Huawei P10 Lite - podlaczenie do laptopa

Data: 2018-04-07 23:46:12
Autor: 1634Racine
Huawei P10 Lite - podlaczenie do laptopa
usiluje podlaczyc Huawei P10 Lite kablem usb do laptopa:
1.  adb driver zainstalowany  -- > http://adbdriver.com/downloads/
2. tryb programisty wlaczony => debug. usb wlaczone
              - przy powyzszym dwie inne komorki bez problemu widoczne w laptopie (kabel usb), manager urzadzen elegancki, bez zoltych znaczkow.

A z Huawei p10 lite nic z tego, manager urzadzen pokazuje na zolto nieznane urzadzenie.
Ratunkowo usilowalem zainstalowac dodatkowo ster. adb dedykowany dla uawei  -> https://gsmusbdriver.com/huawei-p10-lite, ale zainstalowac nie daje sie, mowi, ze nie znajduje wlasciwego urzadzenia.

Jakas podpowiedz, jak wykonac widzenie Huawei <-- > laptop?

Data: 2018-04-08 08:22:30
Autor: ToMasz
W dniu 07.04.2018 o 23:46, 1634Racine pisze:
[...]

przez serwer ftp?
widzieć się będą, transferować pliki możesz. jeśli jednak masz ochotę namieszać w sofcie, to jest jakaś dedykowana dystrybucja linuksa z zainstalowanym adb i wszelkimi sterownikami. Wgraj sobie na pendriva i spróbuj - moze się zobaczy z uaweiem.

ToMasz

Data: 2018-04-09 03:51:29
Autor: 1634Racine
Huawei P10 Lite - podlaczenie do laptopa
ToMasz w news:paccfa$lng$1dont-email.me
[...]

olaboga, serwer ftp, linuks...  np. Samsung i sony widza sie u mnie bez problemu z laptopem (i via usb, i via wifi), bez problemu obsluguje je prosty MyPhoneExplorer (i to mi wystarczy): dostep do sms-ow, katalogow wszelakich, multimediow, etc. tylko dogralem uniwersalny adb. Oba z root. A z Huawei problem rootowania dopiero bedzie, teraz *tylko* chce go zameldowac przez usb kablem (co najmniej, najlepiej via wifi) i probowac obslugiwac takze przez MyPhoneExplorer, co gwarantowane nie jest, ale o to bede martwil sie potem. Poki co laptop go nie widzi. Huawei to jakas inna galaktyka...?
Jakas mniej zakrecona metoda moze komus przyjdzie do glowy...

Data: 2018-04-09 16:15:38
Autor: Animka
W dniu 2018-04-09 o 03:51, 1634Racine pisze:

[...]

Program MyPhoneExplorer jest do telefonów Sony Ericcson, a nie do Samsungów.
Oczywiście z Samsungiem mi nie działa-wiadomo dlaczego.

--
animka

Data: 2018-04-09 20:07:22
Autor: Uncle Pete
Huawei P10 Lite - podlaczenie do laptopa
Program MyPhoneExplorer jest do telefonów Sony Ericcson, a nie do Samsungów.
Oczywiście z Samsungiem mi nie działa-wiadomo dlaczego.

Mi działa z Samsungiem, co robię źle?

Data: 2018-04-09 20:47:43
Autor: Animka
W dniu 2018-04-09 o 20:07, Uncle Pete pisze:
Program MyPhoneExplorer jest do telefonów Sony Ericcson, a nie do
Samsungów.
Oczywiście z Samsungiem mi nie działa-wiadomo dlaczego.

Mi działa z Samsungiem, co robię źle?

Napisz skąd ściągnąć ten program, który działa z Samsungiem, bo za każdym razem w opisie programu widzę, że on jest do Sony Ericsson.

--
animka

Data: 2018-04-10 00:38:32
Autor: Animka
W dniu 2018-04-09 o 20:47, Animka pisze:
[...]

Dzięki.
Już działa. Po Wifi. Zainstalowałam program w komputerze i dodatkowo aplikację na telefon ze sklepu google play.
Były przedtem problemy bo w telefonie mam Samsung KIES, który jest nie do usunięcia.

