardzo
mądry jesteś: wszystkie smartfony oferują dzisiaj oprócz "tylko
automatyki" wiele innych funkcji którymi możesz korygować
efekt końcowy - fokus, ekspozycję świetlną, zooma.

Jedne bardziej inne mniej dla Amerykanów ;-)

Czy nastąpił nakiś postęp w tej dziedzinie

Nie interesuje mnie tematyka fotografii w nowoczesnych smartfonach.

To po co dalej piszesz w tym wątku?

Data: 2019-05-13 19:55:20
Autor: PiteR
Pszemol pisze tak:

Wydawało mi się, że najlepsze zdjęcia robi smartfon iPhone XS Max.

Najlepsze zdjęcia robi smartfon w którym da się wyłączyć auto focus i włączyć nieskończoność.

Jest taki?

--
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/

Data: 2019-05-13 19:58:25
Autor: PiteR
Huawai p20 pro - nadal w top najlepsze zdjecia ?
Pszemol pisze tak:

Najlepsze zdjęcia robi smartfon w którym da się włączyć auto focus

włączyć czy wyłączyć?

Jesteś szybki jak TL Jones w Ściganym.
Wysłałem superkibel z poprawką.

i włączyć nieskończoność.

Jest taki?

W moim iPhone dotykasz palcem gdzie ma ostrzyć i ustawiać
ekspozycję/naświetlenie. Ale ja mam dosyć starego już iPhone SE.

a jak ci samolot wypadnie z kółka to wyostrzy chmury? :)

Data: 2019-05-13 20:22:23
Autor: PiteR
Huawai p20 pro - nadal w top najlepsze zdjecia ?
Pszemol pisze tak:

zgaduję, że nie robisz zdjęć telefonem?

śmiechłem

Data: 2019-05-15 00:00:16
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2019-05-13 o 19:58, PiteR pisze:

Jesteś szybki jak TL Jones w Ściganym.
Wysłałem superkibel z poprawką.

Wow, 7 min różnicy :) Mój serwer nie przyjmuje superkibli. Mam trochę ubawu w czytaniu :)

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy>>>

Data: 2019-05-14 14:18:07
Autor: Mirek Ptak
[...]

To rzeczywiście wydawało Ci się ;)
Ten ranking to DXO Mobile jak sądzę.
I tak nadal P20 Pro jest lepszy od jakiegokolwiek iPhone (wg tego znanego serwisu).

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2019-05-16 09:56:02
Autor: Mirek Ptak
On 2019-05-15 02:11, Pszemol wrote:
I tak nadal P20 Pro jest lepszy od jakiegokolwiek iPhone
(wg tego znanego serwisu).

A pamiętasz w *czym* lepszy?

Nie bardzo:
https://www.dxomark.com/huawei-p20-pro-camera-review-innovative-technologies-outstanding-results/

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2019-05-18 05:53:28
Autor: Pszemol
[...]

A Pixel 3a? Google się chwali że lepszy przy ciemnych scenach od iPX:
https://www.redmondpie.com/new-google-billboards-compare-pixel-3a-price-low-light-photography-to-apples-phone-x/?fbclid=IwAR2gCiNAP3Jruk86Vjkvnm4iDcno2AH5OxUqFskBv3fBzr9r9NkmQCyFV4Y

Data: 2019-05-18 13:34:33
Autor: radekp@konto.pl
Huawai p20 pro - nadal w top najlepsze zdjecia ?
Sun, 12 May 2019 07:37:37 +0200, w
<5cd7b121$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>, stacek <stec3445f@gmail.com>
napisał(-a):

Witam
Czy nadal huawai p20 pro jest najlepszym ktory robi zdjecia?
Zastanawiam sie tez nad tanszym lg g7

Od czasu P30 nie ma.
P30 to pierwszy tel. z optycznym zoomem, czyli pierwszy który nadaje się do
robienia zdjęć.

Data: 2019-05-19 23:35:19
Autor: Filip454
napisał(-a):

[...]

radykalne masz poglądy
Tymczasem w rękach dobrego fotografa każdy aparat nadaje się
do robienia zdjęć, bo to nie aparat tylko fotograf je robi...

Oczywiście, że tak, ale czasem nie przeskoczysz ograniczeń sprzętu, żeby zrobić fajne zdjęcie np. w nocy. W smartfonach jest to chyba największa obecnie bolączka.

