Huawei U8500 - co dalej po testach?

Data: 2011-09-09 21:24:26
Autor: Leszek Kowalski
Huawei U8500 - co dalej po testach?
Już zapewne czę¶c użytkowników zakończyła testy Smartfona w Play.
Jak wygl±da sprawa zwrotu sprzętu? Co¶ proponuj± przy zwracaniu sprzętu? Czy jest możliwo¶ć zakupienia telefonu bez abonamentu?

No i pytanie, czy jak się nie odda w terminie tych 14 dni, to oprócz regulaminowych 400zł czekaj± nas inne konsekwencje (w umowie użyczenia jest taki zapis)? W sumie operator może zablokować taki telefon (tak samo jak przy zgłoszeniu kradzieży).

Leszek Kowalski

Data: 2011-09-09 21:46:21
Autor: MarekM
Huawei U8500 - co dalej po testach?
W dniu 09.09.2011 21:24, Leszek Kowalski pisze:
Już zapewne częśc użytkowników zakończyła testy Smartfona w Play.
Jak wygląda sprawa zwrotu sprzętu? Coś proponują przy zwracaniu sprzętu? Czy
jest możliwość zakupienia telefonu bez abonamentu?

Nie mam pojęcia. Pożyczałem i oddawałem w małym punkcie w markecie, byłem zarówno pierwszym pożyczającym jak i pierwszym oddającym. Konsultant przy mnie czytał procedurę. Ani nie pisnął o możliwości zakupu telefonu, nawet z umową na 2 lata. Po prostu oddałem telefon, konsultant sprawdził zawartość pudełka, wydrukował potwierdzenie zwrotu, podpisałem się i do widzenia.

No i pytanie, czy jak siÄ™ nie odda w terminie tych 14 dni, to oprĂłcz
regulaminowych 400zł czekają nas inne konsekwencje (w umowie użyczenia jest
taki zapis)? W sumie operator może zablokować taki telefon (tak samo jak
przy zgłoszeniu kradzieży).

A co, masz zamiar uciec z nim na Madagaskar? ;-) Według mnie nie warto płacić 400zł i ryzykować wpisanie na listę niesolidnych klientów.

Marek

Data: 2011-09-09 22:17:57
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-09-09 21:46, MarekM pisze:
[...]

Myślę, że jak się zapłaci 400zł, to o żadnym niesolidnym kliencie nie będzie mowy, a wręcz przeciwnie.

--
Liwiusz

Data: 2011-09-09 23:08:11
Autor: ToMasz
W dniu 09.09.2011 22:17, Liwiusz pisze:
[...]

wart jest tych 400zł?

ToMasz

Data: 2011-09-09 23:13:45
Autor: Leszek Kowalski
Huawei U8500 - co dalej po testach?

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j4dv7r$fjk$1inews.gazeta.pl...

My¶lę, że jak się zapłaci 400zł, to o żadnym niesolidnym kliencie nie
będzie mowy, a wręcz przeciwnie.

wart jest tych 400zł?

No za 400zł to ciężko dostać co¶ nowego z Androidem i internetem HSDPA. Bynajmniej ja nie znalazłem.
A to, że się muli - fakt, jednak nie każdy potrzebuje telefonu do gier i z czasem reakcji 0,01 s.

Tylko z umowy użyczenia nie wynika jednoznacznie, że zapłata kaucji oznacza iż telefon staje się nasz± własno¶ci±. Formalnie dalej to jest własno¶ć Play'a i mog± np. zablokować go po IMEI.

Leszek Kowalski

Data: 2011-09-10 08:21:04
Autor: ToMasz
W dniu 09.09.2011 23:13, Leszek Kowalski pisze:

Tylko z umowy użyczenia nie wynika jednoznacznie, że zapłata kaucji oznacza
iż telefon staje się nasz± własno¶ci±. Formalnie dalej to jest własno¶ć
Play'a i mog± np. zablokować go po IMEI.
Zapytaj w punkcie w którym odbierałe¶, albo napisz do Rzecznika. Możesz też oddać bez klapki, i powiedzieć: zgubiłem. jak karz± zapłacić, to popro¶ o adnotacje ze nie roszcz± sobi prawa....
Wyczytałem ze ten telefon ma "optical trackpad" Działa on jak joystick czy jak myszka z kursorem?

ToMasz

Data: 2011-09-10 13:38:22
Autor: Bydlę
On 2011-09-10 08:21:04 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> said:

Wyczytałem ze ten telefon ma "optical trackpad" Działa on jak

Jak optical trackpad.
Przesuwasz palcem po guziku.

joystick

To co¶ zupełnie innego.

czy jak myszka z kursorem?

Myszka z kursorem?
Nie pomyliłe¶ urz±dzeń?

--
Bydlę

Data: 2011-09-10 20:17:53
Autor: ererer
Huawei U8500 - co dalej po testach?
W dniu 2011-09-10 13:38, Bydlę pisze:
Nie pomyliłe¶ urz±dzeń?

Nie pomylił. Zobacz sobie samsunga i780.

--
ererer

Data: 2011-09-10 20:42:09
Autor: Bydlę
On 2011-09-10 20:17:53 +0200, ererer <ererer@nie.pamietam.maila> said:

W dniu 2011-09-10 13:38, Bydlę pisze:
Nie pomyliłe¶ urz±dzeń?