--
animka

Data: 2018-04-09 23:29:29
Autor: 1634Racine
Huawei P10 Lite - podlaczenie do laptopa
Uncle Pete w news:paga4p$8lf$1node1.news.atman.pl

nic.
(on po prostu nie czytal watku)

Data: 2018-04-09 00:29:06
Autor: przemek.jedrzejczak
Huawei P10 Lite - podlaczenie do laptopa
HiSuite

Data: 2018-04-09 10:50:20
Autor: 1634Racine
Huawei P10 Lite - podlaczenie do laptopa
przemek.jedrzejczak@gmail.com w
HiSuite

wiem, pytanie tylko: co takiego jest z huawei, ze samsung, sony bez problemu wspolpracuja u mnie z laptopem bez dodatkowego 20-50 MB softu,a huawei musi dostac to na pozarcie. Nie instalowalem, bo z kazda inna komorka udawalo sie to ominac bez wiekszych problemow.
Po prostu jest pytanie: o co chodzi z huawei?  to typowe? musi byc soft firmowy? nie wystarcza adb? albo jakies lekkie ster. usb...?

Data: 2018-04-10 20:33:16
Autor: ToMasz
W dniu 09.04.2018 o 10:50, 1634Racine pisze:
[...]

dalej, tak naprawdę nie wiemy co chesz zrobić. jakieś 10 lat, ludzkość osiągnęła taki poziom rozwoju, ze w dupie ma połączenie pomiędzy telefonem a komputerem. Jest to zazwyczaj (nie zawsze) konieczne przy rootowaniu, i sporadycznie wgrywaniu nowego oprogramowania. co więcej, nie jest do tego wymagany windows.
Tak więc jeśli chcesz transferować pliki, to wystarczy Ci jeden malutki programik, a pliki prześlesz sobie, u kolegi, w pracy - bez my fone exploraera. Jeśli chesz robić roota, albo wgrywać soft, to (proponuje) sciągnij plik 800mega, wgraj na pendriva uruchom z niego kompa. Po kija się wdawać w dyskusje czy to jest linuks czy windows, czy cośtam explorer czy ftp.

ToMasz

ps
mój samsung s3 albo s4, za cholere nie chciały transferowac plików na oryginalnym sofcie. po wgraniu lineage - bez problemów. po podłączeniu do kompa _na telefonie_ pojawia się pytanie czy ładujemy czy również przesyłamy pliki? Na telefonie!!!

Data: 2018-04-11 01:05:50
Autor: 1634Racine
Huawei P10 Lite - podlaczenie do laptopa
ToMasz w news:paj01g$aqa$1dont-email.me
[...]

napisalem w root poscie

> jakieś 10 lat, ludzkość
osiągnęła taki poziom rozwoju, ze w dupie ma połączenie pomiędzy telefonem a komputerem.

bzdura. jesli tylko jest powod, dla ktorego chcesz miec wygodny edytor sms, zero wysylania w chmury backupow, wygodne czyszczenie korespondencji, itp/itd  - to masz powod dla polaczenia z laptopem.
poza tym: nie dyskutujemy o sensie tego, ale o metodzie na wykonanie, skoro z innymi androidami udawalo sie,a huawei cuduje.

Data: 2018-04-12 23:18:13
Autor: ToMasz
Huawei P10 Lite - podlaczenie do laptopa
osiągnęła taki poziom rozwoju, ze w dupie ma połączenie pomiędzy telefonem a komputerem.

bzdura.
nie pisz tak proszę. To, że Ty przyzwyczaiłeś sie do pewnej funkcjonalności, nie znaczy że inni jej potrzebują. spróbuje punkt po punkcie

jesli tylko jest powod, dla ktorego chcesz miec wygodny edytor sms,
niechcę. smsy wysyłam z telefonu, gdy muszę. gdy siedzę przy kompie, komunikuje się wygodniej, albo piszę smsy na kompie bez telefonu
zero wysylania w chmury backupow,
Tu zadziałała Twoja wyobraźnia. myphone explorer albo chmura. a inne rozwiązania? Wogóle o jakim backupie mówimy? Bo twrp zrobi taki backup, ze możesz w przeglądarce otworzyć ostatnią zakładkę. to wszystko bez chmury. a inne programy... nie testowałem wszystkich, ale czy zapamiętają ustawienia kamer w programie do monitoringu? Nie sądze, a jakby potrafiły, to bałbym się o hasła.
wygodne czyszczenie korespondencji,
że jak? listów pisanych na telefonie? czy smów? Tak jak pisałem wcześniej, to Twoje przyzwyczajenia i nie znaczy że tego co robisz, nie da się zrobić łatwiej, szybciej, przyjemniej.
itp/itd
podaj jeden konkretny powód dla przeciętnego użytkownika telefonu. 200 minut rozmów, 30 bzdurnych smsów, messenger, youtube
- to masz powod dla polaczenia z laptopem.
kaman. podłączasz telefon do laptopa kablem usb i koniec. ładuje się. To co chesz zrobić to jakieś konkretne zadanie konkretnym programem
poza tym: nie dyskutujemy o sensie tego, ale o metodzie na wykonanie, skoro z innymi androidami udawalo sie,a huawei cuduje.
szach - mat.
Wgraj lineage i sprawdź czy to wina sprzętu czy softu

ToMasz

Data: 2018-04-17 00:09:56
Autor: 1634Racine
Huawei P10 Lite - podlaczenie do laptopa
ToMasz w news:paoiem$a8h$1dont-email.me
[...]