--
Filip454
[filip454.newsgroups@gmail.com]

Data: 2019-05-19 23:42:14
Autor: radekp@konto.pl
Huawai p20 pro - nadal w top najlepsze zdjecia ?
Sat, 18 May 2019 08:14:23 -0500, w <qbp0f9$v7h$1@dont-email.me>, "Pszemol"
<Pszemol@PolBox.com> napisał(-a):

> [...]

Tymczasem w rękach dobrego fotografa każdy aparat nadaje się
do robienia zdjęć, bo to nie aparat tylko fotograf je robi...

Opowiadaj jak zdolny fotograf robi zbliżenia smartfonem, pośmiejmy się...

Data: 2019-05-20 00:25:30
Autor: collie
W dniu 19.05.2019 23:42, radekp@konto.pl pisze:

Tymczasem w rękach dobrego fotografa każdy aparat nadaje się
do robienia zdjęć, bo to nie aparat tylko fotograf je robi...

Opowiadaj jak zdolny fotograf robi zbliżenia smartfonem, pośmiejmy się...

Normalnie, na piechotę. Podobnie jak zdolny fotograf będzie robił
zbliżenie na ten przykład Canonem EOS 5D Mark IV ze stałką 50/1.4
Śmiej się. Jak głupi do sera.

Data: 2019-05-20 10:18:06
Autor: radekp@konto.pl
Huawai p20 pro - nadal w top najlepsze zdjecia ?

Normalnie, na piechotę.

:DDD

Śmiej się. Jak głupi do sera.

Z ciebie się śmieję, to fakt.

Data: 2019-05-20 10:54:19
Autor: collie
Huawai p20 pro - nadal w top najlepsze zdjecia ?
W dniu 20.05.2019 10:18, radekp@konto.pl pisze:

Normalnie, na piechotę.

:DDD

Śmiej się. Jak głupi do sera.

Z ciebie się śmieję, to fakt.

Ale kontekstu do przytoczonego cytatu nie omieszkałeś
wyciąć, bo wskazywał on, że nie jesteś wesoły głupiec,
ale zwyczajny wiejski głupek, nie mający pojęcia, że
smartfon ma akurat takie same możliwości w kwestii
zbliżeń jak profesjonalna lustrzanka ze stałką.

Data: 2019-05-20 12:20:55
Autor: radekp@konto.pl
Huawai p20 pro - nadal w top najlepsze zdjecia ?
Mon, 20 May 2019 10:54:19 +0200, w <5ce26b3b$0$524$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

smartfon ma akurat takie same możliwości w kwestii
zbliżeń jak profesjonalna lustrzanka ze stałką.

Rzeczywiście -- masz rację. Jesteś wiejskim głupkiem.

Data: 2019-05-22 01:33:51
Autor: Filip454
W dniu 2019-05-20 o 10:54, collie pisze:
ale zwyczajny wiejski głupek, nie mający pojęcia, że
smartfon ma akurat takie same możliwości w kwestii
zbliżeń jak profesjonalna lustrzanka ze stałką.

Akurat jeśli piszemy o np. bokeh w kontekście obiektywów ze zmienną ogniskową, to już niestety nie jest tak różowo. Nie mówimy tu o nowoczesnych protezach bokeh w smartfonach z wykorzystaniem podwójnego aparatu, tylko normalnym, ładnym rozmytym tle, znanym z lustrzanek.

Data: 2019-05-21 11:23:52
Autor: radekp@konto.pl
Huawai p20 pro - nadal w top najlepsze zdjecia ?
Mon, 20 May 2019 13:55:00 -0500, w <qbut64$8ds$1@dont-email.me>, "Pszemol"

"collie" <collie2@vp.pl> wrote in message news:5ce1d7da$0$525$65785112news.neostrada.pl...

> Normalnie, na piechotę. Podobnie jak zdolny fotograf będzie robił
> zbliżenie na ten przykład Canonem EOS 5D Mark IV ze stałką 50/1.4
> Śmiej się. Jak głupi do sera.

Niektórzy ludzie nie mają *pojęcia o wyobrażeniu*...

A niektórzy nawet o pisaniu :)

Data: 2019-05-18 20:55:53
Autor: Chris

https://www.dxomark.com/

--
Na głowie nowe Raybany, w ręku nowiutki Ajfonek, a przed nią idzie Dżesika, a za nią biegnie Brajanek.

Huawai p20 pro - nadal w top najlepsze zdjecia ?