Huawei E122 ze Szwecji - jak ożenić go z Play?

Data: 2010-05-03 14:35:41
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Huawei E122 ze Szwecji - jak ożenić go z Play?
Przez jakiś czas używałem go w szwedzkiej 3'ce.

Jak ożenić go z Playem?
Mam starter iii... co?

DC-Unlocker mówi, że wg. niego modem ma simlocka - jak zdjąć?

I co z aplikacjÄ… - Mobile Partner?

Da się jakoś zamienić ten soft zintegorwany z modemem, na jakiś uniwersalny? Nie wykluczam paru podróży więcej więc przydało by się to.

Dzięki z góry.

Ps. Przepraszam za ew. krzaki dot. kodowania - nie wiem czy poprawnie ustawiłem po reinstalce.

--
Adam 'Adak' KÄ™piĹ„ski    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2010-05-03 13:42:43
Autor: Darek
Huawei E122 ze Szwecji - jak ożenić go z Play?
modem ma
simlocka - jak zdjac?

Moze na Allegro uda Ci sie kupic taki kod odblokowujacy (ceny od 1 zl). Nie widze co prawda tego modelu Huawei, ale sprzedawcy pisza, zeby sie z nimi kontaktowac w przypadku innych modeli.

I co z aplikacja
- Mobile Partner?

Da sie jakos
zamienic ten soft zintegorwany z modemem

Przeciez ten soft jest uniwersalny, jedynie musisz w opcjach programu dodac nowe polaczenie (apn play to internet) i ustawic jako domyslne.

Data: 2010-05-03 23:40:23
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Huawei E122 ze Szwecji - jak ożenić go z Play?
Moze na Allegro uda
Ci sie kupic taki
kod odblokowujacy
(ceny od 1 zl). Nie
widze co prawda
tego modelu Huawei,
ale sprzedawcy
pisza, zeby sie z
nimi kontaktowac w
przypadku innych
modeli.

Troche gugla i znalazlem pomocnego uzytkownika, ktory kod wygenerowal mi od reki.

Przeciez ten soft
jest uniwersalny,
jedynie musisz w
opcjach programu
dodac nowe
polaczenie (apn
play to internet) i
ustawic jako
domyslne.

No wlasnie nie jest.

Ale zmienilem na Mobile Partner (jego tez wladowalem na modem) i wszystko dziala.

Soft tre.se nie dzialal z playem nawet po zdjeciu simlocka! (nie dalo sie tam NIC ustawic).

Ps. Pojade gdzies do centrum miasta i zobacze, ale Warszawa - prawobrzezna strona wisly - transfery do ok 50kB/s.
Niby nie ma co porównywać, ale w Sztokholmie (i to wcale nie w centrum) miałem 300-500kB/s, także podczas jazdy daleko poza nim - z niczym nie bylo problemow.

Ech, roznica...

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2010-05-03 22:09:11
Autor: Darek
Huawei E122 ze Szwecji - jak ożenić go z Play?

Soft tre.se nie
dzialal z playem nawet po zdjeciu simlocka! (nie dalo
sie tam NIC
ustawic).

To ja zle zrozumialem Twoje pytanie dotyczace softu. Myslalem, ze miales Mobile Partner i chciales go na cos zmienic.

[...]

Play ma ograniczenie transferu do 1Mb/s (120 kB/s), wiec jezdzenie w rozne miejsca niewiele pomoze.

Data: 2010-05-03 13:50:27
Autor: Waldek Godel
Huawei E122 ze Szwecji - jak ożenić go z Play?
Dnia Mon, 03 May 2010 14:35:41 +0200, Adam 'Adak' Kępiński napisał(a):

DC-Unlocker mówi, że wg. niego modem ma simlocka - jak zdj±ć?

tymże DC-unlockerem - kupić kod i zastosować

Da się jako¶ zamienić ten soft zintegorwany z modemem, na jaki¶ uniwersalny? Nie wykluczam paru podróży więcej więc przydało by się to.

Poszukaj na stronie Huaweia

"Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla
dywidenda i wzrost kursu" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-05-03 17:27:11
Autor: Piotr M
Dnia 03-05-2010 o 14:35:41 Adam 'Adak' Kępiński <adak@poczta.onet.pl>  napisał(a):

Da się jako¶ zamienić ten soft zintegorwany z modemem, na jaki¶  uniwersalny? Nie wykluczam paru podróży więcej więc przydało by się to.

W ogóle możesz nie używać softu. Jak ustanowisz poł±czenie to w  Poł±czeniach sieciowych masz na stałe now± pozycję i już.

PS.
Playowski soft (uruchomiony) powoduje że okna w Windowsie podczas  przeci±gania staj± się ramkami. W ogóle go nie używałem, no, od ¶więta  żeby odczytać jakiego¶ smsa, czy jak co¶ szwankowało to patrzyłem jaki  zasięg.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Huawei E122 ze Szwecji - jak ożenić go z Play?