Huawei

Data: 2016-01-09 23:32:09
Autor: Mirek Ptak
Huawei
W dniu 2016-01-09 o 22:23, ALEX Alpha MR pisze:
Właśnie nosiłem się z zamiarem kupna P8 Lite.
Mam Samsunga i jest w nim taki podkatalog, gdzie lądują wszelkie skróty
do aplikacji i widgetów, zainstalowanych aplikacji. Jak zechcę to je
wyciągnę na dowolny pulpit, a jak nie to czekają na użycie. Ale właśnie
dziś jakaś panienka mi powiedziała, z logo Huawei na koszulce, że
WSZYSTKIE zainstalowane aplikacje i widżety MUSZĄ wylądować na pulpicie.
Brzmi to niedorzecznie. Może ktoś z użytkowników powiedzieć jak to jest?
Widget "odliczanie" mam uruchomiony 12 razy na jednym pulpicie, bo
odliczają mi czas do różnych zdarzeń. Więc jak to jest z tymi widgetami?

Zapewne taki jest firmowy launcher (miałem podobny w tablecie Lenovo), ale że nie mamy tu do czynienia z "najlepszym systemem mobilnym na świecie" ;) wystarczy zmienić launcher na inny (na przykład Nova) i już będzie "klasycznie" :)

Pozdrawiam - Mirek
PS.
Sprawdzić, czy nie miui (wg Opisu Android 5.0 więc OK)
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Huawei