JA pisalem, ze inni (musza) jej potrzebowac? JA  potrzebuje. potrzeby innych sa ich sprawa. zdaje sie, ze elegancko sam zaprzeczasz sobie.

jesli tylko jest powod, dla ktorego chcesz miec wygodny edytor sms,
niechcę.

napisalem w 3 osobie  - to figura stylistyczna, oznacza: :ktokolwiek potrzebuje"

smsy wysyłam z telefonu, gdy muszę. gdy siedzę przy kompie, komunikuje się wygodniej, albo piszę smsy na kompie bez telefonu

swietnie, wybrales taka metode, ja dla mnie wygodniejsza - wszystkie inne komory sla sms z myphoneexplorera via wifi. Huawei nie daje sie podlaczyc chocby przez usb,nie jest rozpoznawany w ogole, wiec o wifi zapomnij.

zero wysylania w chmury backupow,
Tu zadziałała Twoja wyobraźnia. myphone explorer albo chmura. a inne rozwiązania? Wogóle o jakim backupie mówimy?

o backupie do laptopa.  czego backupy? tego, czego backup chce wykonac i juz. huawei ma wykonac to samo i taka sama metoda, jak inne komory, sony,samsung, etc.

a inne programy... nie testowałem wszystkich, ale czy zapamiętają ustawienia kamer w programie do monitoringu? Nie sądze, a jakby potrafiły, to bałbym się o hasła.

o czym Ty piszesz? jak bede chcial tak kombinowac, to zaczne, poki co - jest problem podlaczenia huawei do laptopa  = prosciej mam to napisac? :)

wygodne czyszczenie korespondencji,
że jak?

a tak. jakiejkolwiek korespondencji. po co szczegoly? mam korespondencje taka, ze - jak  w innych komorach  - chce ja tak wybiorczo czyscic, z wygodna mozliwoscia przegladu, skopiowania tego i owego do laptopa, do tego i tego pliku, etc.  - nie scibolic tekst po tekscie na ekranie tel. ale w wygodnym edytorze laptopa. Moj wybor.

to Twoje przyzwyczajenia i nie znaczy że tego co robisz..........

- ale czego? wiesz "czego"? ja nie pytam o wartosciowanie/ocene tego, co chce zrobic, ja pytam o podlaczenie huawei do laptopa via usb, a zeby to zjawisko nastapilo, to laptop musi huawei zobaczyc.

........... nie da się zrobić łatwiej, szybciej, przyjemniej.

dla mnie  - nie da sie, powody wypisane wyzej.

itp/itd
podaj jeden konkretny powód dla przeciętnego użytkownika telefonu. 200 minut rozmów, 30 bzdurnych smsów, messenger, youtube

ja pisze o sobie, a skoro sa produkowane softy pecetowe/laptopowe do obslugi tel via usb/wifi, to widocznie oprocz mnie widza w tym sens inni szalency , w tym pare firmowych dziwolagow o zasiegu swiatowym i zle sie w tym towarzystwie nie czuje

- to masz powod dla polaczenia z laptopem.
kaman. podłączasz telefon do laptopa kablem usb i koniec. ładuje się.

nie korzystam z tej mozliwosci ladowania, aczkolwiek przy okazji dokonuje sie.

poza tym: nie dyskutujemy o sensie tego, ale o metodzie na wykonanie, skoro z innymi androidami udawalo sie,a huawei cuduje.
szach - mat.

dokladnie tak jest. interesuje mnie tylko podlaczenie komory do laptopa: usb, potem wifi ewentualnie.

Wgraj lineage

motyka na muche, in my opinion oczywiscie

i sprawdź czy to wina sprzętu czy softu

jesli znajdzie sie spec od tego problemu  - powie o swoich podejrzeniach i moze wyklaruje sie przyczyna dla ktorej inne komory laptop widzi,a huawei - nie.

Data: 2018-04-17 20:35:06
Autor: Animka
W dniu 2018-04-17 o 00:09, 1634Racine pisze:
[...]

Sparowałeś telefon z laptopem? Sprawdż najpierw po bluetooth.

--
animka

Huawei P10 Lite - podlaczenie do laptopa