Nie pomylił. Zobacz sobie samsunga i780.

OK.

Gdzie tam <http://mobilitysite.com/wp-content/uploads/2007/12/windowslivewritermobilereviewreviewsthesamsungi780-9671i780review-2.jpg> jest _myszka z kursorem_?

--
Bydlę

Data: 2011-09-10 22:26:00
Autor: JoteR
Bydlę" napisał:

[...]

Myszka, tylko nie suwana a miziana po brzuszku ;-)
http://komorkomania.pl/2007/09/23/samsung-z-kursorem-myszki-znamy-wiecej-szczegolow

JoteR

Data: 2011-09-11 17:53:51
Autor: Bydlę
On 2011-09-10 22:26:00 +0200, "JoteR" <joter@pf.pl> said:

Bydlę" napisał:

[...]

Czyli _tak samo_ jak w U8500.
Prędzej nazwałbym to pie¶cidełkiem, niż myszk±.
:-)))

--
Bydlę

Data: 2011-09-11 18:11:20
Autor: JoteR
"Bydlę" napisał:

Myszka, tylko nie suwana a miziana po brzuszku ;-)

Czyli _tak samo_ jak w U8500.

Absolutnie nie. W Samsungu i780 (i nie tylko, np. w Omnii też) owe miziadełko porusza na ekranie *kursorem*. Tak± windzian± strzałeczk±. W U8500 kursora jako takiego nie ma, mizianie przenosi tylko fokus na kolejne elementy ekranu.

JoteR

Data: 2011-09-11 18:45:57
Autor: Bydlę
On 2011-09-11 18:11:20 +0200, "JoteR" <joter@pf.pl> said:

"Bydlę" napisał:

Myszka, tylko nie suwana a miziana po brzuszku ;-)

Czyli _tak samo_ jak w U8500.

Absolutnie nie. W Samsungu i780 (i nie tylko, np. w Omnii też) owe miziadełko porusza na ekranie *kursorem*.

To jest drugorzędne, czy kursor wjeżdżana ikonę, czy pod¶wietla się ikona - mowa była o _myszce_.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-09-11 19:21:42
Autor: ToMasz
On 2011-09-11 18:11:20 +0200, "JoteR" <joter@pf.pl> said:

"Bydlę" napisał:

[...]

masz w swoim PC myszkę optyczn±? odwróć ja do góry nogami, zatkaj "czujnik" kciukiem i poprzesuwaj nim. Czy "Lata" Ci strzałka po ekranie? W i780 jest tak samo. Co ciekawe, można trzymać telefon w jednej ręce, podczas jazdy na rowerze i mieć idealn± trafno¶ć w klikaniu t± strzałk±! każdy wybój tak samo oddziaływuje na kciuk i telefon. Ja już tak w nałóg wpadłem ze nie wyobrażam sobie życia z PDA inaczej. St±d będę pytał przy każdym następnym modelu wyposażonym w "optical trackpad"

Data: 2011-09-11 19:41:52
Autor: Bydlę

On 2011-09-11 18:11:20 +0200, "JoteR" <joter@pf.pl> said:

"Bydlę" napisał:

[...]

Pod spodem co¶ mu ¶wieci?
;>
W obu urz±dzeniach przesuwa się palcem po guziku.
O to mi chodziło.
Reszta to drugorzędne w tym przypadku szczegóły oprogramowania (jak odczytywany ruch palca jest prezentowany na ekranie).
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-09-11 09:30:38
Autor: ererer

http://www.youtube.com/watch?v=ipGl1FBxP_A&feature=player_detailpage#t=43s

--
Pozdrawiam.
ererer

Data: 2011-09-10 17:13:31
Autor: Leszek Kowalski
Huawei U8500 - co dalej po testach?

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j4evkh$h97$1inews.gazeta.pl...

Wyczytałem ze ten telefon ma "optical trackpad" Działa on jak joystick czy jak myszka z kursorem?

Jak Joystick. Chyba wygodniejszy byłby zwykły wciskany.

Leszek Kowalski

Data: 2011-09-10 20:30:01
Autor: ToMasz
W dniu 10.09.2011 17:13, Leszek Kowalski pisze:
[...]

no to lipa jak dlamnie. jak kolega wcze¶niej nie widział i780 to warto zobaczyć, bo taka myszka z kursorem daje w obsludze windowsa mobile +100 punktów do łatwo¶ci 50punktów szybko¶ci 50puktów do celnosci dwa dodatkowe życie i tarcze :)

ToMasz

Data: 2011-09-12 19:14:00
Autor: mac66
On 2011-09-09 21:46, MarekM wrote:
[...]

ja oddalem - nic nie proponowali
Pani tylko stwierdzila ze ten telefon "taki powolny" jak go sprawdzala

podobno oddalem po terminie - bralem w poniedzialek i oddalem dwa tygodnie pozniej tez w poniedzialek
(a wydaje mis ie ze na koncie w testujsmartfona.pl mialem na oddanie kilka dni - od poniedzialku do srody albo i pozniej)

teraz na testujsmartfona mam date zwrotu 08.09 i tekt "opozniony 4 dni" a oddawalem 05.09 - nie wiem o co chodzi.....

m.

Huawei U8500 - co dalej po testach?