Huawei P10

Data: 2017-04-20 22:11:08
Autor: Pszemol
Huawei P10
Czy jest tu na grupie jakis uzytkownik tego smartfona?
Chetnie przeczytalbym opinie z pierwszej reki...

Pytanie za dodatkowe punkty:
Jak rozwiazana jest tam obsluga dwu-SIMkartowosci?

Data: 2017-04-21 15:30:57
Autor: krzysztofsf
Huawei P10
W dniu piątek, 21 kwietnia 2017 00:14:17 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
Czy jest tu na grupie jakis uzytkownik tego smartfona?
Chetnie przeczytalbym opinie z pierwszej reki...

Pytanie za dodatkowe punkty:
Jak rozwiazana jest tam obsluga dwu-SIMkartowosci?

http://android.com.pl/artykuly/88624-huawei-przyznaje-zakup-p10-lub-p10-plus-loteria/

Osobiscie polecam

http://www.geekbuying.com/item/Xiaomi-Mi-5S-Plus-4GB-64GB-Smartphone-- -Dark-Gray-372732.html

Wady - brak B20 w LTE, kupiwszy w  tym konkretnym sklepie trzeba sobie wgrac oficjalna wersje global (wystarczy pobrac, uruchomic i pojdzie jak zwykla aktualizacja), moze byc +23% do ceny jesli dojdzie vat na cle.

Data: 2017-04-22 07:02:12
Autor: Pszemol
Huawei P10
krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> wrote:
[...]

Tak, wiem o tym, ale nie uwazam ze sie "drastycznie" różnią. Redaktóry jak
zwykle przesadzaja dla sensacji...

Osobiscie polecam

http://www.geekbuying.com/item/Xiaomi-Mi-5S-Plus-4GB-64GB-Smartphone-- -Dark-Gray-372732.html

Zupełnie inny telefon. Ale dzięki :-)

Wady - brak B20 w LTE, kupiwszy w  tym konkretnym sklepie trzeba sobie
wgrac oficjalna wersje global (wystarczy pobrac, uruchomic i pojdzie jak
zwykla aktualizacja),

No ale ten globalny soft dodaje pasmo B20 w LTE czy tylko chinskie krzaczki
karczuje?

moze byc +23% do ceny jesli dojdzie vat na cle.

Z tym nie byłoby problemu gdybym wysłał na adres w USA...

Data: 2017-04-22 03:39:35
Autor: krzysztofsf
Huawei P10
W dniu sobota, 22 kwietnia 2017 09:05:23 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> wrote:

Tak, wiem o tym, ale nie uwazam ze sie "drastycznie" różnią. Redaktóry jak
zwykle przesadzaja dla sensacji...

Do tego brak powloki oleofobowej

> [...]

karczuje?

moze byc +23% do ceny jesli dojdzie vat na cle.

Z tym nie byłoby problemu gdybym wysłał na adres w USA...

Wymiana oprogramowania nie budzi  B20 ale zastepuje soft sklepowy (chnski stabile skrzyzowany z tlumaczeniami z MIUI Polska o numerze wersji nieistniejacej ale przez to dajacej sie zastapic prawdziwym globalem - mamy wtedy wersje aktualizujaca sie przez OTA, co nastepuje przynajmniej raz w miesiacu.

https://www.youtube.com/watch?v=z4KR_do-cRs

Data: 2017-04-26 04:28:33
Autor: Pszemol
Huawei P10
"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:2ffd92ff-89bb-4761-8fd7-20e519dd07c4googlegroups.com...
> [...]

Tak, wiem o tym, ale nie uwazam ze sie "drastycznie" różnią. Redaktóry jak

A' propos tej powłoki - czy ktoś się orientuje z czego jest zrobiona i jak jest trwała?
Innymi słowy: czy przy używaniu telefonu wyposażonego w taką powłokę ściera się
ona po jakimś czasie? Czy jest to część integralna górnej warstwy Gorila Glass?

> [...]

Wymiana oprogramowania nie budzi  B20 ale zastepuje soft sklepowy (chnski stabile skrzyzowany z tlumaczeniami z MIUI Polska o numerze wersji nieistniejacej ale przez to dajacej sie zastapic prawdziwym globalem - mamy wtedy wersje aktualizujaca sie przez OTA, co nastepuje przynajmniej raz w miesiacu.

Rozumiem, dzięki.

https://www.youtube.com/watch?v=z4KR_do-cRs

A za co konkretnie lubisz ten telefon Ty? Jak długo go używasz?

Data: 2017-04-26 12:41:38
Autor: J.F.
Huawei P10
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:odpp23$i0q$1@dont-email.me...
[...]

To chyba jest integralna wlasciwosc Goryla  ... ale po paru latach uzywania S4 ... albo on juz nie jest oleofobowy, albo ja zrobilem sie bardzo tlusty.

Co gorsza, jak wyczyscilem izopropanolem ten tluszcz, to sie palec nie chcial slizgac.
Na szczescie szybko sie szybka nasmarowala :-)

J.

Data: 2017-04-26 14:27:15
Autor: krzysztofsf
Huawei P10
W dniu środa, 26 kwietnia 2017 11:28:36 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

> https://www.youtube.com/watch?v=z4KR_do-cRs

A za co konkretnie lubisz ten telefon Ty? Jak długo go używasz?

Od grudnia.
Dlugi czas pracy na baterii, duzy ekran, szybki, nie przycina ani nie zwalnia. Dobrze lezy w rece, zwlaszcza po dokupieniu dedykowanego case z klapka (bez jest sliski). Przesiadka z LG G2.

Huawei P10