Huawei E160 grzeje się

Data: 2009-10-27 08:31:29
Autor: Piotr M
Huawei E160 grzeje się
Witam

Chciałbym dowiedzieć się, czy to normalne że modem Huawei E160 USB
rozgrzewa się hmm spokojnie do ponad 50st? Niezależnie od transferu. U Was
też tak? Coś wykonuje aż taką pracę że tyle ciepła wydziela?
Dzięki.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-10-27 09:27:35
Autor: Jakub Danecki
Huawei E160 grzeje się
Piotr M wrote:
Chciałbym dowiedzieć się, czy to normalne że modem Huawei E160 USB
rozgrzewa się hmm spokojnie do ponad 50st? Niezależnie od transferu. U
Was też tak? Coś wykonuje aż taką pracę że tyle ciepła wydziela?

Grzanie się modemów, zwłaszcza tych mniejszych rozmiarami jest dość
powszechne - jak to coś musi wypchać nawet 2W mocy i parę W spalić na
inne czynności - gdzieś to ciepło musi się uwolnić. A temperatura końcowa
zależy od tego, czy modem ma jak się chłodzić.

Jakub

Data: 2009-10-27 17:34:28
Autor: awiesiek
Huawei E160 grzeje się

Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.pl> napisał w wiadomości news:13urrqlbo3vfk.103y5gbml4p8q.dlg40tude.net...
[...]

Uszanowanie

Zastosuj antenę , modem będzie pracować mniejszą mocą
bilans mocy łącza radiowego poprawi się , jeśli antena będzie
zewnętrzna to promieniowanie radiowe wyprosisz za ścianę i
ogólnie sporo można zyskać .
Każdy profesonalny sprzęt tak się konfiguruje , że antena
jest poza obrębem pomieszczenia .
Zmniejsza się w ten sposób zakłócenia , polepsza stosunek
sygnał / szum i ogólnie modem ma lepsze warunki pracy .

--
awiesiek __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4548 (20091027) __________

Data: 2009-10-27 16:36:07
Autor: Waldek Godel
Huawei E160 grzeje się
Dnia Tue, 27 Oct 2009 17:34:28 +0100, awiesiek napisał(a):

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4548 (20091027) __________

Mógłbyś proszę zaprzestać wysyłania tych reklam na grupę? Reklamy tutaj są
zabronione.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-10-27 17:54:55
Autor: awiesiek
Huawei E160 grzeje się

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1ejpov0s2tkjc$.dlglepper.institute.com...
[...]

Oczywiście , że mógłbym .
Ale ostatni raz pozwolę sobie sobie na małego psikusa .
A nie prościej jak byś mnie do filterka wrzucił ?
Byłbym wdzięczny - dozgonnie i o jeden dzien dłużej ,
albo do czasu aż zapomnę .
Dziękuję uprzejmie :-)

Data: 2009-10-27 20:03:06
Autor: Tomaszek
Huawei E160 grzeje się
awiesiek pisze:
__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4548 (20091027) __________

Jesteś debilem. I to nie jest obraza, tylko stwierdzenie faktu.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-10-27 18:30:03
Autor: Pan Piskorz
Huawei E160 grzeje się
zabronione.

pies internetu się odezwał
P.

Data: 2009-10-27 23:36:29
Autor: AZ
Huawei E160 grzeje się
W artykule news:hc7an1$qbd$1inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Pan Piskorz z adresu <piskorz1@buziaczek.pl> napisał(a):

pies internetu się odezwał

A tu nam zaszczekał pies ogrodnika.

Huawei E160 grzeje się