Huawei E180 i Aero2 w Toruniu

Data: 2012-02-17 12:49:39
Autor: Kamil 'Model'
Huawei E180 i Aero2 w Toruniu
Hejka.
Jak w temacie na tym modemie w Toruniu nie mogę odpalić Aero2. Nie widzi sieci (pokazuje 3 kreski zasięgu niby, ale sieci nie rozpoznaje). Diodka modemu miga na zielono, a po zalogowaniu do sieci powinna na niebiesko. Modem z inną kartą (np. orange czy plus) działa jak należy.
Nie wiem czy problem leży po stronie karty, czy coś z siecią Aero2 w Toruniu. We wtorek będę w Warszawie i mam zamiar wziąć ze sobą laptopa z modemem i zobaczyć czy to w ogóle działa.
Wyprzedzam pytania:
1 - Modem Huawei E180 jest na liście działających modemów,
2 - sprawdzane w terenie (nie tylko w domu)
3 - przetrzepałem internet z góry na dół (zrobiłem update modemu, różne softy)
4 - pomysły mi się skończyły

Data: 2012-02-20 00:13:01
Autor: Jakub Danecki
Kamil 'Model' wrote:
Jak w temacie na tym modemie w Toruniu nie mogę odpalić Aero2. Nie
widzi sieci (pokazuje 3 kreski zasięgu niby, ale sieci nie rozpoznaje).

A co te 3 kreski wyświetla? Skąd (jaki OP) pochodzi ten modem?
Czy przy ręcznym wyborze operatora na liście pojawia się
Aero2/260-17/PL17?
Nie spotkałem się z całkiem niedziałającym E180 z Aero2, najczęśniej
problemem był słąby sygnał sieci.

Jakub

Data: 2012-02-20 07:15:08
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2012-02-20 01:13, Jakub Danecki pisze:
Kamil 'Model' wrote:
[...]

No właśnie o to chodzi, że pojawiają się kreski zasięgu, ale brak logowania do sieci (modem świeci na zielono, a powinien na niebiesko). Na liście OP są tylko Orange/Plus/Play/T-mobile
Brak Aero2
A według mapy i opisów znalezionych na necie miało to działać w Toruniu.
We wtorek będę w Warszawie więc sprawdzę tam czy działa

Data: 2012-02-20 10:32:02
Autor: Jakub Danecki
Kamil 'Model' wrote:
No właśnie o to chodzi, że pojawiają się kreski zasięgu, ale brak
logowania do sieci (modem świeci na zielono, a powinien na niebiesko).

Nie odpowiedziałeś na pytanie, w jakim programie. Jezeli obok kresek
zasięgu nie ma nazwy sieci, to nie wiesz, czy jesteś w zasięgu - to
zasięg pierwszej lepszej sieci, do jakiego zalogował się modem w celu
realizacji połączeń 112.

Na liście OP są tylko Orange/Plus/Play/T-mobile Brak Aero2 A według
mapy i opisów znalezionych na necie miało to działać w Toruniu.

Za pomocą Top NetInfo przełącz preferowane sieci na GSM, a potem
ponownie na WCDMA. Być może ta sztuka ma zablokowane UMTS 900.

We wtorek będę w Warszawie więc sprawdzę tam czy działa

W razie czego odezwij się do mnie (jakoś przez jdtech.pl albo po prostu
na priv) - może będę w stanie pomóc.

Jakub

Data: 2012-02-20 11:36:51
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2012-02-20 11:32, Jakub Danecki pisze:
Kamil 'Model' wrote:
[...]

Sorki, w top netinfo sprawdzałem.
W środę będę wiedział więcej więc się wtedy odezwę. Według wszelkich informacji modem powinien bez problemów współpracować z Aero2. A jak sprawdzić czy ma zablokowane UMTS 900?? A jak ma to można to odblokować??

W każdym razie w środę się odezwę

Dzięki

Data: 2012-02-20 21:39:07
Autor: Jakub Danecki
Kamil 'Model' wrote:
> [...]
> zasięgu nie ma nazwy sieci, to nie wiesz, czy jesteś w zasięgu - to
> zasięg pierwszej lepszej sieci, do jakiego zalogował się modem w celu
[...]
> Za pomocą Top NetInfo przełącz preferowane sieci na GSM, a potem
> ponownie na WCDMA. Być może ta sztuka ma zablokowane UMTS 900.

Sorki, w top netinfo sprawdzałem.

No to wyjaśnienie sytuacji masz wyżej.

[...]

Też napisałem wyżej - dlatego tak długie dwa cytaty zostawłem.

Jakub

Huawei E180 i Aero2 w Toruniu