Huawei E5832-S

Data: 2013-09-16 21:50:47
Autor: Mr. Misio
Huawei E5832-S
Czy da sie Huawei E5832-S kupionego w/z Play uzywac bez kombinacji a Aero2?

Limit na Play mi sie wyczerpal juz, ale po przelozeniu karty, skonfigurowaniu profilu wg.
http://marcinbojko.wordpress.com/2012/10/22/aero2-i-huawei-e5832/

zacinam sie na punkcie "wlaczyc roaming", bo moja aplikacja wyglada inaczej, i nigdzie tego w opcjach nie moge znalezc.

Huawei swieci czerwonym R (roaming) ale sie nie laczy z siecia Aero.

Ktos cos moze podpowiedziec?

Data: 2013-09-17 00:04:48
Autor: Titus Atomicus
Huawei E5832-S
In article <l17neo$a6v$1@node1.news.atman.pl>,
 "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:

[...]

<http://jdtech.pl/2011/06/aero2-zestawienie-zgodnych-modemow-w-budowie.html>

'niektore wersje maja problemy ze wznawianiem polaczenia w roamingu'
--
TA

Data: 2013-09-17 10:18:18
Autor: dizel
Huawei E5832-S
On Mon, 16 Sep 2013 21:50:47 +0200, "Mr. Misio"
[...]

Weź ściągnij sobie topnet info i tam ręcznie można ustawić z jakich
nadajników ma modem korzystać i czy ma być roaming czy nie. Pozdrawiam

Data: 2013-09-17 15:08:11
Autor: Mr. Misio
Huawei E5832-S
Użytkownik dizel napisał:
[...]

Pewnie tak zrobie. Ale wyglada na to ze mam sim-locka :/ Bo tylko z playowymi kartami internet bangla, a z cala reszta, nie tylko z Aero2, nie bangla.

Data: 2013-09-17 16:43:21
Autor: dizel
Huawei E5832-S
On Tue, 17 Sep 2013 15:08:11 +0200, "Mr. Misio"
<mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:

Pewnie tak zrobie. Ale wyglada na to ze mam sim-locka :/ Bo tylko z playowymi kartami internet bangla, a z cala reszta, nie tylko z Aero2, nie bangla.

To pewnie wszystko wina simlocka w takim razie. Z większości huawei
można ściągnąć po kodzie za darmo. Do tego co ty masz to chyba to
będzie pasować: http://www.youtube.com/watch?v=gGSjmdJZS6E
http://petiksmode.com/2013/04/16/how-to-unlock-huawei-mifi-e5832/
Zaznaczam że nie testowałem ale pewnie się da

Pozdrawiam

Data: 2013-09-17 16:48:12
Autor: dizel
Huawei E5832-S
On Tue, 17 Sep 2013 16:43:21 +0200, dizel <xxx@xxx.xx> wrote:

[...]

Z drguiej strony Play nie zakłada na telefony/modemy simlocków więc
jeśli modem jest z salonu to można się do nich zwrócić o kod jakby co.
Spróbuj z tym topnet info bo może simlocka nie być, tylko to kwestia
ustawień.

Pozdrawiam

Data: 2013-09-17 19:30:43
Autor: Mr. Misio
Huawei E5832-S
Użytkownik dizel napisał:

Spróbuj z tym topnet info bo może simlocka nie być, tylko to kwestia
ustawień.

Ale T-mobile, Aero, Orange by nie dzialaly a play tak?

Data: 2013-09-17 19:42:23
Autor: dizel
Huawei E5832-S
On Tue, 17 Sep 2013 19:30:43 +0200, "Mr. Misio"

Użytkownik dizel napisał:

Spróbuj z tym topnet info bo może simlocka nie być, tylko to kwestia
ustawień.

Ale T-mobile, Aero, Orange by nie dzialaly a play tak?

To może rzeczywiście simlock jeżeli nic innego nie działa. Jeśli
brałeś to na jakąś umowę to można do play zwrócić się o kod, a jak nie
to samemu spróbować to zdjąć.

Pozdrawiam

Data: 2013-09-17 19:52:30
Autor: Mr. Misio
Huawei E5832-S

Użytkownik dizel napisał:

[...]

Kupiony w sklepie bundel modem plus starter. Ale obczaje zdejmowanie sima.

Data: 2013-09-17 20:37:42
Autor: dizel
Huawei E5832-S
On Tue, 17 Sep 2013 19:52:30 +0200, "Mr. Misio"
<mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:

Kupiony w sklepie bundel modem plus starter. Ale obczaje zdejmowanie sima.

Jeśli byłby simlock założony to przy włożeniu innej karty niż play i
próbie logowania na pewno pojawiało by się okienko jakieś żeby wpisać
kod do zjęcia simlocka. Pozdrawiam

Data: 2013-09-17 20:52:08
Autor: Mr. Misio
Huawei E5832-S
Użytkownik dizel napisał:
[...]

Myslisz? :) A gdzie mi sie to okienko powinno pojawic?

Data: 2013-09-17 21:08:34
Autor: dizel
Huawei E5832-S
On Tue, 17 Sep 2013 20:52:08 +0200, "Mr. Misio"

Użytkownik dizel napisał:
[...]

Gdzieś pewnie przy próbie logowania z innej karty. Są jakieś programy
w necie do sprawdzenia czy ma się simlock czy nie. Trzeba by poszukać.
Najpierw bym sprawdził to topnet info, ustawić tam apn darmowy,
włączyć w ustawieniach pasmo umts 900, 2100 i do tego roaming i
sprawdził czy będzie działać, jak nie to za simlocka bym się wtedy
brał.

Pozdrawiam

Data: 2013-09-29 11:47:43
Autor: jakson
Huawei E5832-S
Gdzieś pewnie przy próbie logowania z innej karty. Są jakieś programy

Pytal "gdzie" a Ty odpisales "kiedy" :P.

Jak uzywalby Mobile Partnera czy podobnego "niezbyt fajnego" softu,
to pewnie takie okienko by zobaczyl.

Jesli ma zainstalowane "jedynie" sterowniki od modemu,
to takiego okienka nie zobaczy - bo i gdzie?
Po prostu nie polaczy sie + pojawi sie jakis "kod bledu".

Data: 2013-09-29 11:53:07
Autor: jakson
Huawei E5832-S
Są jakieś programy w necie do sprawdzenia czy ma się simlock czy nie.

Tak - terminal (Putty, HyperTerminal)
oraz odpowiednia komenda AT (AT^CARDLOCK?).

A takim rozkazem zdejmiesz simlocka:
AT^CARDLOCK="unlock code"

unlock code* uzyskasz na http://a-zgsm.com/freecode/ i podobnych.

Data: 2013-09-18 02:02:53
Autor: Titus Atomicus
Huawei E5832-S
In article <l1a8co$35d$2@node2.news.atman.pl>,

Użytkownik dizel napisał:

> [...]
> kod do zjęcia simlocka.

Myslisz? :) A gdzie mi sie to okienko powinno pojawic?

No wlasnie raz sie pojawia raz nie. Mi chyba sie pojawilo dopiero na jakims windowsie xp (wersji SP nie pamietam).
--
TA

Huawei E5832-S